buzo Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg kjøpte nylig Sonys offisielle bluetooth headsett, og er godt fornøyd med det. Leste i bruksanvisninga at man også kan bruke det til mobiltelefon. Jeg koblet det derfor sammen med min Iphone, og også det fungerer fint. Spørsmålet blir, hva hvis jeg vil bruke det både til PS3 og til Iphone? Må jeg bryte koblingen i Iphone før jeg bruker det med PS3'en igjen? Og vice versa? Kan man være koblet til begge deler samtidig? Fant ikke noe info om dette i bruksanvisninga. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sannsynligvis må du det. Slik har det vært med alle bluetooth handsfreene jeg har hatt. To kobler sammen to enheter og sørger for at disse er låst til hverandre slik at du ikke feks tar inn samtaler til andre med bluetooth. Mulig at dette er annerledes, men trolig ikke. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan nok ikkje vere kopla til begge, eg fann i alle fall ikkje ut nokon måte å gjere dette på. Litt synd, men tar ikkje så lang tid å kople den opp igjen mot PS3-en i alle fall. Litt fleire trykk som må til på telefonen Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg fikk dette headsettet i helga, og jeg syns det var veldig greit å bytte mellom telefon og PS3. Hvis både PS3 og mobil står på når jeg slår på headset kobler det seg til PS3, hvis jeg slår av PS3 og slår av og på headset kobler det seg til telefonen. Trenger ikke trykke noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå