Gå til innhold

BioShock 2, Diskuter det kommende spillet her

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Joystiq: BioShock 2 washes up on shore Feb. 9, 2010

If you're planning the playoffs for the video game industry's intramural softball league, you may want to avoid the weeks leading up to Feb. 9. That's when the 27 different development studios involved with BioShock 2 (a full half of the world's developers) will be crunching to finish BioShock 2 for release.

http://www.joystiq.com/2009/09/18/bioshock...ore-feb-9-2010/

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-o2Xgh2

Ja,. og på Lp :D

Og en 164 siders bok med bilder og allt mulig!

Blir en herlig boks det der, og kjøpes uansett pris.

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Hm, det jeg syns var mest interessant var at spillet er i Games for Windows Live, så jeg kan glemme Xbox 360-utgaven. Løste et helt lass med "problemer".

At spillet sikkert blir utsatt til pc en stund får jeg heller leve med.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

LP er kult ja :D Ser forresten at de har SE på play.com http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=gameall&searchstring=bioshock&page=search&pa=search men venter litt og ser om det vil bli lagt ut på cdon.com, gamezone osv først.

Ja samme her, men om norge av en eller annen grunn ikkje selger denne så blir det og handle fra play. Selvom det koster litt ekstra med toll og greier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Samme her. Skal gå igjennom Første i januar. Liten oppfriskning til 2'ern kommer.

Gleder meg noe så sykt. Bioshock var en fantastisk opplevelse på alle punkter.

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Utifra det jeg har lest i intervjuer med Kev Levine om Bioshock så virker det som det er han og de nærmeste kollegaene hans som var den største drivkraften i Bioshock. Ettersom de ikke er med i utviklingen av Bioshock 2 er jeg skeptisk.

Det jeg har sett av previews hevder at det visstnok er verdig forgjengeren. Bare synd at de aller fleste previews er verdiløse og gir utrolig mye mindre innsikt enn det navnet tilsier. Spillet blir nok et obligatorisk kjøp uansett.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-o2Xgh2

Ikkje så lenge til nå!

Begynte på Bioshock igjenn i går, må runde det engang til før 2ern kommer.

Men noe nytt rundt forhondsbestilling av special editionen? begynner og bli litt urolig eg ikkje skal få tak i den :p

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...