Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kjøpte meg Top Gear på SNES, og fikk det igår! Beste bilspillet noen gang laget med et fantastisk lydspor. Det er ufattelig artig å spille 2-player. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kjøpte i dag noen PSOne spill: - Alone in the dark: The new nightmare - Die hard: triology - Hidden and dangerous Kjøpte dem fordi jeg har lest mye godt om dem, og følte det var interessante spill! Fikk alle til litt over en hundrelapp og alle spillene var i fin stand! En fin fangst ****sigle-sigle, hidden and dangerous er jo bare så fett, hvorfor lager de ikke mer av de spillene. Synes det har vært et av de kuleste spillene jeg noen gang har prøvd, med tanke på gameplay og sånn. Det var alltid skikkelig morsomt og måtte planlegge hvilket utstyr du skulle ha med deg, hvem som skulle bære det også videre.. arma som er den ekte oppfølgeren er jo tilgjengelig både i 1er og 2er nå.. hidden and dangerous 2 kommer vel i slutten av sommeren. selv ble det nettopp theme hospital (gøy med den skjulte sykdommen pregnancy) og the movies. kjøpte begge på siba kvadrat(jobber der) begge til pc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Kjøpte meg Wizard's War Chest fra eBay. Hvorfor? Fordi den inneholder en samling av knakende gode rpg/strategi-titler, pluss at CD-en til mitt originale Evil Islands jeg kjøpte tilbake rundt milleniumet har forsvunnet. ...og neste på lista er Goblins 3: Quest CD-versjon (gitt at jeg vinner auksjonen då.) Endret 7. juni 2009 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Skaffet meg nettopp Jack Orlando på gog.com. Det er "bare" 8 år gammelt, og jeg har merkelig nok aldri hørt om det før jeg så det i katalogen deres, men dette er helt klart et adventurespill etter mitt hjerte. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Nå venter jeg på å få N64 spillene Diddy KongRacing og Wave Race i posten(neste uke håper jeg ) Hvorfor? Fordi det er knallspill fra min barndom Endret 12. juli 2009 av Joantheman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 ...og neste på lista er Goblins 3: Quest CD-versjon (gitt at jeg vinner auksjonen då.) En stund siden jeg fikk det, men it's in box! Hvorfor? Digger Gobliiins-serien mer en alt annet, fantastisk eventyrserie. Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Vel, nå skal ihvertfall jeg fyre opp SNES-en og Donkey Kong Country! Har savnet dette spillet utrolig lenge, så det blir sinnsykt deilig å spille det igjen Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Dune (1) CD versonen den er det med snakking av npc osv 36$ men ein gode gamle spill. se her! Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 ****sigle-sigle, hidden and dangerous er jo bare så fett, hvorfor lager de ikke mer av de spillene. Synes det har vært et av de kuleste spillene jeg noen gang har prøvd, med tanke på gameplay og sånn. Det var alltid skikkelig morsomt og måtte planlegge hvilket utstyr du skulle ha med deg, hvem som skulle bære det også videre.. hidden and dangerous 2 kommer vel i slutten av sommeren. Nei, det kom ut for fem år siden. Les mer på Wikipedia. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 The Punisher og Max Payne 2 til PS2 i dag. Gode spill jeg ikke hadde spenn til når de kom Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 ****sigle-sigle, hidden and dangerous er jo bare så fett, hvorfor lager de ikke mer av de spillene. Synes det har vært et av de kuleste spillene jeg noen gang har prøvd, med tanke på gameplay og sånn. Det var alltid skikkelig morsomt og måtte planlegge hvilket utstyr du skulle ha med deg, hvem som skulle bære det også videre.. hidden and dangerous 2 kommer vel i slutten av sommeren. Nei, det kom ut for fem år siden. Les mer på Wikipedia. Kanskje Operation Flashpoint 2 han mener Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fekk Grandia (PSX) i posten idag Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ultima 8 kjøpte jeg i dag :> Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kjøpte for noen dager siden Metal Gear Solid til ps1 av Sersjant SEGA på forumet Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ikke idag, men 3-4 dager siden gikk jeg amok på ebay! kjøpte 1 nes/snes, kunne spille begge deler, og bruke snes kontroller! og følgende spill NES: SMB 1,2 & 3, Tiny toons, Castlevania SNES: LoZ link to the past, Street fighter, Super mario world, Illusion of gaia og hvorfor? Fordi jeg har fått N64 spill samlingen min med alle de jeg vil ha (ikke SM 64, men har det på wii'en og ds'n) så da var det på tide å kjøpe inn de jeg trenger på NES og snes! blir nok Zelda 1 & 2 også, Super Mario RPG og Chrono trigger etterhvert! Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 LOL når ble PS2 og GC retro? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Forrige generasjon vettu Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ja men å kalle det retro er vel litt vell drøyt. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 lag en tråd som heter "Hvilket PS2/XBOX/GC spill kjøpte du i dag?" da, så er vel den saken boks Lenke til kommentar
Blake Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ettersom PS2 fortsatt selges i butikker, vil jeg ikke si at dette er retro i det hele tatt. :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå