Gå til innhold

Hvilket retrospill kjøpte du idag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XCOM samlepakke fra Steam.

Husker det ble mange lange kvelder på midten av '90 tallet med dem to første (Enemy Unkown og TFTD). Jeg må dog. ha blitt ganske mye sløvere siden den gang, sliter selv med vanlige UFOer og første terrorsite = game over på dem første forsøkene :p

Lenke til kommentar

Kjøpte i dag noen PSOne spill:

- Alone in the dark: The new nightmare

- Die hard: triology

- Hidden and dangerous

Kjøpte dem fordi jeg har lest mye godt om dem, og følte det var interessante spill!

Fikk alle til litt over en hundrelapp og alle spillene var i fin stand! En fin fangst :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9018234

Ikke akkurat idag, men kjøpte King's Quest Collection for en uke eller noe fra eBay. I mint tilstand, men noen ark manglet, så selgeren la også med Discworld (disketter) som bonus :D

kqceuro.jpg

Hvorfor: Det er King's Quest jo! Og denne samlepakken er rimelig vanskelig å få tak i uten å betale shortsen.

Fikk også tak i Dungeon Siege II: Deluxe Edition fra Spaceworld. Den var rimelig kjip å få tak i, men de har den på lager igjen no. Så alle fans, flyg og kjøp!

Dungeon%20Siege%202%20PC%20Packshot-v02-2.jpg

Hvorfor: Rundet Dungeon Siege 1 når det originalt kom, og var en av de store RPG-opplevelsene utenom Diablo. Tror jeg brukte nesten 24t på å komme gjennom. Tenkte det var påtide å fortsette ferden for å "få det unnagjort", og når deluxe-pakken bød på seg var det vanskelig å si nei.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kjøpte i dag noen PSOne spill:

- Alone in the dark: The new nightmare

- Die hard: triology

- Hidden and dangerous

Kjøpte dem fordi jeg har lest mye godt om dem, og følte det var interessante spill!

Fikk alle til litt over en hundrelapp og alle spillene var i fin stand! En fin fangst :)

****sigle-sigle, hidden and dangerous er jo bare så fett, hvorfor lager de ikke mer av de spillene. Synes det har vært et av de kuleste spillene jeg noen gang har prøvd, med tanke på gameplay og sånn. Det var alltid skikkelig morsomt og måtte planlegge hvilket utstyr du skulle ha med deg, hvem som skulle bære det også videre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...