Lakus Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 ODST er sååå two-days-ago da, Laland. Neida. Jeg skal bare spise litt før jeg hopper tibake i rustningen min selv. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Imorgen SKAL Jeg ha spillet. Kommer det ikke i posten, må jeg enten få mamma til å kjøre meg, eller sykle 5km i noen forferdelige motbakker til nærmeste expert butikk(Elkjøp har ikke ODST. Vet ikke hvorfor). Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 jeg ringte til elkjøp nå da. de sa at dem hang etter ( som vi vet når vi ikke har fått spillet enda ) og kodene hang etter dem også <_< det var så mange som hadde bestillt så dem sleit litt men han jeg snakka med sa at han håpet at jeg fikk det før helga ( men det er ikke sikkert ) og at dem hadde sendt det nå, men jeg vet ikke om han snakket sant men får håpe det da Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Får nå indelig håpe det kommer imorgen, er lei av å vente nå... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er jo rart hvis det skal gå utover oss at de henger etter NÅ (foruten kodene), da spillene allerede er sent. De kunne vært smartere og sendt spillet iallefall en dag tidligere enn de gjorde. Møkkasabber ._. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Haha da er jeg ferdig med Firefight-achievementen utenom den siste for Heroic og set 4. 40 av 47 / 795 av 1000 Dette spillet skal jeg ha 1000/1000G i. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Harvest var den første planeten Covenant invaderte og Reach ble angrepet litt senere. Men Reach var den første de klarte å ta over? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvortid begynner vi i morgen Siren? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Harvest var den første planeten Covenant invaderte og Reach ble angrepet litt senere. Men Reach var den første de klarte å ta over? Ble ikke Reach sprengt ad undas? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Harvest var den første planeten Covenant invaderte og Reach ble angrepet litt senere. Men Reach var den første de klarte å ta over? Ble ikke Reach sprengt ad undas? Ja det er jo en annen måte å si det på Men det jeg mener er at Reach var den første planeten Covenant tok fra oss menniskor, right? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Men det jeg mener er at Reach var den første planeten Covenant tok fra oss menniskor, right? Nok så sikker på att det var Harvest. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Reach var riktignok den desidert største av koloniene, og var en svært viktig planet for UNSC. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Faen som det lagger når man spiller Firefight med 4 stk over Live, da. Tar jo et halvt sekund bare å hoppe når det sto på som verst her. Spilte med Boffeeen og Maury og en til før i kveld. Jaja, fikk ihvertfall en achievement ut av det. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) skal på ett lan i halv 6 tia men så kan vell regne med at jeg er på rundt 6 tiden. men siden jeg er på lan så kan det kasnje og bare kansje æ bli litt AFK men itj så læng det da. Edit: bare legge meg til: Th3 Siren Endret 24. september 2009 av Siren Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Er ladd for å spille i morgen hvis noen er med, enten det er campaign eller firefight. Har bare gått fort igjennom på normal, så har nok av achievements igjen GT: Attickus Endret 24. september 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sendte deg en FR Jeg Leaf. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 var selv innom elkjøp idag men der hadde dem ikke spillet så reiste innom lefdal og der hadde dem spillet:) så da ble det ODST på meg også Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Klarte endelig: Vidmaster Challenge: Classic 25G Finished any level solo on Legendary, on LIVE, with no shots fired or grenades thrown. Ved å spille på Uplift å gi bort spartan laser til noen random marines, og resten bare å gasse på gjennom banen. Hadde det ikke vært for at man kunne loade tilbake på autosaver hadde jeg ikke hatt den. 6-7 forsøk eller noe sånt tok jeg. Betyr nå 41 av 47 prestasjoner Legg til meg hvis dere faktisk vil ha achievements Endret 24. september 2009 av Maury Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeeez, gjett hvorfor jeg ikke fikk lagt meg før nå. Firefight... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skjer med at du ikke venta på meg a? Var klar for å spille med deg, men du starta firefight før jeg fikk putta discen i og komme men inn. Hadde noe NAT-probs med party`et ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå