Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat


Lakus

Anbefalte innlegg

Der var jeg ferdig. Uten tvil det beste Halo-spillet fra Bungie hittil!

Jeg må stoppe deg der :p Syns du virkelig det? Eller er du bare i lykkerus av å endelig ha fått spillet? ;)

Selvsagt er det bra spill, men bedre enn Halo CE, 2 og 3? Det er jeg ikke enig i. Firefight er det beste med spillet, syns jeg. Det er vanvittig morsomt :) Men MP i Halo 3 overgår det meste.

SP i ODST er så som så. Enkelte ganger syns jeg det var kjedelig å gå alene gjennom gatene i New Mombasa. Men flashback-oppgradene var for det meste artige. Men hver sin smak :)

 

Elkjøp kan forresten ta seg et par boller. Har fortsatt ikke mottatt ODST fra dem. Og ingen Sgt. Johnson.

Fikk spillguiden fra play.com i dag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må stoppe deg der :p Syns du virkelig det? Eller er du bare i lykkerus av å endelig ha fått spillet? ;)

Selvsagt er det bra spill, men bedre enn Halo CE, 2 og 3? Det er jeg ikke enig i. Firefight er det beste med spillet, syns jeg. Det er vanvittig morsomt :) Men MP i Halo 3 overgår det meste.

SP i ODST er så som så. Enkelte ganger syns jeg det var kjedelig å gå alene gjennom gatene i New Mombasa. Men flashback-oppgradene var for det meste artige. Men hver sin smak :)

 

Elkjøp kan forresten ta seg et par boller. Har fortsatt ikke mottatt ODST fra dem. Og ingen Sgt. Johnson.

Fikk spillguiden fra play.com i dag :D

Enkelte seksjoner i spillet var kort og greit fantastiske, de små endringene i spillmotoren (litt ekstra blur i warthoger, smått forskjellige vinkler etc.) og en hub som kobler alt sammen veldig dynamisk gjorde det til det ene og alene beste SP spillet (solo) med Halo-navnet i seg. For min del. Multiplayeren har Halo 3, nostalgi og coop hører hjemme med Halo: CE, 2 og 3, men enspiller(bare èn spiller, ikke coop)delen til ODST var herlig. Har enda ikke prøvd firefight men er innmari fornøyd hittil!

 

Er nok litt lykkerus over å ha fått spillet også.

 

Men, jeg tror dette hadde gjort det enda bedre uten Halo i navnet. Kanskje ikke salgsmessig, men hos anmeldere.

Lenke til kommentar
pokker.... når jeg var hos elkjøp og skulle kjøpe spillet så hadde dem ikke spillet :cry: så da får jeg vente på mandag da :cry:

 

 

Ikke for å være kjip eller noe, men trodde ikke de fikk inn neste Halo:ODST forsendelse før 1. oktober jeg? Eller er jeg helt bak mål her?

 

Fikk min kopi i posten i dag forresten :thumbup: endelig må jeg si. 4 dager over tida var litt vel drøyt, men men. Den som venter på noe godt :love:

 

Har lagt te en del av dere på live, men orker ikke skrive inn alle. Så for de av dere som har lyst, så bare add meg og ;) GT: nielsen85 (Ja veeeldig kreativt, I know :p )

Endret av Nielsen85
Lenke til kommentar

Haha. Har fullført spillet på Legendary og gjort Vidmaster Challenge: Deja Vu i 4-player coop. Ingen andre spill er så morsomme å dø 20 ganger på samme sted i som Halo. Ble bare morsommere og morsommere jo mer av radiodialogene vi lærte oss ufrivillig og de tåpelige måtene vi døde på :p

Lenke til kommentar

Sykt. Det er forøvrig den samme banen jeg har planer om å ta Vidmaster Challengen; Endure på. Kjøre rundt og rundt og rundt med fulladet Warthog og Spartan Laser. Nå mangler jeg bare 200.000 poeng på Alpha Site (tror det vard et banen het) før jeg hopper på Vidmaster.

 

Lurer på om jeg skal poppe inn Multiplayerdisken bare for å ta skullsene også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...