WestSlesk Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Blle sendt på kvelden den 21. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Desperat etter ODST Laland ?Ja. Ja, det er jeg. Dette er første gang siden Halo 2 at jeg ikke har fått- og spilt et Halo-spill på launch. Og det er bare Elkjøp sin feil.Laland spiller Halo 3 i mangel på ODST Det er ikke så verst - 3 norske i campaign på Legendary. Var forøvrig 17 av 21 som var online igår som spilte Halo 3: ODST. It sucks to be me.neineinei! i hvertfall over 200 kr, dette er jo brand new, box-fresht spill!201,-! Gogogo! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg fikk ingen Halo ODST idag fra Elkjøp, fy faen nå er jeg sur ihvertfall... Fikk mail på mandag det var sendt.. Og sjekk lagerdatoen da, 1.oktober står det, betyr det at vi som venter på ODST må vente til da Ser mangen på min liste spiller det, men ikke jeg... Nå vet jeg ihvertfall hvor jeg skal aldri forhåndsbetille noe mer spill hos... Endret 24. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Vi kan ikke vente så lenge når det er sendt! Hvis det er sendt har Elkjøp gitt det til Posten med en oppgave om å videreformidle det til oss. Lenke til kommentar
WestSlesk Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 tror nok at vi som har fått beskjed om at det er sendt har det i postkassen i morgen. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 3 dager på brevpost? det skal jo ta 1 døgn? herrejesus... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg fikk ingen Halo ODST idag fra Elkjøp, fy faen nå er jeg sur ihvertfall... Fikk mail på mandag det var sendt.. Og sjekk lagerdatoen da, 1.oktober står det, betyr det at vi som venter på ODST må vente til da Ser mangen på min liste spiller det, men ikke jeg... Nå vet jeg ihvertfall hvor jeg skal aldri forhåndsbetille noe mer spill hos... hehe, du hadde jo ikke tenkt til å kjøpe spillet i hele tatt. Du kjøpte det kun fordi det var så billig. Så da er det vel greit da? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Firefight i dag folkens? Trenger virkelig å få fullført de banene jeg har igjen snart Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Firefight og campaign legendary kan jeg god være med på i kveld Klarte å ødelegge saven igjen så jeg må starte på nytt og få alle clues-a... Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det noen som i det hele tatt har fått det fra elkjøp? Blir nok en tur til butikken idag. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Men surt for det ikke får spilt mitt første eksklusive jeg har kjøpt til 360 i år... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det noen som i det hele tatt har fått det fra elkjøp?Blir nok en tur til butikken idag. Kan tro jeg ble irritert da jeg kom hjem til en regning og ikke Halo ._. Men til de som påpeker lagerdatoene, det påvirker jo ikke oss i det hele tatt da pakkene er bekreftet sendt på Mandag. Skulle da liksom posten ha holdt på de frem til 1. Oktober? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nå fikk jeg min far til å ta med seg ett stykk Halo 3: ODST med seg fra Oslo når han kommer senere idag. Det blir lite dumt! Hvor mye koster det på EB Games? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg fikk pappa til å prøve og ta med ett hjem idag, siden han jobber rett over elkjøp. Håper jeg får det. Har lyst og spille nå. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 pokker ta ELKJØP! viss ikke jeg får dette før helgen ( det vil si i morra ) blir jeg frobanna Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Halo ODST har matcha salget til Killzone 2 på 1 dag Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Lite vits å poste det her.... Kan godt gjøre noe lignende selv Endret 24. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ingen vits å poste det her som går mot PS3!! ...Kan du omformulere den setningen? o_0 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Lykkelig over å meddele at jeg installerer spillet idet jeg skriver dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå