head_hunter Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sykt. Det er forøvrig den samme banen jeg har planer om å ta Vidmaster Challengen; Endure på. Kjøre rundt og rundt og rundt med fulladet Warthog og Spartan Laser. Nå mangler jeg bare 200.000 poeng på Alpha Site (tror det vard et banen het) før jeg hopper på Vidmaster. Lurer på om jeg skal poppe inn Multiplayerdisken bare for å ta skullsene også. Jeg har hørt at den letteste banen er alpha sight. Det var også banen jeg tok den på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Ja, jeg sitter på Bungie-forumet nå og ser at flere mener det samme. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Den crater tror jeg kan vere ganske lett også siden den har en turret. Hviss jeg skulle gjordt det igjen hadde jeg tatt crater om natten Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen som vet hvorfor ikke scoren min fra i natt ikke har kommet opp på leaderboardet på bungie.net? er kjedelig å misse den scoren. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 NOen med på litt firefight ? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kan være med på litt jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg og noen andre skal prøve oss på Endure Vidmasteren i dag. Krysser fingrene. Litt kjedelig kan man jo si at det blir om man kommer til nest siste runde etc før man dør. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Legg meg til da ... GT: Solsviken .. kommer online 5 min Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 La deg til nå. Noen andre som er med? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nå spilte vi i drøyt halvannen time før Solsviken måtte stikke, og èn ting er ihvertfall sikkert. Bungie har skutt gullfuglen! Vi var to stykk, og det tok av! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Mangler fortsatt legendary campaign, og mange andre ach til firefight, så jeg er med som regel hver kveld^__^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg er med på firefight anytime. Mangler alle unntatt crater om dagen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvordan er det egentlig med legendary campaign? Må man spille gjennom hele med akkurat de samme folka...? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det tror jeg ikke. Det står jo om du har spilt legendary coop/alene for hver enkelt bane, tror ikke du trenger å spille med de samme folkene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Men hva med det du gjør i byen i nattestid da? Tror du det bare er flashback banene som man må gjøre liksom? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hmm.. godt spørsmål! Har bare spilt lokal coop (hele greia, byen inkludert) så det kan jeg ikke svare på :-/ Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Spilte nettop solo firefight i 40 min elns. Kom til wave 3 på 3 runde på første settet Det var gøy. Jeg ELSKER Den nye pistolen. Adder deg som venn jeg Laland. Endret 27. september 2009 av Howie Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Men hva med det du gjør i byen i nattestid da? Tror du det bare er flashback banene som man må gjøre liksom? Du trenger bare å gjøre flash backene på ledgendary. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå