Kakebakelate Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Gleder meg som en lite unge rett før gavene skal åpnes. Kunne godt ha tenkt med 10+ timer som ODST men jeg tar alt vi får servert. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Siden dette bygger på samme motor, er det vel for mye å håpe på at grafikken blir nevneverdig bedre? Halo3 grafikken er blitt rimelig sliten, ikkje at den var kjempe imponerende ved slipp heller Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Trenger ikke supergrafikk så lenge at gameplayet er bra. Selv om litt forbedringer skader ingen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Husker ikke hva som er sagt, men kan ODST spillere spille sammen med Halo 3 spillere Online? Synes nemlig å ha hørt det tidligere. Har aldri sett det bekreftet eller avbekreftet noen steder. Men en ting er jeg rimelig sikker på: Om det er mulig for de å spille sammen blir iallefall ikke grafikken noe særlig bedre. Annet enn figurer osv i singleplayer da selvfølgelig. Der kan jo ting være som de vil, men om Halo 3 og ODST skal dele multiplayer vil grafikken i multiplayerdelen reflektere det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Gjetter på at de har tweaket den som bare pokker. Husker jeg rett var den vel bare en modifisering av Halo 2 motoren? Men som du sier; det var aldri et pent spill hva teksturer angår. Men det var fargerikt med gode kontraster, noe som ser ut til å endre seg i dette urbane landskapet. Håper AA og AF får litt høyere prioritet denne gangen! Edit: Lakus, tipper det blir forskjellige spill hva MP angår. Men, Mythic map pack følger med og da har det sikkert blitt noen missforståelser der. Endret 12. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Så som jeg da forstår det utifra din post så er Mythic Mapsene da tilgjengelige både i ODST og i Halo 3? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Trenger ikke supergrafikk så lenge at gameplayet er bra. Selv om litt forbedringer skader ingen. Nei eg er heilt enig Men skulle tro at det ville vere mulig å lever ein litt bedre optimalisert versjon av motoren på ein eller annen måte. Litt bedre AA og oppløsning hadde ikkje skadet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nei, de følger med ODST for å gi Halo 3 spillere banene "gratis". De er bare til Halo 3. Ikke ODST. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kjipt det da, hadde vært artig å spille mot de som spiller halo 3. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Joa, men du får jo plukket opp Halo 3 for en billig krone for tiden. Er ikke verre enn å kjøpe begge! Endret 12. mars 2009 av Laland typo Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Halo 3 får man plukket opp til en billig penge i dag. Venter bare på ODST. Halo 3 et runnet for lenge siden. Spiller kun litt MP der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Ahaaa. Vel, om ikke de skal dele multiplayer ser jeg ingenting som hindrer Bungie i å oppdatere motoren sin. Det burde de strengt tatt ha gjort siden Halo 3 sin slippdato, ellers vil de ha vært utrolig naive og trege. Ja. Jeg tror nok vi får se en oppdatering i grafikk, men hvor stor vil jeg ikke spekulere i. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er ikke noe annet valg enn å vente og se hva som kommer av videoer utover året. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har kontrollert 150 ODST en gang. Det var morsomt. Jeg håper det blir like gøy å styre én. Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Slik jeg har forstått det på tidligere Bungie-uttalelser er MP i ODST den samme som i Halo 3. men jeg kan ha misforstått. Vi får vel vite mer når det nærmer seg. Det man forøvrig må huske på er at ODST har blitt utviklet over en rekordliten periode, og med et veldig lite team i forhold til andre titler. Det er dermed ikke gitt at de tuner motoren noe voldsomt. Uansett, gleder meg noe vanvittig til ODST. Skal bli moro med Halo i en ny vri. Pluss nye MP maps Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Slik jeg har forstått det på tidligere Bungie-uttalelser er MP i ODST den samme som i Halo 3. men jeg kan ha misforstått. Vi får vel vite mer når det nærmer seg. Det man forøvrig må huske på er at ODST har blitt utviklet over en rekordliten periode, og med et veldig lite team i forhold til andre titler. Det er dermed ikke gitt at de tuner motoren noe voldsomt. Uansett, gleder meg noe vanvittig til ODST. Skal bli moro med Halo i en ny vri. Pluss nye MP maps nåja, singleplayeren er jo sykt liten i ODST? Med mindre jeg har missforstått Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 La faktisk ikke merke til at det var ODSTer i Halo 3 før jeg spilte i går :rolleyes: Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 La faktisk ikke merke til at det var ODSTer i Halo 3 før jeg spilte i går :rolleyes: Ikke jeg heller :o Men jeg så ingen bare hørte dere sa det Får håpe jeg ser noen ikveld da Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Det er ikke helt sikkert om jeg kan bli med i kveld, vi får se. Håper det blir like morsomt å spille ODST som å spille Halo 3. Endret 14. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gleder meg til ODST, håper bare det får samme kvalitet på MP som i Halo 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå