JoanTheMan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjøpe NFS : Road Challenge og Duke Nukem : Land of the babes eller no sånt til PS1 fordi Duke er driiit kul Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 kjøpe Jagged Allaince: Deadly Games, Gamelt konge spill. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg kjøpe Secret of Monkey Island: Special edition for noen uker siden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kjøpte nettopp The Longest Journey på eBay. Hvorfor? Fordi jeg kjøpte det for noen uker siden, men da fulgte det ikke med noen boks. Det gjør det nå. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Teller GBA som retro? Prøver alltid å finne noe interessant på Gamestop Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 I dag sto jeg og glante på PS1 utvalget på gamestop da jeg så et svart cover der det sto " Vigilante 8" og "DS" var skibla over mens 64 var satt inn. Det sto altså Nintendo 64 Min første spillkonsoll, hadde kjøpt det uansett. Men er det flere som har sett N64 spill på gamestop? Jeg var overbevist om at de ikke solgte det, selv han i kassa ble helt redd og prøvde å gjemme seg under disken, helt til han fikk tak i en medarbeider som fant spillet for han."selger vi N64 spill?". Synes vertfall det var drit gøy å kjøpe N64 spill i butikk igjen Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kjøpte "Personal Nightmare" fra www.gog.com i dag. Årsak: Jeg har sans for litt skrekk og gru, og litt over 30 spenn er ikke akkurat en grusom pris. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjøpte nettopp Divine Divinity fra Good old Games. Beste action-rpg ever (kanskje etter D2)! Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kjøpte "Personal Nightmare" fra www.gog.com i dag. Årsak: Jeg har sans for litt skrekk og gru, og litt over 30 spenn er ikke akkurat en grusom pris. Aaargh! Tinnsoldatene kommer!! Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Siste jeg kjøpte var Rise Of The Triad, mest pga gode minner og uformell råne-action. Det må vel ha vært et av de første spillene hvor man kan bruke to pistoler samtidig? Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Og i dag kjøpte jeg Sanitarium fra 1998, stadig til en drøy 50-lapp fra goodoldgames. Årsaken er enkel, jeg kan ikke helt fatte hvordan denne dystre go'biten gikk meg hus forbi da det var ute, men bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kjøpte meg Zelda: majoras mask NTCS forseglet for 500 kroner. Tenkte å starte å samle på litt N64 saker også så . Veldig billig penge ^^ Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå venter jeg på at Wetrix, Forsaken og Mortal Kombat 4 til N64 skal komme i posten Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Aliens vs. Predator 2000 (oppdatert AvP Gold for å kunne kjøre på nyere maskiner og dx9 støtte). Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Etter flere måneder med å feile på å vinne det på ebay, fikk jeg forrige uke Bible Adventures til NES av en kompis i bursdaggave. ^_^ Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Har nylig kjøpt inn følgende fra ebay: SNES: Super Nova (Darius Force) Phalanx Final Fight Cybernator Demon's Crest N64: Bust-A-Move 2 Arcade Edition Kjekt å fylle opp samlingen litt innimellom. Endret 19. januar 2010 av Batman Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Flott start på dagen i dag, nå kan jge bare vente på å få Zelda : Majoras mask og Banjo Kazooie til N64 i posten Lenke til kommentar
maynard_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Flott start på dagen i dag, nå kan jge bare vente på å få Zelda : Majoras mask og Banjo Kazooie til N64 i posten Kor kjøpte du Zelda: MM? Pris? Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Altså, enn kan få kjøpt Warcraft: Orcs and Humans i butikkene fortsatt, men det er alikevel Retro. Jeg anser det også som Retro når jeg kjøper retro spill til min WII, og i dag kjøpte jeg Legend of Zelda og Super Mario Bros. 3 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er retro spill det AndyLoon uansett hvor du kjøper de er det retro spill og klassikere. Kjøpte meg U.N Squadron boks og alt komplett (CIB) for 200 kroner. Hvorfor?: Er fordi det spillet spilte jeg når jeg var liten og for litt siden fant jeg ut at spillet er like epic nå som det var for mange år siden og hadde helt glemt navnet. Så fant det på ebay bare en igjen så var heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå