Tablespoon Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bungie sa i den nyeste podcasten sin att det skal gå smud å installere det på harddisken. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Selve odst disken går helt fint å innstalere. Og det går mye raskere å laste med den. Men bungie anbefaler å la ver å gjøre det samme med halo 3 mytic disken Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ok, bra og vite. Kjøper spillet til Tirsdag. Fikk plutselig lyst til og varme opp med Halo 3 nå Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 sitter og spiller HALO 3 på HDD i disse dager....har ingen verdens problemer Husker det var problemer før med treg loading, men merker ikke noe av det nå Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Da skal jeg teste det og Dama er litt følsom for bråket rundt disse tider hehe Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har installert Halo 3 til HDD. Jeg merker kun treg loading når jeg laster SP-brett, som noen ganger kan ta litt tid, ellers funker det fett. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har nå spilt gjennom med en venn på heroic og vi brukte ca 7-8 timer. Men vi spilte en runde firefight før vi begynte. Jeg er stort fornøyd med hele spillet men siste mission var ikke like episk som siste mission på halo 1 og halo 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Anmeldelser har begynt å komme: IGN TeamXbox PlanetXbox Worthplaying Gamespy Eurogamer Ser ut som det får veldig bra overall scores. Ganske jeg kjøper det allikavel.. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gamer har jo også kommet med anmeldelse nå Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 http://www.metacritic.com/games/platforms/...odst?q=halo%203 85 på metacritic er sterkt for et spill hvor halvparten av innholdet (MP) kommer fra et to år gammelt spill. Hadde en tatt bort den nederste, Eurogamer Italy, hadde det ikke vært langt unna 90. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ah. Flott og se att det får gode annmeldelser. Gleder meg til Tirsdagen nå Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Veldig lovende, veldig! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Runnet spillet i går, det var skikkelig bra! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Leste Gamer sin anmeldelse nå for noen minutter siden og bestilte sporenstreks fra Platekompaniet. Nå må jeg bare få kjørt gjennom Fallout 3 før jeg får ODST i posten. Huff. Bare to dager å gjøre det på. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nei, Lakus, nei! Fallout 3 skal ikke rushes! Ta ODST før Fallout. Du vil takke deg selv senere. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Halo3: ODST er ena de spillene jeg har gledet meg mest til i ÅR Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Må bare fortelle dere at Fire Fight er kjempe fett! Det kan være litt kjedelig på starten, men når du har spilt i 30-40 minutter.. fittyrakkern så fett! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 åssen er stemningen i spillet a? er det sånn ekkel følelse når du går i byen eller? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Leste Gamer sin anmeldelse nå for noen minutter siden og bestilte sporenstreks fra Platekompaniet. Nå må jeg bare få kjørt gjennom Fallout 3 før jeg får ODST i posten. Huff. Bare to dager å gjøre det på. Som Laland sa; ikke rush Fallout 3. Fallout 3 kan bare spilles på én måte, og det er denne; - Kom deg ut av startområdet så fort som mulig. - EXPLORE - Ignorer hovedquesten - Gjør sidequests istedet - Explore mer - Drep shit i slow-mo - Explore enda mer - Ta over Underworld - Ta over Republic of Dave (tidligere Kingdom of Tom) - Ta over Tennpenny Tower - Gå på skorpionjakt ikledd Allistair Tenpennys kostyme, og Fatman som våpen. - Explore enda mer Endret 20. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 åssen er stemningen i spillet a? er det sånn ekkel følelse når du går i byen eller? Litt skummelt da du går alene i mørket, så kommer en Brute hoppende på deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå