Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare si.... Herregud herregudherregud! Spillet overrasket meg stort. Nå viste de en side av Halo jeg tror jeg savnet. Knall historie å det som følger med og være en ODST soldat. Å jeg må bare si det.. Veldig pen grafikk å! Jeg er jo grafikk hore så jeg må jo bare si det. ;)

Men jeg liker "tech`et" som du bruker å. Man føler seg litt mer menneskelig, merkelig og si det hehe.

Lenke til kommentar
Kjøpte det i dag, begynte cirka halv tre, og var ferdig åtte. Short and sweet er vel stikkordet her. Tenkte jeg skulle prøve de andre delene av spillet senere i kveld.
Går det ann å spørre om det bygger på "kvalitet fremfor kvantitet" prinsippet? Det er kanskje ikke så mange timer, men er det gode timer? :)
Lenke til kommentar

Absolutt et veldig bra spill. Jeg reiste meg fra stolen kun en gang, og da var jeg borte i maks ti minutter.

Jeg tror jeg angrer på at jeg ikke valgte en vanskeligere vanskelighetsgrad, da det var veldig lett, men det var noen momenter jeg er glad for at jeg slapp å gjøre på Heroic. Men, hadde det vært co-op hadde jeg defintivt valgt Heroic.

Edit: dersom noen vil spille, kan de legge meg til, gamertaget mitt er boffeeen. Jeg er rimelig chill og syka god så det ekke no stress le0m

Endret av boffen
Lenke til kommentar
forhåndsbestilte spillet hos gamestop, hentet det i dag, men finner ingen kode som unlocker sgt. johnson i spillboksen. noen andre som har opplevd dette?

Hentet mitt hos gamestop idag også, men ingen kode.. Så jeg ringte dit, og da sa han at de ikke hadde fått inn kodene enda, men at de var på vei.. han sa det bare var og ta vare på kviteringa :)

Det skal også følge med et odst skin til selve xboxen, men dette var heller ikke kommet..

Så du får bare høre med de der du kjøpte spillet ;)

Hentet mitt spill på EBgames på liertoppen og der hadde de ikke hørt om noen kode.

Så han i kassa sa at jeg kunne stikke innom Gamestop butikken som ligger på samme senteret og vise kviteringen der og høre om de hadde fått kodene.

Der visste de heller ikke om noen kode, men hun bak disken ringte dagligleder og da fant hun et ark med koder på.

Det så ut som om det bare var en utskrift av en email.

Ettersom kodene bare var på et ark så hadde hun misstanke om at de i den andre butikken kanskje hadde fått de, men at de ikke var klar over det...

Hmm... men fikk ikke noen kode for xbox skin <_<

Endret av Typho
Lenke til kommentar
forhåndsbestilte spillet hos gamestop, hentet det i dag, men finner ingen kode som unlocker sgt. johnson i spillboksen. noen andre som har opplevd dette?

Hentet mitt hos gamestop idag også, men ingen kode.. Så jeg ringte dit, og da sa han at de ikke hadde fått inn kodene enda, men at de var på vei.. han sa det bare var og ta vare på kviteringa :)

Det skal også følge med et odst skin til selve xboxen, men dette var heller ikke kommet..

Så du får bare høre med de der du kjøpte spillet ;)

Hentet mitt spill på EBgames på liertoppen og der hadde de ikke hørt om noen kode.

Så han i kassa sa at jeg kunne stikke innom Gamestop butikken som ligger på samme senteret og vise kviteringen der og høre om de hadde fått kodene.

Der visste de heller ikke om noen kode, men hun bak disken ringte dagligleder og da fant hun et ark med koder på.

Det så ut som om det bare var en utskrift av en email.

Ettersom kodene bare var på et ark så hadde hun misstanke om at de i den andre butikken kanskje hadde fått de, men at de ikke var klar over det...

Hmm... men fikk ikke noen kode for xbox skin <_<

jeg fikk en kode når jeg plukket det opp hos gamestop, dama plukket frem en saks og klippet ut en kode fra et ark :lol:

men ja...hva er det Halo 3 skin som vi ble lovet? skin? .........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...