Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FLY FORBANA OVER ELKJØP!!!!!!!!!!! JEG SKAL ALDRI KJØPE NOE DER!!!!!!!!!!!!!

hvorfor ikke bare kjøpe alt på elkjøp uansett pris?

da er det bare å printe ut billigste webpris på produktet du har kjøpt og få igjen pengene hvis du har betalt mer på elkjøp.

(dette virker faktisk!) selger vil sikkert si: Nei, dette går ikke. Men da er det bare å si JO det går!

http://www.dinside.no/821696/jo-elkjop-har-prisgaranti

gjorde dette med min samsung omnia, fikk igjen 700kr (internett pris på elkjop.no)

Endret av 530xd
Lenke til kommentar

Kom nettop igjen fra elkjøp, men der var det ikke noe ODST Nei. Håper virkelig det kommer imorgen, viss ikke blir jeg ekstremt sur.

Var det egentlig noen som bestillte fra elkjøp som fikk det idag?

Jeg kommer i vert fall IKKE Til å forhåndsbestille noe der ifra igjen.

Endret av Howie
Lenke til kommentar

Ringte Game rundt halv fem, de sa de hadde ti igjen så dro ned og var der halv seks. Fikk t.o.m. med Sgt. Johnson kode uten å ha forhåndsbestilt fordi fyren i kassa var hyggelig. Innstalerer begge discene nå og venter på et par kompiser. Klar for Halo-night (Big Bang Theory referanser skader jo ikke) med gutta!

Tenkte at jeg skulle bestille fra elkjøp når de var så billige men glemte det, og er takknemlig når jeg merker at flere her ikke får det før imorgen. 100-lapp mer enn elkjøp er verdt det når latskapen slår inn.

Lenke til kommentar

Om ingen allerede har laget en kan jeg smette sammen en om 5 min. Må bare få kommet meg til laptopen. Kjøpte meg forresten spillet tidligere i dag på Elkjøp for 299,- og skal spille det nå i en liten halvtime før jeg må ut igjen. Dårlig tid ftf (for the fail).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...