Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Legg til meg. Jeg er med og spille imorgen (Viss det kommer da selvfølgelig) GT: Majordangerboy (Gammelt. Jeg trenger ikke å få høre hvor teit det er. Jeg er fullt klar over det.) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kommer til å være på senere i kveld for firefight eller campain legendary. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det triste er at jeg har forhåndsbestilt Fifa 10 også fra Elkjop.no Kan vel regne med samme blemmen der, levert to dager etter release. Jeg får litt å ta igjen i morgen når Halo endelig kommer. Pokker ta Elkjøp og en udugelig nettbutikk... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Irriterende moment én: når en kar stikker i firefight, slutter spillet. Lå nettopp på rundt 180k, og plutselig stakk en, og da fikk vi beskjed om at "game ended because a player quit" elns. Annet enn det er firefight ekstremt morsomt. MYE bedre enn horde. Hør, hør. Storkoser meg her i Firefight, sett utenom det at jeg ikke har spilt Halo på leeenge. Vises godt i hvem som dør... Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 men det er vel ganske sikkert at vi får det i morra da ? hadde vært fett med the Flood på Firefight da det hadde vært awsome Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 men det er vel ganske sikkert at vi får det i morra da ? hadde vært fett med the Flood på Firefight da det hadde vært awsome hvis ikke kjører jeg til elkjøp butikken hvor jeg bor, tar med meg ordrelappen ejg fikk på mail og krever å få et spill. Jeg gidder ikke vente mer... Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 men det er vel ganske sikkert at vi får det i morra da ? hadde vært fett med the Flood på Firefight da det hadde vært awsome hvis ikke kjører jeg til elkjøp butikken hvor jeg bor, tar med meg ordrelappen ejg fikk på mail og krever å få et spill. Jeg gidder ikke vente mer... Det var en god ide. Kommer det ikke imorgen, gjør jeg sikkert det samme. Jeg er lei av å vente. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg er sikker på at hvis jeg hadde bedt en av dere til å gjøre det samme for meg, og sende det i Posten til meg, ville det tatt kortere tid enn å vente på spillet. (ok den var kanskje litt VEL slem). Husk iallefall å krev kodene deres også, får vi de ikke i løpet av natten er de vel 3-4 dager forsinket? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det noen her som driver og får Disc Unreadable feil? Leste på Bungie.net att det var veldig mange som fikk dette med ODST. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Skal spille vidmaster: deja vu akuratt no so viss du vill joine bare legg meg til. Vi trenger bare 1 til. GT: SKATE KONGEN Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg er med! Så du fikk det likevel idag? Eller gikk du på butikken? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei, vent, jeg så feil.. Trodde det var Halo 3 det var snakk om. Sorry, my bad. ODST har jeg ikke enda. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 er veldig lei av å vente på ODST ass :S mange av vennene mine har fått ODST før meg ( dem har ikke bestillt på elkjøp ) Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det noen her som driver og får Disc Unreadable feil? Leste på Bungie.net att det var veldig mange som fikk dette med ODST. hvis du får det så kan du prøve å instaler spillet på xboxen, trenger fortsatt cden for å spille, men da får du ikke sån feilmelding + xboxen lager mindre lyd. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har ikke spillet enda jeg:P Lurte bare på om det var noen her som hadde problemet. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 man kan instalere det på xboxen? for halo 3 kan du det men bungie anbefalte det ikke ? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Bungie sa att odst går fint på Hdden. Halo 3 Multiplayeren bør man ikke innstallere. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Bak på coveret til ODST står det "optimized for hard drive" så antar at man får best opplevelse ved å installere på HDD. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Hvor mye tror dere jeg får for å selge ODST på Gamestop nå? 20 kroner? Endret 24. september 2009 av Mattulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå