Eskobar M92 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Har ikke ODST enda, trodde det var sendt eg. Får det vel idag men det er jaggu på tide. Koder får vi på mail etterhvert. bestiller ikke mer spill fra "slow-kjøp". Endret 25. september 2009 av HiddenComplex Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 I kveld skal jeg spille Firefight til fingra detter av, og etter det skal jeg spille campaign til resten av armen detter av også. Noen flere som ofrer noen lemmer? Lenke til kommentar
Eskobar M92 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Skal nok spille en god stund odst ja. + skal teste midship, citadel og longshore. Endret 25. september 2009 av HiddenComplex Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Spilte fra halv åtte til midnatt igår, og la meg si dette.. Halo 3: ODST er det beste Halo-spillet hittil, punktum finale. Vil ikke vite hvor langt jeg har kommet iforhold til hvor mye som er igjen, men jeg har kommet hit: Følger den engineeren fra the Superintendent ut fra alle de slemme pakt-tingene Fire og en halv time, heroic, solo. Er det godt eller dårlig? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fy søren Firefight er fett La til et par i tråden, så har flere å spille med. Er med på alt, MP, SP, FF. Bare å legge meg til GT i signatur. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Skjer med at du ikke venta på meg a? Var klar for å spille med deg, men du starta firefight før jeg fikk putta discen i og komme men inn. Hadde noe NAT-probs med party`et ditt.Kunne ha sendt melding elno om at du ville være med da Endret 25. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hehe tenkte ikke på det, stressa litt Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Awwwa! jeg har lyst på spillet! cash cash cash er jeg tom for! damn it! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 hei, Laland prøvde å legge deg til, men virker som du har full venneliste. Noen som er klar for gaming i helgen? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hell yeah! Det vil si Firefight, right? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Gode nyheter til Elkjøpinger, mitt eksemplar lå i posten nå, så det burde være hos dere også rundt vanlig postleveringstid (forhåpentligvis iallefall). Endret 25. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 bestilte du på elkjøpr?! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ja tydeligvis:p han har sagt det flere ganger Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hell yeah! Det vil si Firefight, right? Hell yeah, vet dere om man kan kombinere å ha gjester på samme xbox og så spille Firefight over Live. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 HÅPER JEG OGSÅ FÅR :o PLS ELKJØP PLS må se i psot kassa nå se om jeg har fått Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Legg til Wangen360 for FF kamper.... Trenger også 3 stk. til å ta Vidoc Challenge på Coastal Highway (4 stk. Iron skull på, og ikke bruke Scorpion + Warthog på Legandary). Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er det noen som har greid enduranse? Jeg og noen folk prøvde den i går men vi døde på 2. siste bølgen (av 60 totalt). For de som ikke har prøvd enda her er noen tips. 1.Spill på alpha sight 2. spar på livene og prøv så godt dere kann på bonus rundene. 3. Ha 4 folk som kan halo. 4. Ha noen som kan banen, hvor våpene ligger osv. 5. Spar på ammoen 6. Det er veldig viktig å snakke sammen 7. Bruk gjærne de gode våpene men spar de til huntere eller brute chieftans 8. Hold humøret oppe. Dette høres kansje rart ut men det tar under kanten av 3 timer så det er faktisk viktig. Og sist men ikke minst JEG HAR BURSDAG!!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Tok tidlig helg i dag så jeg kan komme meg hjem til ODST. Litt synd at spillet kom når det kom egentlig for det er virkelig strålende vær om dagen. Jaja. Solskinnsdager kommer det mange flere av, ODST er nytt kun i en begrenset periode. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er det noen som har greid enduranse? Jeg og noen folk prøvde den i går men vi døde på 2. siste bølgen (av 60 totalt). For de som ikke har prøvd enda her er noen tips. 1.Spill på alpha sight 2. spar på livene og prøv så godt dere kann på bonus rundene. 3. Ha 4 folk som kan halo. 4. Ha noen som kan banen, hvor våpene ligger osv. 5. Spar på ammoen 6. Det er veldig viktig å snakke sammen 7. Bruk gjærne de gode våpene men spar de til huntere eller brute chieftans 8. Hold humøret oppe. Dette høres kansje rart ut men det tar under kanten av 3 timer så det er faktisk viktig. Og sist men ikke minst JEG HAR BURSDAG!!!! Fine tips. Merket i går at det er viktig å prate, folk har lett for å dø mye. Noen som vet om man kan spille med gjester på samme xbox og med folk over Live. Slik som man kan ha med gjester i Halo 3 MP. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Haha spilte med noen random briter jeg fant på xbox.com-forumet i stad. Jeg daua i slutten av Set1 fordi jeg ble drept av rundt 16-20 hovedsakelig grunts og Jackals, med noen få Brutes. Herregud, kan jo ikke overleve det på Heroic når grant-kasting er på. Så når jeg daua etter å ha drept litt over halvparten så avbrøyt hosten som var en retard. Bare å legge til meg for den Endurance-achievementen. Er gira på alle de achievementene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå