sfRoyal_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Foreslår endring av trådtittel, da spillet heter Bioshock 2, sea of dreams var bare undertittelen til den første teaseren vi så Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 blir gøy å spille som en big daddy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja det kan bli veldig spennende! Særlig spent på hvordan det boret vil funke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 3:35 ish og utover. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 En god del nye bilder. http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_i...ticle_id=566060 Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 9 minutter Bioshock 2 gameplay på Kotaku: http://kotaku.com/5253315/nine-minutes-of-...hock-2-gameplay Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fin demonstrasjon. Likte plasmid-fellene man kunne legge ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det så kort sagt herlig ut. Gleder meg til vi får se mer! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Looks effin´ awesome!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Etter å ha sett den videoen er jeg like målløs som første gangen jeg satte fot i Rapture.Ser ut som at de virkelig har klart å på ny skape følelsen av at du er helt alene i en enorm og ugjestmild by. Ingen vil ha noe med deg å gjøre, og de som vil det får ikke lov. Speechless. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Herlig at de har med muligheten for å kunne vandre litt utenfor Rapture. Selv om det er bare en vei du kan gå, så er det sikkert mye pent å få med seg. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jøss.... Ser utrolig kult ut. Får lyst til å spille det første BioShock igjen nå før det nærmer seg.... :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kotakuvideoen er postet her før eller? Har i hvert fall sett den, dog uten utviklerkommentar. Morsomt at de tilsynelatende har lagt opp for å kunne kombinere plasmider (ser ut til at han legger ut cyclone og så setter fyr på den med fire), men hvordan dette funker gjenstår å se. Får vente og se hvordan freeze funker på folk i lufta også, håper virkelig det ikke er slik at de blir hengende i ingenting når du har fryst de ned i spill nummer 2 også. Ikke bare ser det uendelig teit ut, men det ødelegger hele suspention of disbelief. Må si jeg ler litt av utviklere som skal få spillet sitt til å høres ut som den tøffeste gutten i gata. Særlig den biten hvor han med en anelse skrytende stemme forteller og viser at Big Daddy tåler å få noen tusen liter i vann i hodet får meg til å trekke på smilebåndet. En Big Daddy er laget for å kunne tåle vann så hvordan i all verden får det blitt noe tøft at han overlever? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Transformers er jo roboter. Å tranformere er hva de gjør. ingenting kult ved det heller ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hva har det med saken å gjøre? Dessuten syns jeg transformeringene i Transformersfilmen stort sett er overgjort CGI-masturbasjon så nei, det er ikke noe kult ved det heller. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kotakuvideoen er postet her før eller? Har i hvert fall sett den, dog uten utviklerkommentar. Morsomt at de tilsynelatende har lagt opp for å kunne kombinere plasmider (ser ut til at han legger ut cyclone og så setter fyr på den med fire), men hvordan dette funker gjenstår å se. Får vente og se hvordan freeze funker på folk i lufta også, håper virkelig det ikke er slik at de blir hengende i ingenting når du har fryst de ned i spill nummer 2 også. Ikke bare ser det uendelig teit ut, men det ødelegger hele suspention of disbelief. Må si jeg ler litt av utviklere som skal få spillet sitt til å høres ut som den tøffeste gutten i gata. Særlig den biten hvor han med en anelse skrytende stemme forteller og viser at Big Daddy tåler å få noen tusen liter i vann i hodet får meg til å trekke på smilebåndet. En Big Daddy er laget for å kunne tåle vann så hvordan i all verden får det blitt noe tøft at han overlever? Det er vel mer snakk om å få det trykket med vann, skal jeg love deg hadde du kunne pustet under vann så ville det trykket med vann knust vær eneste bein i kroppen din. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 En Big Daddy er laget for å kunne tåle vann så hvordan i all verden får det blitt noe tøft at han overlever? Transformers er jo roboter. Å tranformere er hva de gjør. ingenting kult ved det heller ^_^ Poenget mitt er: Selvfølgelig er det tøft! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja tøft er det jo forsåvidt, men det er jo ikke noe å skryte av når det er en helt naturlig ting. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 ... det er jo absolutt ikke naturlig. For en Big Daddy, ja, men ikke for noen andre. Det er også helt vanlig for en Big Daddy å vandre rundt i Rapture, å hjelpe Little Sister, å drepe Splicers, å bruke drillen, å generelt se badass ut. Betyr det at en Big Daddy rett og slett ikke er tøff i det hele tatt fordi alt dette er normalt for han? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå