iStephano Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Haha Mattulf! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvor mange er det som har runnet det her på gamer no da? tenkte på om noen ville bli med på firefight Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvor mange er det som har runnet det her på gamer no da? tenkte på om noen ville bli med på firefight JEG ER MED FFS! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Det er 4-Coop i ODST, rite? Om det er det er det tre stykker som blir dømt til å akkompagnere meg. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 I enspillerdelen kan to spille sammen. I Firefight lokalt kan to spille sammen. I Firefight over nettet kan fire stykker spille sammen samtidig. Er i hvert fall sånn jeg mener det var. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fire stykker kan spille Campaign, men det må være online. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Er ikke betingelsene for coop de samme som i Halo 3? Med boter/NPC er det to på split-screen, men over Live kan det være opptil fire? Endret 20. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 åssen er stemningen i spillet a? er det sånn ekkel følelse når du går i byen eller? Litt skummelt da du går alene i mørket, så kommer en Brute hoppende på deg! det var digg ass det blir digg å spille det ass!! gleder meg noe PIP til spillet Lenke til kommentar
ReconThunder Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) De som har ODST, gidder dere å legge meg til ? Fordi jeg trenger noen til å spele firefight eller mission på legendary med GT : Recon Thunder Endret 20. september 2009 av Recon Thunder Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 man kan spille online på den firefight? folk over hele verden eller kan jeg bare spille med venner på samma xbox? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 For dem som ikke er helt kjent med Halo's historie: http://xbox360.ign.com/dor/objects/852871/...spc_091809.html NB! Inneholder spoilere til samtlige Halo-spill unntatt Halo Wars og Halo 3: ODST. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 man kan spille online på den firefight? folk over hele verden eller kan jeg bare spille med venner på samma xbox? Du kan bare invitere venner, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ser på elkjøp at det står at de 3 kart-pakkene til halo 3 følger med.. Regner med at det følger med uansett hvilken plass man fohåndsbestiller ifra? Selv har jeg forhåndsbestillt på gamestop.. hvor det da skal følge med halo 3:odst skin! Noe det ikke står på feks elkjøp.no.. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Alle Halo 3: ODST-versjonene kommer med den ekstra CD-en som inneholder Halo 3-flerspillerdelen og alle kartene. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Fungerer det som en fullversjon av Halo 3 (Halo 3 MP discen) med tanke på achievements og sånn? Endret 20. september 2009 av Leaf Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det er riktig ja, dermed kan du kun få 875 av 1750. Med andre ord halvparten . Regner uansett med at de fleste har denne spillperlen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Så kort i dagbladet at Lefdal selger spillet til 299kr. Men er dette butikkpris tror dere? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ja, jeg vil tro at det er butikkpris også. Jeg er skuffet over at mine to forhåndsbestillinger, hos henholdsvis elkjøp og AS.no, ikke lønte seg Har spillet tidligst i morgen uansett og da er det skole og jobb. Hmmm! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ser at Elkjøp har det til 299 i butikk og, hvertfall ifølge kundeavisen. Får ta en tur innom imorgen å sjekke, selv om jeg egentlig ikke hadde planer om å kjøpe det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg visste jeg skulle kjøpt det i butikk ^^ Men nå har jeg bestilt så jeg får vel bare vente på det. Hvordan ser man om Platekompaniet har sendt spillet? Sjekket "mine sider", men det sto verken sendt, pakkes eller noe som lignet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå