Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke si at jeg klarer og finne betaen til reach.. ligger ikke på disk 2 såvidt som jeg kan se..

Vet jo at den ikke kommer ut før til neste år, men lurer på hvordan man får den

Uten at jeg skal si noe sikkert så regner jeg med at det blir et valg i menyen etterhvert. Reach betaen kommer som du sier ikke før til neste år, så vi får nok mer info innen den tid. :)

Lenke til kommentar
forhåndsbestilte spillet hos gamestop, hentet det i dag, men finner ingen kode som unlocker sgt. johnson i spillboksen. noen andre som har opplevd dette?

Hentet mitt hos gamestop idag også, men ingen kode.. Så jeg ringte dit, og da sa han at de ikke hadde fått inn kodene enda, men at de var på vei.. han sa det bare var og ta vare på kviteringa :)

Det skal også følge med et odst skin til selve xboxen, men dette var heller ikke kommet..

Så du får bare høre med de der du kjøpte spillet ;)

Lenke til kommentar

ah, meget!

ja, jeg ringte dem halv 8 tiden, men da var ikke sjefen (som hadde peiling) der, så sa de jeg kunne ta med kviteringen i morgen. men tror heller jeg ringer først, hvis de ikke har fått inn noe enda.

thx

og reach betaen skal visstnok komme ut når alt styre og hypen rundt odst har fått lagt seg. har jeg hørt...

Lenke til kommentar
Faen, har prosjekt som skal fremføres i morgen, og ODST ligger bare her og stirrer på meg. Som om det skriker i smerte om å få bli spilt. FML

Sitter med akkurat samme problem, har Religion og livssyn (gi meg en god grunn til å ha de faget) prøve i morgen.

Hentet også mitt på gamestop i dag. De hadde ikke fått inn kodene, jeg skulle bare ringe inn om et par dager så skulle jeg få koden :D det gjør egentlig ikke mye, blir ikke Firefight før til helgen. Må komme meg igjennom campaignen først.

Lenke til kommentar

Sgt. Johnson er sjef! Han er rett og slett tøffere enn toget.

ODST er awesome, men noe som ikke er awesome er save-systemet deres. Jeg og en venn spilte coop, og en av oss ble disconnectet. Sendt tilbake til menyen. Vi fortsetter, men får ikke achievement og bestemmer oss for å likegreit ta det på nytt nå som vi er som giret. Dermed tar vi banen på nytt, og forsetter til vi har tatt alle flashbackene. Kjempegreier, tenker vi. Men det er ikke det!

Nå viser saven at vi ikke har tatt en bane, mens kampanjelobbyen viser at vi faktisk har tatt den aktuelle banen. Vi prøver å trigge flashbacket via beaconet, men det er rett og slett ikke der. Dermed velger vi banen direkte fra kampanje-systemet, og forsetter derifra. Da har tydeligvis spillet startet en ny game, og vi sitter der i skjegget i postkassen og å gjøre hele greien på nytt. Skuffende! Tips noen?

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke fått koden min fra Elkjøp, selv om det står på nettsiden at man skulle få det dagen før spillets release.

Blir nok å måtte ringe til kundesenteret og klage.

Får jeg ikke spillet i morra heller må jeg iallefall kunne kalle meg lettere oppgitt, selv om jeg ikke skal bli direkte sint.

Det er verdt å spare 300kroner for en fattigkar som meg selv om det medfører litt ekstra bry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...