Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke hva som er sagt, men kan ODST spillere spille sammen med Halo 3 spillere Online?

Synes nemlig å ha hørt det tidligere. Har aldri sett det bekreftet eller avbekreftet noen steder.

Men en ting er jeg rimelig sikker på: Om det er mulig for de å spille sammen blir iallefall ikke grafikken noe særlig bedre. Annet enn figurer osv i singleplayer da selvfølgelig. Der kan jo ting være som de vil, men om Halo 3 og ODST skal dele multiplayer vil grafikken i multiplayerdelen reflektere det.

Lenke til kommentar

Gjetter på at de har tweaket den som bare pokker. Husker jeg rett var den vel bare en modifisering av Halo 2 motoren? Men som du sier; det var aldri et pent spill hva teksturer angår. Men det var fargerikt med gode kontraster, noe som ser ut til å endre seg i dette urbane landskapet. Håper AA og AF får litt høyere prioritet denne gangen!

Edit: Lakus, tipper det blir forskjellige spill hva MP angår. Men, Mythic map pack følger med og da har det sikkert blitt noen missforståelser der. :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Trenger ikke supergrafikk så lenge at gameplayet er bra. Selv om litt forbedringer skader ingen.

Nei eg er heilt enig :) Men skulle tro at det ville vere mulig å lever ein litt bedre optimalisert versjon av motoren på ein eller annen måte. Litt bedre AA og oppløsning hadde ikkje skadet.

Lenke til kommentar

Ahaaa. Vel, om ikke de skal dele multiplayer ser jeg ingenting som hindrer Bungie i å oppdatere motoren sin. Det burde de strengt tatt ha gjort siden Halo 3 sin slippdato, ellers vil de ha vært utrolig naive og trege. Ja. Jeg tror nok vi får se en oppdatering i grafikk, men hvor stor vil jeg ikke spekulere i.

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det på tidligere Bungie-uttalelser er MP i ODST den samme som i Halo 3. men jeg kan ha misforstått. Vi får vel vite mer når det nærmer seg. Det man forøvrig må huske på er at ODST har blitt utviklet over en rekordliten periode, og med et veldig lite team i forhold til andre titler. Det er dermed ikke gitt at de tuner motoren noe voldsomt.

Uansett, gleder meg noe vanvittig til ODST. Skal bli moro med Halo i en ny vri. Pluss nye MP maps :)

Lenke til kommentar
Slik jeg har forstått det på tidligere Bungie-uttalelser er MP i ODST den samme som i Halo 3. men jeg kan ha misforstått. Vi får vel vite mer når det nærmer seg. Det man forøvrig må huske på er at ODST har blitt utviklet over en rekordliten periode, og med et veldig lite team i forhold til andre titler. Det er dermed ikke gitt at de tuner motoren noe voldsomt.

Uansett, gleder meg noe vanvittig til ODST. Skal bli moro med Halo i en ny vri. Pluss nye MP maps :)

nåja, singleplayeren er jo sykt liten i ODST? Med mindre jeg har missforstått :blink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...