rekyl_InnleggNO Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Må sende mail til kundeservice. Sløvt at det ikke kan gjøres via nettsiden, men det går forsåvidt kjapt å sende dem en mail også Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Okei, takker for svar! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 er det frakt også? Gratis frakt på Elkjøp.no på spill og filmer! takk skal du ha Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da er Halo 3 ODST bestillt Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Likte ikke Halo 3 så godt men bestillet Halo ODST bare pga det koster 299kr, hadde det kosta mer så hadde jeg ikke slått til Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Likte ikke Halo 3 så godt men bestillet Halo ODST bare pga det koster 299kr, hadde det kosta mer så hadde jeg ikke slått til Hvor? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Elkjop.no ? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) ----> her <---- Endret 13. september 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen andre som har sett att på AS.no står release som 25 september? Forhåpentligvis bare en feil. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen andre som har sett att på AS.no står release som 25 september? Forhåpentligvis bare en feil. ser det jeg også :o men jeg har bestillt på elkjøp så håper det kommer på den 22 sept Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har bestilt mitt på AS, men skal bytte til elkjøp. Men venter på tilbakesvar fra dem, har sendt mail om å avbestille ordren, men tviler på at de kommer til å lese den. En av de tingene som er dårlig med Abosluttspill er at de ikke gidder eller har tid til å gjøre noe med det sikkert. F. eks med Protoype så fikk jeg det over ei uke seinere enn release på grunn av noe feil, alikevel selv om de spørte om jeg ville bytte ordren til et annet spill så ble ingenting gjort etter jeg svarte dem og da var det 3 uker til spille hadde release.... Ikke at jeg har noe grunn til å stresse for ODST siden jeg allerede har spilt ferdig campaignen, men sparer gjerne en hundrelapp eller noen par kroner for et spill på høsten. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg skal avbestille hos absoluttspill jeg og. Håper bare de leser mailen min Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har bestilt mitt på AS, men skal bytte til elkjøp. Men venter på tilbakesvar fra dem, har sendt mail om å avbestille ordren, men tviler på at de kommer til å lese den. En av de tingene som er dårlig med Abosluttspill er at de ikke gidder eller har tid til å gjøre noe med det sikkert. F. eks med Protoype så fikk jeg det over ei uke seinere enn release på grunn av noe feil, alikevel selv om de spørte om jeg ville bytte ordren til et annet spill så ble ingenting gjort etter jeg svarte dem og da var det 3 uker til spille hadde release.... Ikke at jeg har noe grunn til å stresse for ODST siden jeg allerede har spilt ferdig campaignen, men sparer gjerne en hundrelapp eller noen par kroner for et spill på høsten. PIRAT!!!! Hvor lang tid brukte du på storyen? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sånn, da har også jeg bestilt via Elkjop.no, så forhåpentligvis får jeg både spillet og forhåndsbestillings-koden dagen før og dagen spillet skal komme ut Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Bestillte og nettop med Elkjøp, og fikk bekreftet kansellering med AS.no. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Yes fikk det selv. Head_Hunter: Hold munn med den pirat-kommentaren din. Jeg har minst 60 Xbox 360-spill i hus, så jeg er slettes ikke noe pirat. Det var på xboxen til en kamerat av meg, han har "pirat-box". Brukte ca. 7-9 timer vel, iløpet av to dager. Spilte alt i enspiller. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg er litt usikker på om Elkjøp leverer før AS, så jeg har fortsatt ordre hos begge. Bare å bruke angreretten på det spillet jeg mottar sist. Regner med at spillene sendes ut lørdag, så satser på å ha spillet tidligst lørdag Godt å høre at SP delen er så å si like lang som Halo 3. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 "Ekspansjons-pakken" ble plutselig like lang som selve spillet ^_^ Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er jo fett. Lang Campaign er altid gøy. Forhåpentlig kommer XBoxen hit igjen før Tirsdagen. Blir levert til reparasjonssenteret i tyskland i morgen, så egentlig tviler jeg. Jeg må nok få lånt meg en XBox med noen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg vil ikke si at 7-8 timer er en lang kampanje, men jeg bare følte for å påpeke det ironiske i at det som først skulle omtales som en "ekspansjon" virker å bli et fullverdig frittstående spill. Endret 14. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå