Paisley Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Noen som har tips til retro butikker på nettet, gjerne utenlands og helst engelske? Kjøpte ikke, men fikk Gran Turismo 1 til psx i dag. Ufattelig morsomt? Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 I går fikk jeg Tales of Symphonia Limited Edition Gamecube fra Frankrike, mintrgrønn og innmari kul! Digg :-D Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Noen som har tips til retro butikker på nettet, gjerne utenlands og helst engelske? Kjøpte ikke, men fikk Gran Turismo 1 til psx i dag. Ufattelig morsomt? Laik ebay? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 En side som ebay, men helst britisk, da jeg kun har maskiner som spiller PAL og ikke NTSC spill. Dermed er ebay uaktuelt, men fant ut at amazon.com/uk hadde flere spill til eldre maskiner som ikke lenger produseres. Lenke til kommentar
Annie_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tror han mente en side som ligner Ebay, ikke den britiske utgaven. Kjøpte The Longest Journey for litt siden på Steam. Er også på utkikk etter ett spill jeg ikke husker hva heter. Blir sikkert umulig å finne det igjen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg fikk: Donkey Kong Contry (Snes Tiny Toons (Nes) F1 ett eller annet (Nes) Jungel Boken (Snes) Av støttekontakten min. Får vel gå til innkjøp av en Snes og nes. Jeg fikk også en Snes kontroller. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 kjøpte Theme Hospital til ps3'n min old memories Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 XCOM samlepakke fra Steam. Husker det ble mange lange kvelder på midten av '90 tallet med dem to første (Enemy Unkown og TFTD). Jeg må dog. ha blitt ganske mye sløvere siden den gang, sliter selv med vanlige UFOer og første terrorsite = game over på dem første forsøkene Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har de XCOM samlepakke? :o *logger på Steam* Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 I dag kjøpte jeg Deathtrap dungeon, Hidden and dangerous og Warcraft 2 til PSX på Gamestop. Kjøpte de fordi jeg husker at jeg spilte de hos noen kamerater når jeg var en liten fyr. Gleder meg til å prøve dem i helgen Lenke til kommentar
screenname Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ble XCOM samlepakke på meg også. Var ikke klar over at denne perlen lå på Steam. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kjøpte i dag noen PSOne spill: - Alone in the dark: The new nightmare - Die hard: triology - Hidden and dangerous Kjøpte dem fordi jeg har lest mye godt om dem, og følte det var interessante spill! Fikk alle til litt over en hundrelapp og alle spillene var i fin stand! En fin fangst Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kjopte nettopp Final Fantasy 6, Super Punch Out, og Super R-Type til SNES. Alt fra eBay. Liker aa kjope gode spill fra 8/16-bit perioden. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 en ny pakke fra ebay idag fordi jeg glipp av det i barndommen min. Min far så det var 18års aldergrense på covere å da ville han ikke kjøpe det til meg <_< Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Kjøpte Syphon Filter 2 til ps1 i dag. Endret 20. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ikke akkurat idag, men kjøpte King's Quest Collection for en uke eller noe fra eBay. I mint tilstand, men noen ark manglet, så selgeren la også med Discworld (disketter) som bonus Hvorfor: Det er King's Quest jo! Og denne samlepakken er rimelig vanskelig å få tak i uten å betale shortsen. Fikk også tak i Dungeon Siege II: Deluxe Edition fra Spaceworld. Den var rimelig kjip å få tak i, men de har den på lager igjen no. Så alle fans, flyg og kjøp! Hvorfor: Rundet Dungeon Siege 1 når det originalt kom, og var en av de store RPG-opplevelsene utenom Diablo. Tror jeg brukte nesten 24t på å komme gjennom. Tenkte det var påtide å fortsette ferden for å "få det unnagjort", og når deluxe-pakken bød på seg var det vanskelig å si nei. Endret 24. mai 2009 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 en ny pakke fra ebay idag fordi jeg glipp av det i barndommen min. Min far så det var 18års aldergrense på covere å da ville han ikke kjøpe det til meg <_< Du har mye og glede deg til, jeg kjøpte spillet for ett år siden og jeg elsker det. Jeg tørr påstå att det er en bedre versjon av GE i fremtiden. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hehe kjøpte meg Setlers 2 for noen dager siden! Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kjøpte i dag noen PSOne spill: - Alone in the dark: The new nightmare - Die hard: triology - Hidden and dangerous Kjøpte dem fordi jeg har lest mye godt om dem, og følte det var interessante spill! Fikk alle til litt over en hundrelapp og alle spillene var i fin stand! En fin fangst ****sigle-sigle, hidden and dangerous er jo bare så fett, hvorfor lager de ikke mer av de spillene. Synes det har vært et av de kuleste spillene jeg noen gang har prøvd, med tanke på gameplay og sånn. Det var alltid skikkelig morsomt og måtte planlegge hvilket utstyr du skulle ha med deg, hvem som skulle bære det også videre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå