Snurreleif Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvorfor det? De to modusene er veldig like. Det har noe med at gears ikke var de første som lagde en "survival mode." Jeg liker heller ikke når folk kaller openworld spill for gta clone (Med unntak til saint row) Edit: en survival mode vart til og med i bungies spill "marathon" Så du synes det er dumt at folk sammenligner spill med hverandre fordi det da vil virke som om det ene spillet var først ute? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) @World of Warcraft Får håpe du ikke var kobla til internett da og hva syns du om campaign, noe interresant? Endret 17. september 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Han kan jo spille på internett hvis han fikk spillet lovlig? edit: ordkluss Endret 17. september 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Var kobla til Live hele tia, vil ikke tru det hjelper så mye å dra ut kontakten, i og med at achievements blir lagra og dytta ut på Live, og der står det jo dato på når man har fått den. Skal ikke si mer om Campaign annet enn at jeg synes den var litt annerledes, sammenlignet med de tidligere spillene. Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Du kan spille spillet, vis dem er lovlig kjøpt fra butikk, men MS xbox finner lett ut om man har orginal eller ikke.. Dem snakket om dette på http://majornelson.com/ sin podcast, men husker ikke helt hvilken. Endret 17. september 2009 av Morixm Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Microsofts representanter i Norge anbefalte iallefall å spille uten Live en stund for de som hadde skaffet det som følge av Expert blunderen. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 har en på vennelista som jobber på spillbutikk, og han fikk spillet for noen dager siden. Han spilte med Live hele tiden. Så tror de med lovlig ut gave ikke trenger å bekymre seg, mener å ha lest at Microsoft vet hvem som har skaffet det seg ulovlig. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ah. Nå har til og med UPS Oppdatert leveringsdatoen på XBoxen min til den 22. Håper det holder seg der. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Tviler på at Elkjøp kommer til å starte å sende ut spillet i dag eller lørdag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 har en på vennelista som jobber på spillbutikk, og han fikk spillet for noen dager siden. Han spilte med Live hele tiden. Så tror de med lovlig ut gave ikke trenger å bekymre seg, mener å ha lest at Microsoft vet hvem som har skaffet det seg ulovlig. De nevnte vel noe om det i artikkelen ja, men det var for å unngå at de ble tatt fra nettet en liten periode for så at feilen ble rettet opp igjen eller noe slikt. Som representanten sa, man har jo ikke akkurat så mange å spille på Live sammen med på dette tidspunkt uansett. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ser ut som cdon og Komplett har begynt å sende ut ODST. Zailor selger Limited Edition forresten Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Håper det blir sendt fra elkjøp før Mandag. Blir det sendt mandag tviler jeg på att jeg har det på Tirsdagen. Å bo på vestlandet er ikke gøy. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 vi som har betillt fra ekjøp får vell dem på tirsdag vell? håper det, eller at vi får det før Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Sender Elkjøp ut fra en hovedplass eller de induviduelle butikkene når en bestiller noe på nettsiden deres? Litt kjedelig hvis noe må komme fra Oslo når det er en Elkjøp mye nærmere, i Porsgrunn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Haha, grunn for å ikke bo i bondeland det Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 sendes fra sentralt, men tar ikke lengre tid for det.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 noen som planlegger for svine influensa på tirsdag? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 På tirsdag hadde det vert helt ok å få svineinfluensa. Jeg har langdag på tirsdag. Ukult. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ikke værst av platekompaniet. Bestilte det for 449,- men når jeg fikk leveringsbekreftelsen idag kostet det meg 399,-. Trodde jeg måtte avbestille og så legge inn ny ordre for å spare de 50,- så gadd ikke stresse. Men det fikset platekompaniet selv. Veldig fornøyd med dem! Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Spilte en del timer coop campaign i går sammen med en kompis. Førsteinntrykket var så som så, men det tok seg opp etterhvert og det ble til slutt trist å måtte gi seg! Den største omvendingen er å ikke tenke som Master Chief og tro en er uovervinnelig, men å være litt mer taktisk. Absolutt fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå