Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterende moment én: når en kar stikker i firefight, slutter spillet. Lå nettopp på rundt 180k, og plutselig stakk en, og da fikk vi beskjed om at "game ended because a player quit" elns. Annet enn det er firefight ekstremt morsomt. MYE bedre enn horde.

Hør, hør.

Storkoser meg her i Firefight, sett utenom det at jeg ikke har spilt Halo på leeenge. Vises godt i hvem som dør...

Lenke til kommentar
men det er vel ganske sikkert at vi får det i morra da :) ?

hadde vært fett med the Flood på Firefight da :D det hadde vært awsome :p

hvis ikke kjører jeg til elkjøp butikken hvor jeg bor, tar med meg ordrelappen ejg fikk på mail og krever å få et spill. Jeg gidder ikke vente mer...

Det var en god ide. Kommer det ikke imorgen, gjør jeg sikkert det samme. Jeg er lei av å vente.

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at hvis jeg hadde bedt en av dere til å gjøre det samme for meg, og sende det i Posten til meg, ville det tatt kortere tid enn å vente på spillet. (ok den var kanskje litt VEL slem).

Husk iallefall å krev kodene deres også, får vi de ikke i løpet av natten er de vel 3-4 dager forsinket?

Lenke til kommentar
Er det noen her som driver og får Disc Unreadable feil? Leste på Bungie.net att det var veldig mange som fikk dette med ODST.

hvis du får det så kan du prøve å instaler spillet på xboxen, trenger fortsatt cden for å spille, men da får du ikke sån feilmelding + xboxen lager mindre lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...