Alex ws Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Trådens tittel og ingress gjør vel stort sett hele jobben for meg, så jeg tror ikke noen videre forklaring er nødvendig. Idag ramla jeg innom Gamestop i arbeidstiden min. Optimistisk leta jeg etter Resident Evil 2 til Gamecube. Realistisk innså jeg at Gamestop ikke hadde det. Planen er å runde så mange Resi-spill som mulig før fredagen er over meg. Fant derimot Resident Evil 0 til 169. En pris som akkurat var hyggelig nok til at jeg valgte å kjøpe det NOK EN GANG. Samtidig bladde jeg gjennom den magre - men allikevel imponerende store - PSX-kolleksjonen i butikken. Final Fantasy 8 var fristende til 99 kroner, selv om jeg har et eksemplar fra før. Galerians til 49 kroner var enda mer fristende. Faktisk litt for fristende (les: jeg kjøpte det). Vet ikke helt hva det er, men mener å ha hørt gode ting om et spill med en slik tittel, samtidig som spillet var hele tre discer stort, så det virket som mye spill per krone. Burde også ha scannet PS2-seksjonen etter Extermination og God of War, da jeg godt kunne tenkt meg å spille disse igjen. Kanskje også Cold Fear hadde vært aktuelt, selv om det er bitende irriterende å vite at XBox-utgaven er teknisk overlegen, når sistnevnte ikke fungerer på 360-en, og XBoxen har jeg solgt for lengst. Jaja. Dagens retrokjøp får karakter 8/10 Edit: Piktshørs Endret 11. mars 2009 av Alex WS Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 hvilken Gamespot var det du var på? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Gamestop Kvadrat. EB Games om du vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 To: Prey og Settlers IV, fordi begge var gratis hos Gamezone : ) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Idag fikk jeg Discworld 2 til PSone i posten fra Melfacion her på forumet! Kjøpte det da det er et at mine tidligere adventure minner og jeg angrer til den dag idag at jeg solgt det. Det er et fint eventyrspill med masse deilig humor og jeg gleder meg veldig til å spille det igjen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ble Alone in the Dark: Jack is Back til Playstation 1 idag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Siste retro spill kjøp var vell Resident Evil 3 til gamecube. Forseglet fra utlandet til ca 180kr. Endret 23. mars 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 I dag kjøpte jeg: Shadow of the Comet og Prisoner of Ice fra ebay, begge til pc. Jeg liker både pek og klikk eventyrspill og Lovecraft, så dette bør bli bra! Jeg har vært interessert i disse to spillene en stund, og jeg lastet ned noen abandonware ripper som ikke virket, men med DosBox tror jeg ikke det vil bli noe problem. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kjente jeg ble SUPER misundelig på deg nå KMK!!! Idag ble det et "eldre" klassisk horror spill til PS2, nemlig The Suffering! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er vel ikke helt retro, men siden jeg frykter at ps2 snart er borte kjøpte jeg FF X , Jak 3 og Resident evil 3. Ukene før har jeg kjøpt The warriors, Jak 2, MGS 2, FF x2, Max Payne, Deus ex, Okami, Dragonquest VII, Dark Cloud og soul reaver 2, alle til ps2 Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tja, retro og retro. Kjøpte Warcraft 3 og Frozen Throne sist uke. Først nå oppdager jeg hvor fantastiske disse spillene faktisk er. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Ble Alone in the Dark: Jack is Back til Playstation 1 idag! Hoi. Brillefett! Dette spillet spilte jeg da PSX var brand new shit. Husker at det var shitskummelt, og at jeg sjelden visste helt hvor og hva jeg skulle gjøre. Fett spill nonetheless, om ikke annet for stemningen i spillet, som må sies å være rimelig bisarr. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hoi. Brillefett! Dette spillet spilte jeg da PSX var brand new shit. Husker at det var shitskummelt, og at jeg sjelden visste helt hvor og hva jeg skulle gjøre. Fett spill nonetheless, om ikke annet for stemningen i spillet, som må sies å være rimelig bisarr. Jeg tror ikke jeg spilte dette når det kom i salg...venter på det ifra England, håper det kommer den uka her Endret 26. mars 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Siste retro kjøp, ikkje fyssisk kjøp, men lasta ned Silent Hill fra plasystation storen til 40kr Ble fjerna dagen etter, så var heldig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Idag vant jeg auksjonen på Broken Sword 2 til PS1. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) I dag kjøpte jeg Diablo (1) fra Absoluttspill. Begrunnelse: Skal spille det ferdig før jeg skal lane Diablo 2 i påsken. Hadde kommet halveis før den plettfrie disken presterte å bli ødelagt inne i CD-spilleren <_< Endret 28. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Idag vant jeg auksjonen på Broken Sword 2 til PS1. Det ble faktisk kjøp av Broken Sword av meg også i dag. Kjøpte Broken Sword 1-4, alle til pc. Koster meg bare 150 kr. Lenke til kommentar
knerken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gjorde gullkjøp på Gamespot. Age Of Empires Gold (dvs. I og II, med expansions til begge), Fallout I, II og Tactics og Space Quest 1-6. Jeg betalte 119 kr for hele faenskapet. AoE og Fallout er gamle røvere som jeg ikke har spilt på noen år. Space Quest-serien har jeg aldri vært borti før, og det var ikke noe særlig moro heller. Pisklete pek-og-klikk spill har sin sjarm, men dette var rett og slett en kjedelig affære. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 X-Files til PSX ble kjøpt i dag, komplett, trengte det da den jeg hadde fra før manglet manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå