Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat


Lakus

Anbefalte innlegg

Bestilte hos absoluttspill.no. De sendte det på mandag, havnet i posten på tirsdag. Fikk også Johnson-kode via e-post på mandag.

 

Noen som vil spille firefight med en som ikke har mikrofon (ødelagt, alle tre)? Bør helst vite hva de driver med - har selv spilt maaasse Halo 1, 2 og 3 multiplayer og singleplayer. :p

 

Legg til 'LandePlage' i så fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke noe hos meg heller, forhåndsbestilte vell for 3 uker siden der, betalt og hele pakka, den lokale elkjøp butikken er en jævla drittbutikk, burde ikke komme som et sjokk på meg at den elektroniske også var dårlig. Jaja, GG elkjøp :] Hele poenget med Pre-order er jo at du skal sikre deg en kopi på release, også får man ikke spillet på release en gang! Jaja, er sikkert mange hissige kunder nå :p

Lenke til kommentar

Vel jeg kommer ikke til å bestille spill jeg vil ha på release derfra flere ganger iallefall.

Trodde først jeg var en av få siden jeg ikke bestilte det før den 19/20ende, men når folk har bestilt såpass lenge før som 3 uker, da er det seriøst noe galt hos Elkjøp.

 

Hadde jeg visst dette i går hadde jeg heller dratt på Elkjøp og kjøpt det der da jeg faktisk var i Elverum, for så å sende tilbake spillet med et brev over hvor skuffet jeg er over nettbutikken.

 

 

Edit:

 

Skal forresten se om jeg får ringt kundetelefonen fra jobben etterpå, er jo enda mer latterlig at man ikke har fått kodene man skulle få den 20ende, og ei ingen forklaring på evt. hendelser som gjør at de ikke har fått sendt de ut.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Kommer til å sende både mail og ringe, er på tide å la ord bli til handling når jeg faktisk blir irritert over slike ting.

Jeg er ikke rasende, da jeg er fullt klar over at slike ting kan skje fra tid til annen, og fordi jeg ikke er nødt til å ha spillet på release (som jo allerede har vært), men det er såklart skuffende at Elkjøp ikke holder det de lover nettbutikk kundene sine.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Både og.

Elkjøp for å ha sendt for sent, og Posten for å være litt trege.

Jeg har riktignok ikke så mye peil på hva brev og slikt går gjennom før de kommer frem dit de skal, men jeg bor i Rena, som er ca 3 timer unna Oslo.

 

 

 

....Ja, vi har postkontor her også.

 

 

 

Edit:

Men det at Elkjøp ikke sendte før klokka halv 11 på kvelden før release har nok mest å si.

Posten bruker vel alltid å ta forbehold om at det kan ta minst 2 døgn, det er vel derfor AS og slike sender spillene 2 dager før.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Irriterende moment én: når en kar stikker i firefight, slutter spillet. Lå nettopp på rundt 180k, og plutselig stakk en, og da fikk vi beskjed om at "game ended because a player quit" elns. Annet enn det er firefight ekstremt morsomt. MYE bedre enn horde.

Btw; så du sendte invite før her, men jeg spilte co-op med en annen dude, og når jeg skulle joine brukte jeg "Bring party". Da var det ikke plass, og da var inviten borte.

 

Har lyst til å prøve firefight med 4 stk senere om mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...