Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det som jo også er litt irriterende er at sendingsnummeret ikke funker på Posten sitt sporings-verktøy. Dette er jo av all sannsynlighet Posten.no sin feil, men det legger liksom enda mer i begeret av irritasjon Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Posten bruker å være litt trege hjemme hos meg, men ligger det ikke i postkassa innen 2 tiden får jeg det nok ikke før i morgen. er ikke hos meg før kl 3, treige jævler..... mellom 2-5 her Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Steike faen.... Pakken min ble innlevert i oslo i går, klokken 08.45, og først nå nettopp ble den registrert på omlastningsterminalen i Bergen! DVS jeg ikke får spillet før i morgen antar jeg. Er det mulig. Hadde jeg vist dette skulle jeg kjøpt det i butikken. For dere som ikke får sporingen fra elkjop.no til å virke, kopier sporingsnummeret, og lim det inn på posten.no siden ute i høgre menyen. Hos meg er det et CSXXXX nummer, vist dere ikke får opp noe på sporingen, så har ikke posten registrert den inn på terminalen sin i oslo dessverre. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg fikk ikke ODST fra Elkjøp i dag Siste gang jeg bestiller noe derfra. Fikk heldigvis fra CDON da Buckle up and prepare to drop! Endret 23. september 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 jeg fikk en kode når jeg plukket det opp hos gamestop, dama plukket frem en saks og klippet ut en kode fra et ark men ja...hva er det Halo 3 skin som vi ble lovet? skin? ......... Skin er en slags vinyl som man klistrer utenpå xboxen, den dekker hele konsollen! Fikk ikke den på gamestop jeg heller, så skal dra ned dit om en par dager og høre om de har fått dem inn Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvordan kan jeg spille co op med noen fra nettet? Går det? Har valgt open party, men skjer lite og finner ikke noe "search" knapp for å finne et spill. Er det kun invites som gjelder og kan ikke joine et co op spill? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det kun invites som gjelder og kan ikke joine et co op spill? Jeg vet ikke med folk flest, men jeg er iallefall LITT kresen når det kommer til hvem jeg skal fullføre Co-op med. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ser det ikke bare er jeg som enda ikke har fått spillet, enda det ble sendt på mandag. Bra jobba av hvem det nå er som sender det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Elkjøp sendte det for meg iallefall, men tror de har misforstått litt. Poenget er jo at spillet skal være hos kunden til release, ikke at de skal sende det 22:30 om kvelden før release Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, det er jo elkjøp som sender det, men hvem som frakter det er uvisst, det står bare Carrier: Transportør i mailen min, ikke om det er posten eller DHL eller Tollpost eller noe som frakter det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Samme her. Edit: Sikkert svigerfaren til Elkjøps daglige leder eller noe slikt. Endret 23. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 viss ikke jeg får det i dag så blir jeg SUR ass!!!! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er nok posten, og dem er grisetreige, UPS hadde vært så forbanna mye kjappere enn posten, posten er en gammel golf mens UPS er som en ferrari eller en Bugatti Veyron! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ikke idag heller. Er jeg riktig heldig er det fordi posten ikke har vært innom her enda, men sjansen for det er en dråpe i havet. Utrolig kjedelig å kanskje få det to dager etter release, når det ble bestilt på fredagen før! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ser ut som jeg må vente til i morgen også, ingenting her enda. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Gratis Theme hvis det ikke er publisert enda. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Haha nå er jeg jævelig takknemlig for at jeg gadd å stikke ned på Gamestop i går tiltross for at jeg hadde bestilt det fra Elkjip. Enda ikke fått spillet fra dem, og bestilt å betalt 2 uker i forveien.... Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg og bestillte Halo ODST og fikk epost at spillet ble sendt på mandag, lurer på hva dem har røyket siden jeg ikke har motatt spillet... Jeg betalte vel 3 uker før lanseringen... Endret 23. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 samma suppa her, forsatt ikke mottat noe ODST fra elkjip.no så jeg kjørte nettop bort til nærmeste elkjøp å kjøpte det der for 299 så får jeg heller bare sende den andre tilbake når den kommer Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Enda ikke komt i postkassen her. Ekstremt dårlig av elkjøp. Jeg kommer ivertfall aldrig til å forhåndsbestille der ifra igjen. Endret 23. september 2009 av Howie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå