AndyLonn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kjøpte Sonic 3 idag, grunnen var 2 delt, Har hørt mye om "project needlemouse" som er sonic 4 i forkledning etter å dømme. og Michael Jackson laget soundtracket Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Fikk kjøpt meg samle pakken av Command & Conquer idag: Lenke til kommentar
maynard_InnleggNO Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 MGS 3: Subsistence ICO Shadow of the Colossus Perfect Dark Ikkje idag, men iløpet av ei vekas tid. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kjøpte/fikk i dag i posten var: http://i10.photobucket.com/albums/a119/Anderwin/c6c/IMAG0049.jpg http://i10.photobucket.com/albums/a119/Anderwin/c6c/IMAG0052.jpg Forseglet 2 big box sjelden utgave av Red Alert 2 boksen som kom ut litt før 11 september. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Flott start på dagen i dag, nå kan jge bare vente på å få Zelda : Majoras mask og Banjo Kazooie til N64 i posten Kor kjøpte du Zelda: MM? Pris? Finn.no 260 for begge de jeg nevnte. Ble nok lurt, har ikke fått noe enda Lenke til kommentar
papa_d_ice Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Var en sniktur innen ebay og amazon 3 dager siden; fant dette; 69$ brukt, Var blant de få spillene som gjorde mest intrykk på meg. Doom kan ikke måle seg mot den mengde moroa jeg hadde med Blood. Spillet er en glemt klassiker som fortjener minst like mye opmerksomhet som duke eller ja doom; Fikk det i posten idag, oh de gode barndoms minnene kom tilbake og traff meg som et olja lyn. " I live again....." Karakter 10/10 Igjen enda en klassiker, Joda H&D var genialt. Men det var H&D som slo meg mest. Nydelig grafikk og pirrende gameplay. Dette er blant de få spillene som jeg spiller og etterpå tenker "ja å hvorfor produseres ikke spill osm dette lenger?". Selgeren bør føle seg snytt 15 $ NY KOPI! Karakter 10/10 Jaaaaa, gode gamle duke. Trenger 0 forklaring her. "Let`s Rock" dun dun dun dun dun tatata dun dun. Megadeth og Duke for 18$! brukt kopi? y plz. 10/10 Dagens kjøp 9,8/10 Why? - Vell H&2 skiva var ripete + noe skape på coveret:/ Ja er vel vanskelig å se siden jeg googlet bildene men rakk rett og slett ikke å ta egne bilder. + Ene siden på Duke coveret var skada hardt. Ellers så er jeg svært fornøyd; Dette kommer til å bli en laaaaaaaaang ferie. Lenke til kommentar
henrik devlin Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 det går rykter på hidden and dangerous.com at det skall kansje komme hidden and dangerous3. det var også en trailer på youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Fikk kjøpt meg samle pakken av Command & Conquer idag: Vi hadde den boksen en gong, men vi solgte den :wacko: Hvor kjøpte du denne fra? Ebay? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Den passer veldig bra i min samling da Pluss jeg kjøpte den ifra Sverige. Veldig sjelden sak for tiden. Så du er heldig vist du finner den et sted. Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Har i det siste kjøpt litt av hvert hos GOG: Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura Caesar III Sanitarium The Longest Journey Alt for $21.96... Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Nice spill det . Caesar III er kong da Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 I dag kjøpte jeg en NES konsoll m/ Megaman 2,3,4 og et fotballspill tror jeg det var. Ble 1500kr... Er man konsollsamler så er man en konsollsamler Hadde NES når jeg var liten og savner den veldig! Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Super Mario Advance til GBA. £15 fra eBay, spent på om jeg får originalspill denne gang, iom at selgeren skrev det ganske tydelig, vel tiden får vise. Nå blir ihvertfall Mario Advance sammligen min komplett, fake eller ei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Endelig fikk eg kjøpt meg 'Eternal Darkness' til Gamecube! ca 150kr fra en på playtrade. Lenke til kommentar
Kaesu Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kjøpte nettopp Final Fantasy VII fra playstation store. Føler at det kanskje er litt overkill da jeg allerede har en kopi til både pc og psx, men det får nå så være Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Også da ? Er det bra så kjøp det flere steder, mye lettere å ha det på den konsollen du spiller på nå da . Så sparer du riper på den andre XD Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kjøpte Gabriel Knight serien(1, 2 og 3) på GoG i dag! $12.57 for hele pakken! Flotte saker. En av mine store favoritter innen pek og klikk sjangeren. Anbefales på det sterkeste B) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Kjøpte idag Super Nintendo med Super Mario All-Stars og en kontroller Neste av de retromaskinene er Nintendo jeg skal anskaffe Endret 26. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er noen dager gått og disse er blitt skaffet Nintendo 64 med Super Mario 64 Gameboy SP Mario Edition med Super Mario Land 1 og 2 Gameboy Color, Pokemon Gul, Blå, Rød, Gull, Ruby, Sapphire, Fire Red, Donkey Kong Land 2, mange av disse er Gameboy color spill og noen Advance spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå