bjaa Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 I Have to :http://home.no/clan-thk/Ny/eat.jpg JEG bl.a... Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Ikke la sommervarmen la dette ta helt av da folkens A; HW er ikke et demokratisk organ hvor enhver endring skal stemmes over eller diskuteres. Forumstyret bestemmer punktum. Helt korrekt. Men vi hører på kritikk, dersom dette blir fulgt: B; Forumstyret består av fornuftige mennesker, vil du ha noe endret så argumenter godt for dette ikke spre faenskap og galle. Skal dere ha endret noe, tar dere det opp på voksent og seriøst vis - da blir dere hørt. Edder og galle gjør bare at vi blir "vrange" - en reaksjon som er veldig menneskelig. C; Yummi er i mange tilfeller den som fronter forum styrets besluttninger. Han er også den som er tøff nok til å svare usaklige brukere i en opphetet debatt. Respekter dette og skill mellom person og sak. Er det noen som fortjener respekt her på forumet så er det Yummi og Herr Ueland. Takker for den - men jeg kan nok være skarp i kantene av og til. Men - en god del brukere liker at jeg kan være slik også. 8) D; Besluttningen vedr. relligion/politikk er tatt. Om dette skulle vise seg å være et dårlig valg så føler jeg meg sikker på at styret vil se på dette en gang til. I mellomtiden gi opplegget en sjanse. Absofuckinglutely right! Dersom vi ser at denne beslutningen er uheldig, vil den omstøtes. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kjære ATWindsor: Med litt sunn fornuft kan du kanskje tenke deg hvorfor jeg foreslår det? Et lite tips som vil hjelpe deg til å bli bedre forstått: Det er ikke særlig gjennomført å ta ting ut av sammenheng for deretter å sette dem sammen med noe de ikke er ment eller passer sammen med. For hvis du har lest hele posten min, så ser du jeg refererer til en annen post, der det står hvorfor jeg vil ha dette vekk. Så les nøye gjennom den først du. Der er det i det minste en begrunnelse på hvorfor jeg forslår det, noe noen ikke greier å skrive her på forumet, en _begrunnelse_ for valg og meninger. Jeg synes ikke at jeg tok ting ut av sammenheng i det hele tatt, jeg quotet jo den relevante delen av posten din i sin helhet. Jeg så at du refererte til en annen post, men for å være helt ærlig så gadd jeg ikke å finne den, du har ikke engang lenket til den posten, og du siterte fra den, så jeg antok at det du siterte var hovedpoenget i posten. Håper du har forståelse for at jeg ikke gidder å starte en leteaksjon etter en post på en treg linje, spesielt på en såpass perifer diskusjon som dette. Hvis du vil framsette noen av argumentene på nytt, så foreslår jeg at du lenker til ditt orginale innlegg. Forøvrig synes jeg poenget mitt var godt, vi må ikke ha postcount, vi må heller ikke ha religion og søppel som kategori på forumet, jeg synes ikke postcount er noe problem, de som vil legge vekt på det gjør det, og de som ikke vil, gjør det ikke, og jeg har ikke sett noe til denne økningen av meningsløse posts som alle er så redd for pga postcounten (ihvertfall ikke på on-topic-delen av forumet). AtW Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jo det blir feil, for hele poenget mitt er jo borte. Jo jeg har forståelse for at du ikke gidder å lese den, men når du først skal kommentere det, så er det vel kanskje ikke så mye forlangt. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...ca3e87c96345b3f Er forøvrig linken. Du har ikke sett noe av økningen til meningsløse poster nei. Men slik jeg har fått det med meg, så har vel postcounten bestandig vært her. Den har aldri vært borte. Men et av problemene, som hele tiden går om igjen og om igjen, er nemlig dette med spaming og drittposter rundt omkring. Mange som gjør ka som helst for å få flere poster. Dette ødelegger fine tråder, noe jeg er dritt lei av. Ja, jeg er vel ikke stort bedre selv nå, med denne offtopicposten. De som er seriøse og hjelpsomme her på forumet vil bli lakt merke til nettopp på grunn av at de er det, selv om ikke det høye tallet er der. Jeg synes ikke du kan sammenligne de to helt vidt forskjellige sakene. Men det er nå min mening da. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Eksempler på "misbruk" av postcount'n finner du jo i denne tråden også. Du vil aldri bli kvitt de som for all del skal ha flest poster. Uansett, dette er egentlig ikke noe problem da alle med litt sunn fornuft i hodet forstår at det ikke er antall poster som gir deg rett... des,OUT! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 tilat meg å spamme litt(Som mange andre på denne tråden) Komenterer du spam, spammer DU OG Postcount gjør deg ike til en alltvitende konge, men snarere en som jeg forventer at klarer og oppføre seg etter som han/hun har vært lenge på forumet og burde kjenne til hvordan dette fungerer. Husk også på når de registrerte seg, det sier og litt. Så, klarer folka her på HW og ikke fly i trynet til en stakkar med en eller to posts om han har lagd en intel vs amd tråd ol? Litt mer on topic: lag en poll da vel! Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Tar jeg ikke feil, er ikke "off topic" tatt med i postcount'en i det hele tatt. Lenke til kommentar
baquero Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hvorfor skal en ha postcount? Baq Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Fordi det er standard i phpbb :wink: Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Tar jeg ikke feil, er ikke "off topic" tatt med i postcount'en i det hele tatt. Her tror jeg du tar helt feil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Tar jeg ikke feil, er ikke "off topic" tatt med i postcount'en i det hele tatt. Her tror jeg du tar helt feil Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ikke la sommervarmen la dette ta helt av da folkens A; HW er ikke et demokratisk organ hvor enhver endring skal stemmes over eller diskuteres. Forumstyret bestemmer punktum. Helt korrekt. Men vi hører på kritikk... Si meg, Yummy... Hvor mange flere poster trenger dere for å skjønne at folk synes dette var en lei avgjørelse? Jeg tror vi alle klarer å trekke en rød tråd gjennom denne tråden og se at flertallet er for å åpne opp igjen de to kategoriene. Det er tross alt mange kategorier som både en mindre brukt og mindre relevant for dette forumet som dere kan stenge. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 har nå lest gjennom hele tråden, og ser fortsatt ikke én god grunn til at kategoriene ble stengt.. det ble bare "fordi vi i forumstyret har kommet frem til det, punktum finale". ser ikke helt vitsen med å fjerne en kategori, egentlig. det eneste de gjør er å holde forumet ryddig og fint for de brukerne som er oppegående nok til å poste riktig. Lenke til kommentar
baquero Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 har nå lest gjennom hele tråden, og ser fortsatt ikke én god grunn til at kategoriene ble stengt.. det ble bare "fordi vi i forumstyret har kommet frem til det, punktum finale". Det har du helt rett i. Og de eneste svarene fra moderatorer går ut på å slå ned på moderator-hetsing. Det er mange som har skrevet seriøse poster med god argumentasjon som ikke har blitt besvart. Så, da kan en jo spørre seg om det er vits i å ha Tilbakemeldinger også når de som gir tilbakemeldinger ikke blir hørt. Baq Edit: Dårlig språk. Lenke til kommentar
formann Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 ..da dette er to kategorier som er både lite brukt og irrelevant for vårt forum. Så grunnen til at "Søppel" fortsatt finnes, er fordi det er mye brukt? Ikke kom og si at Religion er mer irrelevant enn Søppel..! Ellers har det ikke så mye å si for meg. Har jo lest et par religionstråder, men slike går jo alltid an å poste et annet sted under Off-topic også. Dere kutter jo egentlig bare ned på antall kategorier!? Trodde Relgion VAR søppel jeg.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Trodde Relgion VAR søppel jeg.. En meget konstruktiv post. Jeg er helt enig med deg, Psilocybe, de har ikke kommet med noe skikkelig grunnlag for avgjørelsen, og jeg er enig i at det eneste som skjer når de fjerner de to kategoriene, er at det blir mer rot i "søppel" og "annet". Og jeg er også enig i Baq. Har tenkt dette en stund. Hva er poenget med Tilbakemeldinger når det er én person (Yummy) som svarer, men (som det virker for meg) ikke har tenkt å ta noe tiltak. Ja, også har vi herr Uelsand, eller hva han het, som bare svarer på poster som ikke har med temaet å gjøre. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg _har_ tenkt å gjøre noe - jeg har faktisk allerede sendt forespørsel til resten av forumstyret for å få en liten tilbakemelding på hva de mener. Det er ferietid, så da går det litt tregt - det er bare å beklage. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg _har_ tenkt å gjøre noe - jeg har faktisk allerede sendt forespørsel til resten av forumstyret for å få en liten tilbakemelding på hva de mener. Det er ferietid, så da går det litt tregt - det er bare å beklage. gode greier. det er iallefall et skritt i riktig retning Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg _har_ tenkt å gjøre noe - jeg har faktisk allerede sendt forespørsel til resten av forumstyret for å få en liten tilbakemelding på hva de mener. Det er ferietid, så da går det litt tregt - det er bare å beklage. Dette var gode nyheter, Yummy... Venter i forhåpning på positive svar fra resten av gjengen... Konge! Lenke til kommentar
ols Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Som de sa under den franske revolusjon: La oss henge den siste konge i den siste prests tarmer. ( noen vil alltid være mot politikk og religion). Nei, men vrøvl til side: jeg kommer til å savne disse fargerike kategorier, all den gode underholdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg