Gå til innhold

Hvilket retrospill kjøpte du idag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Var en sniktur innen ebay og amazon 3 dager siden; fant dette;

935252_79175_front.jpg

69$ brukt, Var blant de få spillene som gjorde mest intrykk på meg. Doom kan ikke måle seg mot den mengde moroa jeg hadde med Blood. Spillet er en glemt klassiker som fortjener minst like mye opmerksomhet som duke eller ja doom; Fikk det i posten idag, oh de gode barndoms minnene kom tilbake og traff meg som et olja lyn. " I live again....."

Karakter 10/10

Hidden__Dangerous_2.jpg

Igjen enda en klassiker, Joda H&D var genialt. Men det var H&D som slo meg mest. Nydelig grafikk og pirrende gameplay. Dette er blant de få spillene som jeg spiller og etterpå tenker "ja å hvorfor produseres ikke spill osm dette lenger?". Selgeren bør føle seg snytt 15 $ NY KOPI!

Karakter 10/10

1203930726-197174_42049_front.jpg

Jaaaaa, gode gamle duke. Trenger 0 forklaring her. "Let`s Rock" dun dun dun dun dun tatata dun dun. Megadeth og Duke for 18$! brukt kopi? y plz.

10/10

Dagens kjøp 9,8/10 Why? - Vell H&2 skiva var ripete + noe skape på coveret:/ Ja er vel vanskelig å se siden jeg googlet bildene men rakk rett og slett ikke å ta egne bilder. + Ene siden på Duke coveret var skada hardt. Ellers så er jeg svært fornøyd; Dette kommer til å bli en laaaaaaaaang ferie.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9018234

Fikk kjøpt meg samle pakken av Command & Conquer idag:

IMAG0029.jpg

Vi hadde den boksen en gong, men vi solgte den :wacko: Hvor kjøpte du denne fra? Ebay?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet-o2Xgh2

Endelig fikk eg kjøpt meg 'Eternal Darkness' til Gamecube! ca 150kr fra en på playtrade.

nn4k6r.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er noen dager gått og disse er blitt skaffet

Nintendo 64 med Super Mario 64

Gameboy SP Mario Edition med Super Mario Land 1 og 2 Gameboy Color, Pokemon Gul, Blå, Rød, Gull, Ruby, Sapphire, Fire Red, Donkey Kong Land 2, mange av disse er Gameboy color spill og noen Advance spill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...