Blackbuck_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Der var jeg ferdig. Uten tvil det beste Halo-spillet fra Bungie hittil! Jeg må stoppe deg der Syns du virkelig det? Eller er du bare i lykkerus av å endelig ha fått spillet? Selvsagt er det bra spill, men bedre enn Halo CE, 2 og 3? Det er jeg ikke enig i. Firefight er det beste med spillet, syns jeg. Det er vanvittig morsomt Men MP i Halo 3 overgår det meste. SP i ODST er så som så. Enkelte ganger syns jeg det var kjedelig å gå alene gjennom gatene i New Mombasa. Men flashback-oppgradene var for det meste artige. Men hver sin smak Elkjøp kan forresten ta seg et par boller. Har fortsatt ikke mottatt ODST fra dem. Og ingen Sgt. Johnson. Fikk spillguiden fra play.com i dag Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) takk for dere var med Attickus og Andareas på Legendary Endret 26. september 2009 av Siren Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvem er med på Firefight senere idag? Har ikke fått prøvd det på Live enda. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har ikke fått Halo 3 ODST fra Elkjøp, venter mer på spillet en faktisk når jeg skal spille det igjennom jo... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg må stoppe deg der Syns du virkelig det? Eller er du bare i lykkerus av å endelig ha fått spillet? Selvsagt er det bra spill, men bedre enn Halo CE, 2 og 3? Det er jeg ikke enig i. Firefight er det beste med spillet, syns jeg. Det er vanvittig morsomt Men MP i Halo 3 overgår det meste. SP i ODST er så som så. Enkelte ganger syns jeg det var kjedelig å gå alene gjennom gatene i New Mombasa. Men flashback-oppgradene var for det meste artige. Men hver sin smak Elkjøp kan forresten ta seg et par boller. Har fortsatt ikke mottatt ODST fra dem. Og ingen Sgt. Johnson. Fikk spillguiden fra play.com i dag Enkelte seksjoner i spillet var kort og greit fantastiske, de små endringene i spillmotoren (litt ekstra blur i warthoger, smått forskjellige vinkler etc.) og en hub som kobler alt sammen veldig dynamisk gjorde det til det ene og alene beste SP spillet (solo) med Halo-navnet i seg. For min del. Multiplayeren har Halo 3, nostalgi og coop hører hjemme med Halo: CE, 2 og 3, men enspiller(bare èn spiller, ikke coop)delen til ODST var herlig. Har enda ikke prøvd firefight men er innmari fornøyd hittil! Er nok litt lykkerus over å ha fått spillet også. Men, jeg tror dette hadde gjort det enda bedre uten Halo i navnet. Kanskje ikke salgsmessig, men hos anmeldere. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 viss jeg får halo 3: ODST i posten på mandag og har kjøper det idag, kan jeg sende tilbake den kopien jeg fikk i postkassen? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ja, du har 14 dagers angrerett. Bare ikke bryt forpakningen. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jepp. takk at du svarte fort da skal jeg til elkjøp og kjøpe det der legg meg til da. GT: Imbakenneth ( dårlig navn som jeg vet av fra før ) Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ta og legg meg til dere som spiller litt Halo ODST Firefight. gamertag : solsviken Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 pokker.... når jeg var hos elkjøp og skulle kjøpe spillet så hadde dem ikke spillet så da får jeg vente på mandag da Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) pokker.... når jeg var hos elkjøp og skulle kjøpe spillet så hadde dem ikke spillet så da får jeg vente på mandag da Ikke for å være kjip eller noe, men trodde ikke de fikk inn neste Halo:ODST forsendelse før 1. oktober jeg? Eller er jeg helt bak mål her? Fikk min kopi i posten i dag forresten endelig må jeg si. 4 dager over tida var litt vel drøyt, men men. Den som venter på noe godt Har lagt te en del av dere på live, men orker ikke skrive inn alle. Så for de av dere som har lyst, så bare add meg og GT: nielsen85 (Ja veeeldig kreativt, I know ) Endret 26. september 2009 av Nielsen85 Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvis man nailer det på legendary, får man acheivements for normal og hardcore også? Danke. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Får alle achivementene da ja. Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Noen som er gira på en runde Firefight nå el? Bare å legge te meg, nielsen85 eller kitwalker79 Vi sitter i lobbyen å venter på flere folk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Haha. Har fullført spillet på Legendary og gjort Vidmaster Challenge: Deja Vu i 4-player coop. Ingen andre spill er så morsomme å dø 20 ganger på samme sted i som Halo. Ble bare morsommere og morsommere jo mer av radiodialogene vi lærte oss ufrivillig og de tåpelige måtene vi døde på Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Fullfører spillet i natt/morgen på hard, tenkte å kjøre Legendary på coop. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Sånn da er jeg nettopp ferdig med en runde Firefight på normal på Lost Platoon. Endte med gamingscore på 1 898 189 poeng. Den varte i 3 timer. Her er statistikken. Endret 27. september 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det var jammen meg mye poeng! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Sykt. Det er forøvrig den samme banen jeg har planer om å ta Vidmaster Challengen; Endure på. Kjøre rundt og rundt og rundt med fulladet Warthog og Spartan Laser. Nå mangler jeg bare 200.000 poeng på Alpha Site (tror det vard et banen het) før jeg hopper på Vidmaster. Lurer på om jeg skal poppe inn Multiplayerdisken bare for å ta skullsene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå