LucarioX Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ingen som har en PS3 savgegame de kan laste opp? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Paisley påvirket meg idag. Jeg så han spilte Far Cry 2, og tenkte Paisley liker det tydeligvis, kanskje jeg skal gi det en ny sjanse. Så inn i brødboksen med disken og startet opp for første gang siden romjula. Hadde ikke glemt kontrolloppsettet engang. Og spillet var mye gøyere nå. Bilkjøringa var ikke så fæl som jeg husket, jeg traff fiendene mye lettere nå enn før og fant faktisk frem der jeg ville. Så nå skal nok Far Cry 2 få flere sjanser i nærmeste fremtid =) Nåååå! Hehe, har nå selv fått skaffet meg Far Cry 2, og jeg har kun en ting å si: For et fantastisk spill! Kjøringen til de forskjellige missione er bare morsomt og om jeg ikke gidder å drepe de i vaktpostene (som jeg vanligvis gjør), kjører jeg bare rett forbi. Verre er det ikke. Alt i dette spillet føels så gjennomført, ideene føles så gjennomtenkte og alt har en fantastisk atmosfære over seg. Dette med natt og dag funker fjell, men jeg ville ha startet på spillet i en ferie som sommerfeire o.l. Man får mye mer utbytte om man spiller mye, i en kort periode, enn lite hver dag, over en lang periode. Tålmodighet er et must, og tid også. Uansett, jeg elsker dette spillet! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fikk nettopp snipergeværet. Noe så sykt spennende som å lure i busker på natten og plukke ned en fi etter den andre, skal man lete lenge etter. Eller å ta ut en hel leir med kun macheten! Nei, dette spillet digger jeg nå. Likte det ikke i romjula, men nå er det fantastisk! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Spilte det før helt til jeg døde av Malaria og gadd ikke mer. Questen for å få mer medisin var å gå til presten i kirken. Men i sekundet jeg gikk inn døra så falt han om på bakken og døde. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ble litt lei av å skyte de samme fiende om og om igjen så ga til slutt opp hele prosjektet etter å ha kommet til andre kart. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Da hadde jeg omsider fullført Far Cry 2 for første gang, etter å ha påbegynt en story for over 6 mnd siden. Dette er et av de mest repetitive spillene jeg noen sinne har spilt, og det trekker det ned en del. Storyen er rimelig tynn, men på en annen side gjorde spillet en god jobb med å formidle det lille som var, og atmosfæren og grafikken var av ypperste klasse. Meget høy 'immersivablity'. (Ja jeg fant opp det ordet helt selv) Kan anbefales til alle som ikke har noe imot å legge fra seg et spill for så å plukke det opp igjen en god stund senere. Nytes best i små mengder. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Helt enig Vaine. Selv så spilte jeg spillet i små doser, over lang tid. Og uten å røpe noe, så syns jeg slutten var "WTF!?" Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har spilt gjennom dette spillet, og holder på for andre gang nå. Må bare si at det er et av de beste spillene jeg noen ganger har spilt. Singleplayeren er bare helt rå! For alle de som synes at det blir kjedeig i lingden, så synes jeg motsatt! Helt ærlig! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Eg og likte det! Spiller dette spillet for 2 gang nå. Fekk ikkje runna det førstegang får Pc'en fekk virus.Men begyntte på nytt for noen veker siden. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kjøpte spillet når det var på tilbud hos Steam. Noe jeg har merket er at det virker som NPC folka snakker lattelig raskt. De tar jo ikke pause mellom punktom etc. Det lille ødelegger litt av spillopplevelsen. Spillet ser vakkert ut, men det er nesten alt spillet har. Historien er syltynn som noen andre nenvte. Men kommer til å spille det litt framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå