Gå til innhold

BioShock 2, Diskuter det kommende spillet her


Anbefalte innlegg

Det betyr ikke at han ikke er tøff, for det er han, men det betyr at det ikke er noe å skryte av for en spillutvikler at karakteren de har skapt tåler det karakteren er skapt for å tåle.

 

Og når han tåler å få tusen liter vann i hue, hvorfor er han redd for hvordan kan gærninger med skiftnøkler utgjøre en trussel?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, "redd for" var stusselig ordlegging. Men man kan jo skade en Big Daddy (hvis ikke hadde det jo vært et mildt sagt kjedelig spill), men det virker jo litt rart når spillet begynner ved at du får passe mengder hav i hodet.

Men dette er på siden av mit egentlige poeng: det er for mye billig skryt når spillutviklere viser frem spillet sitt, og BioShock var det spillet som fikk meg til å innse det for alvor.

 

Og nei, jeg hater ikke BioShock og fikk spillet til Xbox 360 i posten i går. Har det på pc fra før.

Lenke til kommentar

Skjønner hvor du vil AltF4, men slik er det jo ved alle promoteringer.

 

"Man skulle ikke tro det var mulig, men i Lego Batman kan hovedpersonen hoppe. Det viser bare hvor mye vi satser på dette spillet." Noe ala dette :)

 

Men nok off topic. Bioshock 2 kommer til å bli bra, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar

Den ultimate Big Daddy - deg:

Klikk her for å se bilde.

 

But here, for the first time, GamePro unveils the new character design for this prototype Big Daddy, who you will control in BioShock 2's new single-player experience. As the original Big Daddy prototype, you're faster and more versatile in combat than the lumbering brutes you battled in the first game. Between the arm-mounted power drill, the punishing Rivet Gun, and a new arsenal of Plasmid powers, this new Big Daddy is one tough cookie.

 

Link.

Lenke til kommentar
Nettopp. Og derfor stoler jeg ikke på slike lenger.

 

Jepp det kommer sikkert til å bli bra, jeg bare håper ikke alt det billige skrytet kommer fordi de ikke har noe mer reelt å skryte av.

 

Alle spill gjør slikt, og de viser jo oss en ny ting... Å gå under vann. Hva er galt med det da? får ikke det at du mer har lyst å kjøpe spillet? det gjør det til meg... Utforske noe annet enn bare Rapture

 

De har vel ikke avslørt alt det bra med B2. Og de må få lov til å "skryte" litt når Bioshock ble så bra...

Endret av gamer ftw
Lenke til kommentar

Jada, men alle spill er dårligere enn det utvikler sier også.

 

Ingenting er galt med det å gå under vann, og det er ikke det jeg sier heller. Skal bli spennende det ja, selv om det ser ut som et veldig begrenset område som er mer lik en sti enn noe annet. Rett og slett som å gå innendørs bare med vann og lave vegger. Men blir jo kult alikevel.

 

Tror heller ikke de har avslørt alt det bra med BioShock 2, men syns ikke BioShock ble bra. Veldig lineært, og spillets hovedslagspunkt plasmidene var jo stort sett middels bra.

Lenke til kommentar
Jada, men alle spill er dårligere enn det utvikler sier også.

 

Ingenting er galt med det å gå under vann, og det er ikke det jeg sier heller. Skal bli spennende det ja, selv om det ser ut som et veldig begrenset område som er mer lik en sti enn noe annet. Rett og slett som å gå innendørs bare med vann og lave vegger. Men blir jo kult alikevel.

 

Tror heller ikke de har avslørt alt det bra med BioShock 2, men syns ikke BioShock ble bra. Veldig lineært, og spillets hovedslagspunkt plasmidene var jo stort sett middels bra.

 

Vel vel, alle har vel sine egne synspunkter :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Leste det selv nå på Joystiq. Faen ta, dette ødela jo 2009 veldig som er et bra spillår for min del, dette var jo det jeg gleda meg mest til. Men men, da blir det vel DJ Hero på meg som en nesten patetisk ekstra lekesak :D

 

Åhhh The Beatles: Rockband da.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

i got neeeews.

 

1. Du får din egen leilighet (multiplayer) i rapture der du bytter "kit", gjør klar matchen du skal spille, når du går ut av leiligheten så går du inn i en av de heisene, så searcher den etter matcher. Du må ikke være i leiligheten, istedefor en vanlig MP-meny.

 

2. Du kan få tak i big daddy (i multiplayern) så da må alle andre spillerne som er splicere gå sammen og drepe big daddy'n. Seff er big daddy'en litt overpower

 

3. 20 ranker i spillet. TROR adam fungerer som xp i MP'en. Får nye ting for hver rank

 

4. De lover at vegger o.l i MP'en er ødeleggbare.

 

5. Etter matchen er ferdig kan du se på de tingene du har gjort i leiligheten. Dessverre er det ikke replay.

 

orker ikke skrive mer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...