Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte fra platekompaniet.

 

Jeg har forløpig bare prøvd firefight som var awsome! Jeg har sett et par nye ting som jeg ikke viste som for eksempen at det finnes rosa flygende bruter :p. Jeg spilte på easy og brukte 40min å komme til set 2. Etter verdt set er det en "bonusround" som alle skullsene blir slått på. Og det var dritt fett.

 

 

Det eneste jeg kan klage på hittil er at jeg ikke fikk med sgt johonson kode !!!!!

Lenke til kommentar

Jeg har netopp rundet singelplayeren til ODST. Må si jeg var veldig imponert. Virkelig et stand alone spill , ikke kun en utvidelse.. Crunchet gjennom kampanjen på normal på rundt 5-6 timer , men jeg var ikke veldig ute etter og finne alt som er å finne , var for ivrig til og komme vidre :D

Dere burde glede dere veldig. jeg skal snart begynne og pwne grunts på firefight senere i kveld. kan komme med mer etterhvert hvis jeg klarer og rive meg noe mer fra spillet :D

Lenke til kommentar
BTW... Spillet var på salgs på spaceworld på mosseporten igår ihvertfall , hvis det er noen i nærheten .. der kostet det 449,- Jeg skjønner ikke hvordan de kan gjøre det.. ihvertfall spaceworld hvor de "burde" vite litt om spill og release datoer..

Så de hadde det i butikken der?

 

 

Rakkerunge@ spilte du på easy?

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...