Gå til innhold

Far Cry 2 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som vet om de har tenkt og gjøre noe med at fiendene alltid respawner når du skal

loade inn ett savegame.

eller at fiendene ikke tåler så ekstremt mye??

malariaen kunne de også tatt vekk synes jeg.

fjern disse tingene så kan jeg ikke komme på noe mer som irriterer.

vil gjerne forsette og spille far cry 2 men de tingene må VEKK!!

Lenke til kommentar
Takk, men hvordan skal jeg skrive det? Altså hvor i emne? Skal prøve å få gjort det :)

Du kan skrive det på slutten av emnet.

Ok, skal prøve :) Noen som vil ha guide over våpen eller noe sånt? Så er det bare å si ifra! ;)

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Kjøpte dette i romjula engang, spilte det to ganger og satt det i hylla. Men har store håp om å få spilt spillet skikkelig engang, for det virker utrolig moro. Men tror at spillet trenger litt tid før det blir gøy, noe jeg ikke er villig til å gi det per dags dato, så da venter jeg med det.

Lenke til kommentar

Spilte igjennom Far Cry 2 nylig, men skal gjøre bevist at jeg brukte noe som kalles for en Trainer, med den effekten at bilene gikk mye fortere og man sprintet mye kjappere.

Grunnen til dette var ikke for å cheate, men forgje gang avsluttet jeg i midten av spillet fordi jeg ikke klarte all gåingen og kjøringen. Så får de som sliter med spillet fordi det bare rett og slett bli for kjedelig, anbefaler jeg dette.

Dette er ikke noe ulovlig da, men rett og slett en måte å cheate på... er usikker om det står i reglene at slikt ikke skal oppfordres og diskuteres, altså trainere.

Lenke til kommentar
noen som vet om de har tenkt og gjøre noe med at fiendene alltid respawner når du skal

loade inn ett savegame.

eller at fiendene ikke tåler så ekstremt mye??

malariaen kunne de også tatt vekk synes jeg.

fjern disse tingene så kan jeg ikke komme på noe mer som irriterer.

vil gjerne forsette og spille far cry 2 men de tingene må VEKK!!

Å ta vekk malarien ville være dumt av fler grunner.

Det ødelegger introduskjsonen til spillet.

Det ødelegger for videre tvungen progresjon.

Det er moro å få malariafeber midt i en kamp - det gir litt ekstra spenning.

At fiendene respawner etter en save er også veldig vanlig - tenk deg at de ikke gjør det, så kan du bare dra fra vaktpost til vakpost, knerte alle sammen og ikke møte en fiende mer resten av spillet. Syns du det høres mer moro ut? Mulig jeg misforsto hva du egentlig mente.

Dessuten tåler de veldig lite syns nå jeg, spilte på normal vanskelighetsgrad og ikke bare falt de lett nok men de har også håpløs AI.

Det jeg hang meg opp i er som mange nevner vaktpostene. Alt for mange, alt for repeterende og alt for ødeleggende for rytmen i spillet.

Men UbiSoft er UbiSoft - konger av repeterende gameplay

Lenke til kommentar

Det de skulle gjort med vaktpostene som respawner hele tiden var at når du har drept alle på en vaktpost, så skulle det tatt så og så lang tid før de kommer tilbake. Gjerne la det gå noen timer. Slik det er nå er det ikke motiverende å stoppe å drepe en vaktpost da du vet de er tilbake etter 2 min. Hadde de latt det gå noen timer så hadde det vært mer motiverende å stoppe å drepe dem. Hadde også selvfølgelig vært mer realistisk at de brukte litt tid på å få på plass nye folk, enn at det bare plutselig er dukket opp nye etter 2 min.

Lenke til kommentar

Jupp, enig med deg der! Men da hadde sannsynligvis kjøringen blitt utrolig kjedelig også. Litt sånn GTA 4.

Problemet ligger nok i selve problemløsningen av den delen av spillet (hvordan gjøre kjøringen mer interesant og hvordan sørge for at man får nok action til å ikke kjede seg?), og ikke i måten de har løst det på.

Lenke til kommentar

Veldig bra og strukturert førstepost ;) Har selv Far Cry 2 men spiller det minimalt, både pga jeg gamer annet for tiden og for det jeg syns FC2 ble litt fort ensformig. Løp/kjør, skyt, løp/kjør, skyt, hent oppdrag, kjør/løp, skyt.

MEn ellers et meget bra gjennomført spill med extremt deilig grafikk. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Paisley påvirket meg idag. Jeg så han spilte Far Cry 2, og tenkte Paisley liker det tydeligvis, kanskje jeg skal gi det en ny sjanse.

Så inn i brødboksen med disken og startet opp for første gang siden romjula. Hadde ikke glemt kontrolloppsettet engang. Og spillet var mye gøyere nå. Bilkjøringa var ikke så fæl som jeg husket, jeg traff fiendene mye lettere nå enn før og fant faktisk frem der jeg ville.

Så nå skal nok Far Cry 2 få flere sjanser i nærmeste fremtid =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...