cavumo Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 De kommer vel ikke før i morgen, er iallefall da Gamer kommer med sin anmeldelse. Her er det nok MS som styrer showet. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Alle norske spillsider har embargo 20. september. Om det er noen internasjale medier som har fått tidligere sperrefrist vet jeg ikke, men det ser ikke sånn ut. Det finnes likevel brukeranmeldelser der ute hvis man leter godt Endret 19. september 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg fikk ODST i dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg fikk ODST i dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bitch. Nå plikter du med å komme med en utfyllende anmeldelse asap. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg fikk ODST i dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bestilte du fra ELKJØP?!!! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg bestillte fra platekompaniet. Jeg har forløpig bare prøvd firefight som var awsome! Jeg har sett et par nye ting som jeg ikke viste som for eksempen at det finnes rosa flygende bruter . Jeg spilte på easy og brukte 40min å komme til set 2. Etter verdt set er det en "bonusround" som alle skullsene blir slått på. Og det var dritt fett. Det eneste jeg kan klage på hittil er at jeg ikke fikk med sgt johonson kode !!!!! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 fikk du ikke den :o håper at jeg får den fra elkjøp ass ellers så skal jeg sende eller ring dem men si åssen sp delen er da men ikke røp noe okey?! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 JEg hater ekle spill men jeg må si delen hvor du var rookie var litt kreepy. Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har netopp rundet singelplayeren til ODST. Må si jeg var veldig imponert. Virkelig et stand alone spill , ikke kun en utvidelse.. Crunchet gjennom kampanjen på normal på rundt 5-6 timer , men jeg var ikke veldig ute etter og finne alt som er å finne , var for ivrig til og komme vidre Dere burde glede dere veldig. jeg skal snart begynne og pwne grunts på firefight senere i kveld. kan komme med mer etterhvert hvis jeg klarer og rive meg noe mer fra spillet Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 BTW... Spillet var på salgs på spaceworld på mosseporten igår ihvertfall , hvis det er noen i nærheten .. der kostet det 449,- Jeg skjønner ikke hvordan de kan gjøre det.. ihvertfall spaceworld hvor de "burde" vite litt om spill og release datoer.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) BTW... Spillet var på salgs på spaceworld på mosseporten igår ihvertfall , hvis det er noen i nærheten .. der kostet det 449,- Jeg skjønner ikke hvordan de kan gjøre det.. ihvertfall spaceworld hvor de "burde" vite litt om spill og release datoer.. Så de hadde det i butikken der? Rakkerunge@ spilte du på easy? Endret 19. september 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Han skriver at han spillte igjennom kampanjen på normal Endret 19. september 2009 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 http://www.gamespot.com/xbox360/action/hal...alo-3-odst?hd=1 Første 49 isj minuttene i SP. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Evt. bare gå på youtube hvor du kan se hele campaignen Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ser null hensikt i å gjøre det om man har planer om å kjøpe spillet dog Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ikke se noen som helst filmer på youtube. Jeg så en film som sto firefight på men var egentlig noe som ødelagte historien!!!! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ah. Heldiggris. Jeg og vil spille. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er det bare meg eller går dagene saktere og saktere til tirsdagen? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kan man ikke installere dette soillet til harddisken slik man ikke kunne med Halo 3 ? Er samme spillmotor så jeg er litt redd for det.. Dere som har spillet. Har dere installert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå