Livert Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Husker vi hadde en runde under gamle Gamer.no der vi ønsket at det sto på forsiden hvilken plattform spillene dere anmelder er til. Sånn at jeg slipper klikke meg inn på en artikkel/anmeldelse bare for å finne ut at det er til for eksempel PSP(jeg bryr meg ikke om PSP!) Takktakk Endret 11. mars 2009 av Livert Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det blir litt dårlig plass på nyhetssakene, men vi hadde det tidligere i utviklingsversjonen på sakene på de større plassene. Husker ikke helt hvorfor vi kuttet det ut, men vi tar en runde på det til neste oppdatering. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, ser at det er blitt litt trangt. Men på den andre siden så er det jo bare snakk om 3 ekstra tegn Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Antall tegn kommer helt ann på hvor mange og hvilke plattformer det er til Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Som TSP nevner er det ikke alle plattformer som er bare 3 tegn dessverre, N-Gage og iPhone er to eksempler. Men vi skal se om vi finner en løsning på det! Det er på lista! Lenke til kommentar
Livert Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Tenkte ikke på at en ofte skriver mange plattformer Men flott at det blir vurdert, det er noe jeg og flere andre setter stor pris på Lenke til kommentar
Livert Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 I det minste: La det stå bak overskriften når jeg har klikket meg inn på linken Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg mener å huske at det sto nederst i artikkelbildet en gang i tiden. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Wii PS3 360 N-G iPh PSP DS PC Greit nok så langt? Siste: Multi. Er et spill til flere enn en plattform, bare sett på multi. Det er fem tegn, seks hvis man skiller det fra tittelen med en / eller syv tegn hvis man skiller med ().. Det viktigste er at man ikke skal måtte lese en (dog flott og velskrevet) anmeldelse av et spill man kanskje får lyst på etter å ha lest anmeldelsen, men som er til en plattform man ikke har. Så om det står /PC bak anmeldelsen slipper jeg å åpne anmeldelsen for så bare å scrolle ned til bunnen for å se plattformen og lukke anmeldelsen igjen når jeg ser det er til PC. Håper dette kan la seg gjøre Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er på vei, og jeg håper vi finner en løsning som er litt mer lesbar enn "N-G" og "iPh" (ettersom det også er "iPo"). Akkurat nå har vi et par andre ting som er prioritert først, men det er på lista! Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nå er dette endelig på plass på forsiden og i artiklene. Takk for tålmodigheten :-) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det ble veldig bra, godt jobbet Lenke til kommentar
Livert Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Ja, veldig bra, liker måten dere gjorde det på Nå gidder jeg jo lese anmeldelsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå