husgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...360-halo-3-odst billig-billig på elkjøp Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...360-halo-3-odst billig-billig på elkjøp Bestilt! 299 kr inkl frakt er vanvittig bra Håper bare de sender det ut like tidlig som "andre". Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Elkjøp kan det der med å slå på stortrommen når det gjelder priser på nye storspill. Tapte 150,- på å bestille fra platekompaniet Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) trur jeg må bestille fra elkjøp nå xD får jeg det på den dagen spillet kommer ut viss jeg bestiller fra elkjøp? Endret 9. september 2009 av The lord of the rings Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det tror jeg, elkjøp pleier uansett å være raske.. Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) men så har nå vel elkjøp en frakt kostnad på 100kr i tillegg?? var værtfall slik når eg bestilte battlefield bad company når det kom ut. latterlig høy frakt pris. Endret 9. september 2009 av TNT Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Er bare å sjekke det Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Faen at Elkjøp ikke har fakturamulighet. EDIT: Lefdal.com har fakturamulighet og samme pris som elkjop.no Endret 9. september 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 men så har nå vel elkjøp en frakt kostnad på 100kr i tillegg?? var værtfall slik når eg bestilte battlefield bad company når det kom ut. latterlig høy frakt pris. Gratis frakt (brevpost) hvis du betaler med Visa. Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 men så har nå vel elkjøp en frakt kostnad på 100kr i tillegg?? var værtfall slik når eg bestilte battlefield bad company når det kom ut. latterlig høy frakt pris. Gratis frakt (brevpost) hvis du betaler med Visa. var ikke det når eg bestilte, men om det er det nå bestiller eg lett fra elKJOp.no Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gamer wants you for halo 3 tournament Sign up here Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Bare jeg som er veldig skuffet over at det ikke er matchmaking på Firefight? Stress å alltid finne noen å spille med. <_< Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 men så har nå vel elkjøp en frakt kostnad på 100kr i tillegg?? var værtfall slik når eg bestilte battlefield bad company når det kom ut. latterlig høy frakt pris. Gratis frakt (brevpost) hvis du betaler med Visa. var ikke det når eg bestilte, men om det er det nå bestiller eg lett fra elKJOp.no Skjul Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 men så har nå vel elkjøp en frakt kostnad på 100kr i tillegg?? var værtfall slik når eg bestilte battlefield bad company når det kom ut. latterlig høy frakt pris. Gratis frakt (brevpost) hvis du betaler med Visa. var ikke det når eg bestilte, men om det er det nå bestiller eg lett fra elKJOp.no Skjul da bestiller eg på elkjøp Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 er det frakt også? Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Da er det andre gangen jeg avbestiller Halo 3: ODST for å bestille en annen plass med bedre betingelser Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 hehe. har holdt på sånn før jeg også. men nå har jeg to bestillinger inne, hos Elkjøp og AS.no. Bare for å være sikret Det spillet jeg mottar sist selger jeg bare til en kamerat. Nei, nå gleder jeg meg til neste helg Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Bare jeg som er veldig skuffet over at det ikke er matchmaking på Firefight? Stress å alltid finne noen å spille med. <_< Når det kommer ut kan jeg sikkert være med. Har en ganske full vennelist, så må innrømme at jeg ikke kjenner problemet. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 er det frakt også? Gratis frakt på Elkjøp.no på spill og filmer! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 hvordan avbestiller man fra platekompaniet? :@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå