Laland Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Elkjøp skal aldri brukes til forhåndsbestilling mer. Så vannvittig irriterende! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 HVORFOR I PIP FÅR JEG IKKE HALO NÅR JEG HAR BESTILLT DET FRA ELKJØP?!hvorfor klarer dem aldri å få ting t il folk når det har akuratt kommet ut?! kjønner ikke åssen dem klarer det Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Legg meg til for firefight .... Gamertag: Dimnar Håper det kommer en update hvor de putter inn noe matchmaking greier snart @ firefight. Idiotisk at det ikke har det med. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Faens Elkjøp. Nå er jeg faktisk forbanna. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Haha! Jeg fikk ODST på Lørdag Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 FLY FORBANA OVER ELKJØP!!!!!!!!!!! JEG SKAL ALDRI KJØPE NOE DER!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Var på ekjøp i fritimen(e) i dag, hadde masser av ODST der til 299kr ^___^ Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Lurer på å dra på elkjøp å kjøpe spillet og heller sende det jeg får i posten tilbake (etter jeg får johnson kode Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 lurer på det jeg også Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Forstår ikke at dere kan være forbanna på en butikk som selger spillet så billig. Da burde man tåle en dags forsinkelse, evt kjøpe det fysisk i butikken.. Endret 22. september 2009 av niggle Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er da ikke noe morsomt å få spillet lenge etter alle andre? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) FLY FORBANA OVER ELKJØP!!!!!!!!!!! JEG SKAL ALDRI KJØPE NOE DER!!!!!!!!!!!!! hvorfor ikke bare kjøpe alt på elkjøp uansett pris? da er det bare å printe ut billigste webpris på produktet du har kjøpt og få igjen pengene hvis du har betalt mer på elkjøp. (dette virker faktisk!) selger vil sikkert si: Nei, dette går ikke. Men da er det bare å si JO det går! http://www.dinside.no/821696/jo-elkjop-har-prisgaranti gjorde dette med min samsung omnia, fikk igjen 700kr (internett pris på elkjop.no) Endret 22. september 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Kom nettop igjen fra elkjøp, men der var det ikke noe ODST Nei. Håper virkelig det kommer imorgen, viss ikke blir jeg ekstremt sur. Var det egentlig noen som bestillte fra elkjøp som fikk det idag? Jeg kommer i vert fall IKKE Til å forhåndsbestille noe der ifra igjen. Endret 22. september 2009 av Howie Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fikk ODST fra Absoluttspill i dag. Bare synd at jeg er opptatt med Aion denne uken Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ringte Game rundt halv fem, de sa de hadde ti igjen så dro ned og var der halv seks. Fikk t.o.m. med Sgt. Johnson kode uten å ha forhåndsbestilt fordi fyren i kassa var hyggelig. Innstalerer begge discene nå og venter på et par kompiser. Klar for Halo-night (Big Bang Theory referanser skader jo ikke) med gutta! Tenkte at jeg skulle bestille fra elkjøp når de var så billige men glemte det, og er takknemlig når jeg merker at flere her ikke får det før imorgen. 100-lapp mer enn elkjøp er verdt det når latskapen slår inn. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Finnes det, eller noen som orker å lage en Spille Sammen ODST tråd av noe slag, for da å samle alle som har ODST sine GT's Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Om ingen allerede har laget en kan jeg smette sammen en om 5 min. Må bare få kommet meg til laptopen. Kjøpte meg forresten spillet tidligere i dag på Elkjøp for 299,- og skal spille det nå i en liten halvtime før jeg må ut igjen. Dårlig tid ftf (for the fail). Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fikk mitt fra absolutt i dag å! Skal spise middag nå for og så drukne inn i Halo OSDT verdenen! Glæ mæ! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 I maed multiplayer-thread http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=7914 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Damn ser mangen på lista min har spillet, jeg har ikke spillet, epic fail...!!! Endret 22. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå