Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet faen ikke hva jeg skal si! Kompisen min bestilte frå platekompaniet og jeg frå elkjøp.

 

Gjett hvem som fikk det først. Han fikk det på lørdag for snart en uke siden OG JEG HAR FAEN IKKE FÅTT DET ENDA!!!!!

 

Hvordan virker angreretten? Kan jeg bare ta det med til nærmeste elkjøp når jeg får det og få tilbake pengene eller?

Lenke til kommentar
Jeg vet faen ikke hva jeg skal si! Kompisen min bestilte frå platekompaniet og jeg frå elkjøp.

 

Gjett hvem som fikk det først. Han fikk det på lørdag for snart en uke siden OG JEG HAR FAEN IKKE FÅTT DET ENDA!!!!!

 

Hvordan virker angreretten? Kan jeg bare ta det med til nærmeste elkjøp når jeg får det og få tilbake pengene eller?

 

 

vet åssen det er ja :cry:

Lenke til kommentar
Jeg vet faen ikke hva jeg skal si! Kompisen min bestilte frå platekompaniet og jeg frå elkjøp.

 

Gjett hvem som fikk det først. Han fikk det på lørdag for snart en uke siden OG JEG HAR FAEN IKKE FÅTT DET ENDA!!!!!

 

Hvordan virker angreretten? Kan jeg bare ta det med til nærmeste elkjøp når jeg får det og få tilbake pengene eller?

 

 

vet åssen det er ja :cry:

Me too :cry: da får vi vente til imorgen....

Lenke til kommentar

Haha, Elkjøp har kanskje sendt ut spillet på mandag for min del. Men det har av en eller annen grunn blitt sendt tilbake til "retur-sentrert" dems på veien, uten at jeg ble kontaktet eller noe annet så endte den opp i dag endelig i postkassa. 3 dager etter release........

 

Veldig takknemlig for at Oppegård kommune stressa med å få kjøpesenter her, så GameStop er bare få steinkast unna meg og at jeg da valgte å gå ditt på tirsdag:P

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Der var jeg ferdig. Uten tvil det beste Halo-spillet fra Bungie hittil! Det eneste jeg har å pirke på er dette:

 

 

Rett før jeg skulle starte det siste oppdraget var det fryktelig mange bruter utenfor startpunktet, og de eneste våpnene jeg hadde var en needler med et halvt magasin og en beam rifle med 37 i ammocount. Å spille på heroic og måtte møte så mange fiender uten nevneverdig ammo er for kjedelig, så skulle gjerne sett en plass å kunne hente ammo. Fort noe jeg kan ha gått forbi, men da er det for dårlig opplyst.

 

Den andre tingen er warthog/scorpion-sekvensen rett før den siste kampen. Å måtte vente på elephanten hele tiden trakk veldig ned, sammen med lite variasjon på veien (Halo: CE og Halo 3 var mesterverk på dette punktet) og venting på dører som skulle åpnes.

 

 

Utenom det en glede fra ende til annen. Gleder meg til å spille firefight, campaign legendary coop og å finne alle lydbøkene!

Lenke til kommentar
har fått koden som jeg kan få han duden på firefight da ( fra elkjøp ) :D da får jeg sikkert halo 3: ODST i morra da :D

 

jeg venter ennå på den koden av platekompaniet:/ fikk spillet på mandag men har ikke sett noe til koden. noen andre som har bestilt fra platekompaniet å fått den koden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...