Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er herlig at det varer såpass. Trodde dette var et spill som skulle vare 3-4 timer. Gleder meg kjenner jeg, liker veldig godt Halo-serien. Noen som vet om det vil bli 4-player offline split-screen i dette også slik som i de andre? Altså der vi kjemper mot hverandre på en bane? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det ble vel først sagt at det kun skulle være 3-4 timer, men Bungie fikk tydeligvis blod på tann. Bare lekkert for oss gamere Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Snurreleif har rett. ODST skulle være en liten tittel med 3-4 timer spilling for en lavere pris. Etterhvert som de satte igang ble det bare større og større, og når firefight ble en viktig del av det havnet det etterhvert på "normal" pris. Fine ting for oss som er villige til å betale for å få mer Halo! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 299 for et "mini Halo 3" er slettes ikke ille, spesielt ikke når man tenker på at Halo 3 fortsatt selges visse steder til 399. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Halo 2 ble solgt for 749,- til Xbox tre år etter release her i byen. Da er det ganske rimelig med Halo 3: ODST for under 300,- Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hadde det stått "Halo 4" på boksen i stedet, hadde nok flere selgere luktet lunten og pælmet prisen til værs Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Halo 2 ble solgt for 749,- til Xbox tre år etter release her i byen. Da er det ganske rimelig med Halo 3: ODST for under 300,- 749 KR?!! det var ganske heavy pris :o Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Halo 2 ble solgt for 749,- til Xbox tre år etter release her i byen. Da er det ganske rimelig med Halo 3: ODST for under 300,- 749 KR?!! det var ganske heavy pris :o Det var en ubrukelig liten spillseksjon i en lekebutikk her i byen. Den delen gikk konkurs Endret 15. september 2009 av Erik Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Skaffet meg det til 249 kr hos gamestop kjøpte 2 spill for 200 kr + 49 kr http://www.gamestop.no/pdf/HaloODST_360_94x47.pdf Innbytte prisen på gamestop butikker er 199 kr og ikke 49 kr som det står i linken, men viser du linken får du den til 49 kr Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Idag kom det ut en ny ViDoc. Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Dette blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jess. Fikk også nettop ordnet meg XBox å låne viss ikke min kommer tilbake fra tyskland i tide. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Va borte på lefdal å spurte dem om prisen var den samme i butikken som den var på nett, de sa det skulle være lik pris siden det ikke var spesifisert: Internettpris. Men hvis prisen ble satt opp på nettet før lansering så gikk også prisen i butikk opp. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 elkjøp kongsvinger selger visst odst allerede idag.. for de som er i nærheten.hehe Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 "Halo"-tabbe fra Expert Utrolig, skulle ønske jeg bodde i Elverum. Har selv opplevd at spill blir solgt før release. Kjøpte Rainbow Six Vegas 2, 1 uke før release. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Med tanke på at de gjorde noe lignende med Halo 3 så kan man begynne å lure på hva det er som foregår hos Expert. Det er dog gode nyheter for de som ikke klarer å vente noen uker. Selv koser jeg meg med Rock Band 2 og Gears 2 for tiden, så jeg klarer nok å vente til den offisielle lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ja, har lest flere steder at Expert slipper spill før release. Opplecde det selv med Vegas 2 som sagt. Det passet fint da, når jeg ikke hadde mye å spille. Nå har jeg både Oblivion og Bioshock som ikke er spilt igjennom, så skal ikke bli noe problem å vente til tirsdag. Gleder meg virkelig, var spennende å se den siste videodokumentaren. Morsomt å se hvordan de har skapt New Mombasa. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vil ha gamer anmeldelse, skyndt dere gamer! Dere må da ha fått spillet til nå? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 "Halo"-tabbe fra Expert Utrolig, skulle ønske jeg bodde i Elverum. Har selv opplevd at spill blir solgt før release. Kjøpte Rainbow Six Vegas 2, 1 uke før release. Ah ma gaaaawd, og jeg som bor en buss-tur unna :| Uansett så har jeg forhåndsbestilt det med Sgt.Johnson kode, så jeg tror nok jeg skal klare å vente til det kommer gitt. Hadde jeg sett det hadde jeg vel egentlig bare gått bort til fyren i kassa med spillet, og klasket han i hodet eller noe slikt. Makan til idioti. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 "Halo"-tabbe fra Expert Utrolig, skulle ønske jeg bodde i Elverum. Har selv opplevd at spill blir solgt før release. Kjøpte Rainbow Six Vegas 2, 1 uke før release. Fikk tak i ODST selv i dag. Elkjøp på Kongsvinger, 299kr! Sto masse covere på "nr 1" plassen! Plukket med meg en, gikk i kassen å betalte, kjørte hjem å spilte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå