Snurreleif Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er enda en ting jeg misliker med kjeder som selger spill (i stedet for rene spill-butikker), det er jo ansatte der som har null peiling på spill og utgivelses-tider så de bare setter ut ting i hoi og hast uten å tenke på at spill har samme-utgivelses "regler" som alt innet innen multimedisk underholdning. I verste fall ender det jo opp med at de får knallharde sanksjoner i mot seg, og hvem vet hva som skjer da. Elkjøp tror jeg ikke er det fnugg mindre dårlig på dette enn Expert, men desverre er ikke folk særlig flinke til å bidra til media om slikt sånn at man får gjort noe med det. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Kjøpte Gears of War 2 minst 1 uke før lanseringen hos Elkjøp.......... Det skjer _hele_ tiden rundt om i landet, eneste forskjellen er at personer som meg ikke springer rett til media og forteller om det Endret 16. september 2009 av Kewy Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ja til flere uavhengige spill-butikker sier bare jeg. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Håper det sendes fra Elkjøp enten imorgen eller fredag. De som blir med og spille firefight og slikt etter release, legg meg til på live. GT: MajorDangerboy (Ja, jeg veit, teit Gamertag, men det er gammelt, og jeg gidder ikke betale for å skifte). Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://www.itavisen.no/823530/microsoft-be...lere-360-pakker Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 alle som har kjøpt halo 3 ODST får vell beta til Reach også? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 er riktig det ja Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Sender Elkjøp SMS Når det blir sendt? Mener å huske att jeg leste det noen plass. Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Håper det sendes fra Elkjøp enten imorgen eller fredag.De som blir med og spille firefight og slikt etter release, legg meg til på live. GT: MajorDangerboy (Ja, jeg veit, teit Gamertag, men det er gammelt, og jeg gidder ikke betale for å skifte). Hva er egentlig dette firefight som det snakkes så mye om? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Firefight er en flerspillermodus som ligner på "Horde" fra Gears of War 2 og "Nazi Zombies" fra Call of Duty: World at War. Kort fortalt må du slåss mot uendelige mengder covenant som sendes mot deg, og du kan spille med opptil tre venner samtidig. Veldig gøy. Les gjerne mer om Firefight her: http://gamer.no/article.php?articleId=20734 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Firefight er en flerspillermodus som ligner på "Horde" fra Gears of War 2 og "Nazi Zombies" fra Call of Duty: World at War. Kort fortalt må du slåss mot uendelige mengder covenant som sendes mot deg, og du kan spille med opptil tre venner samtidig. Veldig gøy. Les gjerne mer om Firefight her: http://gamer.no/article.php?articleId=20734 Hater når folk sammenligner det med horde fra gears. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvorfor det? De to modusene er veldig like. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Halo kan ikke alltid være revolusjonerende vettu. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Den eneste store forskjellen mellom Gears horde og Halo's firefight er at i halo er det vehicles med og det er, tror jeg siden vehicles er med, større maps Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Kan også legge til at det er uendelig med bølger, det er tilfeldige bølger og alle (opptil 4) som spiller deler èn pose med 7 ekstraliv. Slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hvorfor det? De to modusene er veldig like. Det har noe med at gears ikke var de første som lagde en "survival mode." Jeg liker heller ikke når folk kaller openworld spill for gta clone (Med unntak til saint row) Edit: en survival mode vart til og med i bungies spill "marathon" Endret 17. september 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er selvsagt ikke noe nytt, men det handler også om å trekke paralleller til tilsvarende moduser i senere tid. Ikke alle har kjennskap til et 15 år gammelt skytespill til Mac, og da handler det om å komme med referanser til noe folk kan relatere til. Modusene er selvsagt langt på nær identiske. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Jeg kommer ihverfall til å kalle det en "survival mode." Det forstår vel alle. En av de første bruker Anmeldelsene her Endret 17. september 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fikk ODST i stad og fullførte campain nå, den var ganske annerledes fra de tidligere spillene synes nå jeg, gled dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå