Sir3n Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 allerede :o har egentli ingen anelse, men kan jeg få meg noen på Legendary utover fredagskvelden? :unsure: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvor mye tror dere jeg for for å selge ODST på Gamestop nå? 20 kroner? Jeg gir deg 150,-. Gogogo! allerede :o har egentli ingen anelse, men kan jeg få meg noen på Legendary utover fredagskvelden? :unsure: Jeg er med. Regner med å både få det og bli ferdig med det på Heroic alene imorra. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Faen jeg spilte siste bane på ledgendary med iron skull på. Helt på slutten stakk en fra xboxen. vi var ferdig alt vi måtte gjøre var å gå 20 meter å se en cutsceen. *NERD RAGE* Lenke til kommentar
hanseen_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Hei Er ny på forumet, men kjapt spørsmål! Kan noen forklare meg forskjellen på Halo 3: Reach og Halo 3: ODST? Er det noen forskjell eller ? EDIT: Hører man noe om Master Chief i spillet? Har han noen rolle eller ? Bare svar ja/nei, vil ikke vite når eller hvor eller noe sånt. Endret 23. september 2009 av hanseen Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 uggh, må i 50 års dag i helga til østlandet, så jeg kan ikke game ODST da Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei Er ny på forumet, men kjapt spørsmål! Kan noen forklare meg forskjellen på Halo 3: Reach og Halo 3: ODST? Er det noen forskjell eller ? EDIT: Hører man noe om Master Chief i spillet? Har han noen rolle eller ? Bare svar ja/nei, vil ikke vite når eller hvor eller noe sånt. Reach og ODST Er forskjellige spill. ODST Er en slags expansion til Halo 3, og Reach er ett eget spill, som kommer neste år. Master Chief er ikke i ODST. Om han er i Reach er fortsatt ukjent. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Hei Er ny på forumet, men kjapt spørsmål! Kan noen forklare meg forskjellen på Halo 3: Reach og Halo 3: ODST? Er det noen forskjell eller ? EDIT: Hører man noe om Master Chief i spillet? Har han noen rolle eller ? Bare svar ja/nei, vil ikke vite når eller hvor eller noe sånt. Halo 3: ODST tar sted rett før Halo 3 etter det jeg vet. Halo: Reach derimot tar sted før Halo 1. Reach var vel den første planeten Covenant invaderte. Man hører ikke snurt av Master Chief i ODST. Ble ferdig med Campaign nå istad, og siste cutscene var egentlig skikkelig cliffhanger, håper på et ODST 2 av noe slag Endret 23. september 2009 av Leaf Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Harvest var den første planeten Covenant invaderte og Reach ble angrepet litt senere. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Da vet jeg det må nesten lese alle Halo bøkene jeg har kjøpt Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Desperat etter ODST Laland ? jeg mener at Reach er først som blir angrepet etter som jeg har lest Halo Fall of Reach men jeg kan godt ta feil EDIT: GamerTag: Th3 Siren er ikke hele tiden på og har en liten bror som spiller men er det meg så svarer og evt joiner;P Endret 23. september 2009 av Siren Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Laland spiller Halo 3 i mangel på ODST Jeg hat spilt Firefight siden rundt 5-6 tiden og koste meg gjennom alle timene. Føles faktisk skikkelig digg å banke romvesenavskum i Haloverset. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Er det mulig å joine et co op spill som ikke er på friendslisten? Endret 23. september 2009 av avanore Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Hvor mye tror dere jeg for for å selge ODST på Gamestop nå? 20 kroner? Jeg gir deg 150,-. Gogogo! neineinei! i hvertfall over 200 kr, dette er jo brand new, box-fresht spill! og sån som jeg har forstått det, skal Reach handle om en gruppe spartans. tror de sier Omega i traileren...? omega møter vi jo på i Halo Wars, de som gir elitene tidenes grisebank:D hadde vært fett om Master Chief er med =)) Endret 23. september 2009 av Savvi McWin Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ser man det du. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 allerede :o har egentli ingen anelse, men kan jeg få meg noen på Legendary utover fredagskvelden? :unsure: Jeg er også med på fredagskvelden om det er mer en 2 player :s Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ligger det ikke i postkassa når jeg kommer hjem, blir jeg ganske sint. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 det burde komme i dag synes jeg ellers er elkjøp helt på trynet... spille er jo etter 2-3 dager vell? dårlig Lenke til kommentar
WestSlesk Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hmmpf.. Mitt kom ikke i dag heller <_< Bare å smøre seg med tålmodighet, da man ikke har mulighet til å kjøre og kjøpe i butikk. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 når ble ditt sendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå