Essem Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det er da mange spill som både har en strålende enspillerdel og en bra multiplayer i tillegg. Jeg synes enspillerdelen i Bioshock var forferdelig kjedelig, så jeg håper på en underholdende multiplayer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fy f*** for en diggbar video. Plasmids og våpen samtidig kommer til å ta av. Grafikken er det ingenting å si på, det ser fantastisk ut. Og de har holdt seg tro til eneren med tanke på design og stemning generelt. Dette blir genialt. Hva multiplayer angår så håper jeg at de tar seg god tid med det, for det kan bli bra. Men hvis singleplayer delen mister kvalitet til fordel for multiplayer, så setter jeg meg i bilen og kjører til utviklerne med en knyttet neve. Nå skal jeg se videoen igjen, og igjen og igjen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 En slags "Big Daddy vs. Humans" multiplayer hadde vært digg. Men fokuser nå mest på SP! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Interessant å se på en av splicerne ved 1:20 i videoen. Han går inn i flammen på gulvet og, såvidt jeg kan forstå, suger til seg flammene og hopper opp i lufta. Dette var litt spennende med tanke på hva annet vi kan forvente oss. F. eks. splicers som tar til seg elektrisitet fra de løse ledningene som henger rundt omkring i Rapture. Splicers med plasmid power. Spennende Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er jeg den eneste som fortsatt er skeptisk? er meget vanskelig å lage en "oppfølger" til et spill som slutter seg av ganske så godt. Dog det finnes en del år av historie i rapture, som man kan gjennoppsøke. Men hallo big sister, noe så corny, håper virkelig det her spillet beviser seg. Jeg står fortsatt i skeptisk boksen, gleder meg dog til å se mer gameplay og få vite mer om historien. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg er også skeptisk, men ikke fordi det første spillet var så bra. Jeg kom aldri helt inn i det første, men håper jeg liker dette bedre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det jeg er redd er at spillet ligger foe nært BioShock i rein utførelse. Å gå rundt et annet sted som er likt ut som forgjengeren kan fort bli repeterende. En annen ting jeg håper de har gått vekk fra er BioShocks store gameplaysvakhet - skinnegangen. Få steder å utforske, ingen ting å leke seg med og aldri noen tvil om at man skal gå fra A til B. Ett problem ligger i spillets natur - undervannsbyer som har gått nedenom og hjem har selvfølgelig få mennesker man kan ha noen interaksjon med. Plasmidene håper jeg også har fått seg en overhaling, og at det har blitt mulig å kombinere de - kan for eksempel gjøre noe så enkelt som at en splicer ikke blir hengende i løse lufta når du fryser den, og når han ligger på bakken kan du gi den en skikkelig heisatur i en tornado. Plasmidene var mest en halvt gjennomført gimmick i mine øyne, og ved enden av spillet var det bare 3-4 stykker jeg hadde brukt om og om igjen - fordi de var bedre og sterkere. Jeg skal spille BioShock 2, men jeg er ikke av dem som higer etter å få prøve det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er spilt på Xbox 360. Se på 1:47 i HD, da står det "A - Search Splicer" med den kjente A-knappen til kjeksboksen. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Digg video! Dette er noe jeg ser fram til. Flott at de fremdeles har med kommunisering igjennom radio. Gleder meg til å angripe med drillen. Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Som jeg gleder meg! I motsetning til mange andre syntes jeg aldri at Bioshock ble kjedelig mot slutten. Jeg storkoste meg hele veien gjennom Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Enig der ! Elsket at man hadde mange fremgangsmaater pga. plasmids. Brukte ofte aa snike meg frem og bruke den alarmplasmiden paa fiendene Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Flere bilder: http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_id=9919#anchor Spørsmål angående siste del av Bioshock (spoiler!): Skjul Noen som husker om man fortsatt kunne bruke plasmids når man har blitt en Big Daddy i Bioshock 1? Er en stund siden jeg spilte og jeg kan ikke huske det, enn hvor hardt jeg prøver. Hvis man kan det skal jeg bli en Big Daddy og så gå tilbake i Rapture for å være definisjonen på overpowered. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) I Bioshock 2 vil man jo være prototypen på en Big Daddy. Komplett med dualwielding av plasmids og drill. Is that epicness i smell? Oh, yes, epicness indeed. Endret 23. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg sikter til Bioshock 1. Èn, ikke to. Husker ikke om det var mulig med plasmids etter at vi tok på oss drakten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Skal du isåfall dra tilbake til Rapture for å leke Bioshock 2? I'm in. Men tror ikke det er mye free-roaming du kan gjøre så fort du får hele drakten. Da er det rimelig plankekjøring fremover til finalen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan ikke dra tilbake i de tubene, mener du? Spiller på det vanskeligste (som du jo vet ) og har lyst til å finne alle lydopptakene etc. og skal bruke en guide for å finne dem. Men må vite om jeg kan ha hele drakten eller ikke, først. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 For å si det sånn så tror jeg ikke du burde ta drakten om du ikke har alle opptakene fra før du får den. Hukommelsen min er ikke alltid like solid, men jeg mener å huske at det ikke er særlig med veier tilbake etter å ha fått drakten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Da er vi enige. Skal til Ryan's kontor etter å ha fikset noen småting, tenker jeg går for en 100% rundt nå jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 http://xbox360.ign.com/dor/objects/1424034...vdp_042209.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå