Gå til innhold

"religion" og "politikk" er stengt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det han skrev på forrige side, 19 Jul 2003 15:35

Angående det med kategoriene i 'Off Topic':

Personlig har jeg ikke noe problem med å diskutere religion/politikk i annet, men det er jo klart at off topic trenger mer systematisering enn som så .

Da tenker jeg på det samme argumentet som dere hadde ang. plasseringen av Linuxforumet. Mp3, Divx osv passer jo bedre uder programmer/software siden det er snakk om codecs.

Modding av Konsoller osv passer vel best under overklokkingsdelen siden det er der diskusjoner ang. modifisering av alt mulig skjer.

Angående det med at dere gir beskjed om avgjørelser som er tatt:

Det gjorde dere ikke før vi klagde, så det er noe dere selv har tatt til ettertanke, og ikke noe, etter min mening, vi burde takke for.

- Egil.B -

Lenke til kommentar
Angående det med at dere gir beskjed om avgjørelser som er tatt:

Det gjorde dere ikke før vi klagde, så det er noe dere selv har tatt til ettertanke, og ikke noe, etter min mening, vi burde takke for.

- Egil.B -

Kanskje ikke direkte takke oss for det (slikt skulle bare mangle), men når vi nå har tatt oppfordringene til etterretning skulle man tro det ble møtt på en litt bedre måte... ;)

Lenke til kommentar
For min egen del så syntes jeg det blir for mye rot hvis alt skal inn i Annet kategorien. det er greit å ha delte "avdelinger". Er vel også redd for at det vil bli for mye spam. Men som du sier Yummy, det er derfor man har moderatorer... Og PM er vel kanskje noe man kunne brukt i større grad fremfor å besvare tåpelige innlegg med enda tåpeligere svar... :oops:

En gang må vel oppdelingen ta slutt?

Nå har vi Hardware, som er delt inn i masse annet og off-topic. Off-topic er igjen delt inn i Annet og masse annet. Du ønsker igjen at annet skal bli delt inni religion og politikk. Da kunne vi jo like gjerne ønsket at politikken igjen skulle bli delt inn i AP og mange andre partier. AP kunne igjen bli delt inn i Valgflesk, Unge AP og mye annet. Valgflesk kunne igjen bli delt inn i masse dritt.

Off-topic har jo ikke noe med hardware å gjøre, så hvorfor vie det så mye oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
For min egen del så syntes jeg det blir for mye rot hvis alt skal inn i Annet kategorien. det er greit å ha delte "avdelinger". Er vel også redd for at det vil bli for mye spam. Men som du sier Yummy, det er derfor man har moderatorer... Og PM er vel kanskje noe man kunne brukt i større grad fremfor å besvare tåpelige innlegg med enda tåpeligere svar... :oops:

En gang må vel oppdelingen ta slutt?

Nå har vi Hardware, som er delt inn i masse annet og off-topic. Off-topic er igjen delt inn i Annet og masse annet. Du ønsker igjen at annet skal bli delt inni religion og politikk. Da kunne vi jo like gjerne ønsket at politikken igjen skulle bli delt inn i AP og mange andre partier. AP kunne igjen bli delt inn i Valgflesk, Unge AP og mye annet. Valgflesk kunne igjen bli delt inn i masse dritt.

Off-topic har jo ikke noe med hardware å gjøre, så hvorfor vie det så mye oppmerksomhet?

Er det enten "av" eller "på"? Synes du kjører den litt langt, for det finnes mellomting.

Lenke til kommentar

Påstander:

-Det er liten vits i å gi tilbakemeldinger i Tilbakemeldinger fordi moderator(ene) kun svarer på useriøse poster og "personangrep".

-Denne tråden er et kremeksempel på det overnevnte.

Spørsmål:

-Er det bare yummy som leser og svarer på poster i Tilbakemeldinger?

-Og, gjenspeiler hans meniger/svar forumstyret?

Baq

"Kunden har tydligvis aldri rett på hw.no..."

Lenke til kommentar
Er det enten "av" eller "på"? Synes du kjører den litt langt, for det finnes mellomting.

Skjønte ikke helt hva du mente med av eller på, men mulig du har et godt poeng (jeg er ganske radikal av meg). Men, som jeg har sagt, dette er et HW-forum. Likevel trenger vi en off-topic del. Den off-topic-delen trenger vel ikke å vies all verden av fasiliteter?

Lenke til kommentar

Jeg skjnner liksom ikke helt "systemet" her på forumet. Forumets hovedside burde ha sett slik ut etter min mening:

--------------------------------------------------------------------------------------

Hardware. no

Skjermer/skjermkort

Hovedkort, Prosessor og minne

Lyd, lydkort, høyttalere

osv, osv............

Annet

Alle (absolutt ALLE) forumer som verken har med hw.no, amac.no, windows.no osv, legger dere under her i alfabetisk rekkefølge. Kategorien "Annet" er også felles for alle de andre søstersidene.

Søstersider

Link til Amac.no

Link til Windows.no

Link til Barbara.no

osv, osv..........

--------------------------------------------------------------------------------------

Skulle tro det ble enklere for moderatorene og følge med. Har man en postcounter med tid og dato på hvert enkelt forum, ser man jo fort hvor usakelighetene foregår.

Har aldri forstått forumet slik det er oppbygd i dag. Det blir liksom litt på denne måten (litt overdrevet), hvis man f.eks skal finne forumet "Politikk":

Forum -> Offtopic -> Annet -> Søppel -> Annet -> Politikk

Du kan gå deg vill i blandt! ;)

Lenke til kommentar

"Forum -> Offtopic -> Annet -> Søppel -> Annet -> Politikk "

LITT for mange steg der...

Forum -> Offtopic -> Annet

There you go.

Annet

Alle (absolutt ALLE) forumer som verken har med hw.no, amac.no, windows.no osv, legger dere under her i alfabetisk rekkefølge. Kategorien "Annet" er også felles for alle de andre søstersidene.

Samtlige søstersider har egne hovedkategorier for å samle de relevante underkategoriene som er relatert til de enkelte sitene. F.eks. har vannkjøling intet med Hardware.no å gjøre, men passer perfekt under Overklokking.no.

Lenke til kommentar
Påstander:

-Det er liten vits i å gi tilbakemeldinger i Tilbakemeldinger fordi moderator(ene) kun svarer på useriøse poster og "personangrep".

-Denne tråden er et kremeksempel på det overnevnte.

Vi svarer på det vi kan, og spesielt angrep da det vil vi helst ikke ha noe av. Og det er ikke alle moderatorer som kan svare på alt, og dermed lar dem vær og svare.

Spørsmål:

-Er det bare yummy som leser og svarer på poster i Tilbakemeldinger?

-Og, gjenspeiler hans meniger/svar forumstyret?

Flere som svarer hvis du leser posten før du skriver slikt..og forumstyrets meninger vises i de endringer som har blitt gjort på forumet.

Lenke til kommentar
"Forum -> Offtopic -> Annet -> Søppel -> Annet -> Politikk "

LITT for mange steg der...

Forum -> Offtopic -> Annet

There you go.

Ja det var jo bare for å illustrere rotet. Jeg overdrev "litt" ;)

Derimot så passer det bra under

Forum -> Annet

Og det gjør mange andre også!

Samtlige søstersider har egne hovedkategorier for å samle de relevante underkategoriene som er relatert til de enkelte sitene. F.eks. har vannkjøling intet med Hardware.no å gjøre, men passer perfekt under Overklokking.no.

ja enig, men hvorfor så mange underkategorier?

"Programvare" eller "Tilbakemeldinger" har da forsvinnende lite å gjøre på hovedsiden: forum.hardware.no! Men kanskje det går an å putte f.eks "Tilbakemeldinger" under "Annet". "Programvare" hører til på f.eks Amac.no og Windows.no med de respektive navnene "Programvare Mac" og "Programvare Windows", og ikke på harware.no's forumsider

Lenke til kommentar

Ikke la sommervarmen la dette ta helt av da folkens ;)

A; HW er ikke et demokratisk organ hvor enhver endring skal stemmes over eller diskuteres. Forumstyret bestemmer punktum.

B; Forumstyret består av fornuftige mennesker, vil du ha noe endret så argumenter godt for dette ikke spre faenskap og galle.

C; Yummi er i mange tilfeller den som fronter forum styrets besluttninger. Han er også den som er tøff nok til å svare usaklige brukere i en opphetet debatt. Respekter dette og skill mellom person og sak. Er det noen som fortjener respekt her på forumet så er det Yummi og Herr Ueland.

D; Besluttningen vedr. relligion/politikker tatt. Om dette skulle vise seg å være et dårlig valg så føler jeg meg sikker på at styret vil se på dette en gang til. I mellomtiden gi opplegget en sjanse.

Over og ut............

Lenke til kommentar
ja enig, men hvorfor så mange underkategorier?

"Programvare" eller "Tilbakemeldinger" har da forsvinnende lite å gjøre på hovedsiden: forum.hardware.no! Men kanskje det går an å putte f.eks "Tilbakemeldinger" under "Annet". "Programvare" hører til på f.eks Amac.no og Windows.no med de respektive navnene "Programvare Mac" og "Programvare Windows", og ikke på harware.no's forumsider

Hm... Nå roter du vel litt :wink: Tilbakemeldinger ligger ikke i hovedkategoriene.

Hvis du ser etter på alle hovedkategoriene så er de jo inndelt etter søstersidenes temaer (bare litt diffust navngitt). Den eneste som er frittstående er Programmering.

Programvare f.eks. er for windows.no og programmer.no 8)

Lenke til kommentar

Hm... Nå roter du vel litt :wink: Tilbakemeldinger ligger ikke i hovedkategoriene.

Hvis du ser etter på alle hovedkategoriene så er de jo inndelt etter søstersidenes temaer (bare litt diffust navngitt). Den eneste som er frittstående er Programmering.

Programvare f.eks. er for windows.no og programmer.no 8)

Ja der kan du se! :lol:

Ikke så lett for en "forumnoob" å navigere her.

Jeg måtte faktisk lage meg en bookmark til politikkforumet, andre gangen jeg var inne for å svare. Jeg fant det jo nesten ikke igjen (jeg tuller ikke)! :lol:

Lenke til kommentar

Ja der kan du se! :lol:

Ikke så lett for en "forumnoob" å navigere her.

Jeg måtte faktisk lage meg en bookmark til politikkforumet, andre gangen jeg var inne for å svare. Jeg fant det jo nesten ikke igjen (jeg tuller ikke)! :lol:

Nå slipper du jo den letinga :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...