Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Desperat etter ODST Laland :lol: ?
Ja. Ja, det er jeg. Dette er første gang siden Halo 2 at jeg ikke har fått- og spilt et Halo-spill på launch. Og det er bare Elkjøp sin feil.
Laland spiller Halo 3 i mangel på ODST :p
Det er ikke så verst - 3 norske i campaign på Legendary. Var forøvrig 17 av 21 som var online igår som spilte Halo 3: ODST. It sucks to be me.
neineinei! i hvertfall over 200 kr, dette er jo brand new, box-fresht spill!:p
201,-! Gogogo!
Lenke til kommentar

Jeg fikk ingen Halo ODST idag fra Elkjøp, fy faen nå er jeg sur ihvertfall... Fikk mail på mandag det var sendt.. :cry:

Og sjekk lagerdatoen da, 1.oktober står det, betyr det at vi som venter på ODST må vente til da :(

Ser mangen på min liste spiller det, men ikke jeg... Nå vet jeg ihvertfall hvor jeg skal aldri forhåndsbetille noe mer spill hos...

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Jeg fikk ingen Halo ODST idag fra Elkjøp, fy faen nå er jeg sur ihvertfall... Fikk mail på mandag det var sendt.. :cry:

Og sjekk lagerdatoen da, 1.oktober står det, betyr det at vi som venter på ODST må vente til da :(

Ser mangen på min liste spiller det, men ikke jeg... Nå vet jeg ihvertfall hvor jeg skal aldri forhåndsbetille noe mer spill hos...

 

 

hehe, du hadde jo ikke tenkt til å kjøpe spillet i hele tatt. Du kjøpte det kun fordi det var så billig. Så da er det vel greit da?

Lenke til kommentar
Er det noen som i det hele tatt har fått det fra elkjøp?

Blir nok en tur til butikken idag.

 

 

Kan tro jeg ble irritert da jeg kom hjem til en regning og ikke Halo ._.

 

Men til de som påpeker lagerdatoene, det påvirker jo ikke oss i det hele tatt da pakkene er bekreftet sendt på Mandag.

Skulle da liksom posten ha holdt på de frem til 1. Oktober?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...