Gå til innhold

BioShock 2, Diskuter det kommende spillet her


Anbefalte innlegg

Det blir vel slik multiplayer som i Far Cry 2, som jeg ikke har noe spesielt sans for...

Det virker bare uferdig og kjedelig... og ekstremt unødvendig bruk av tid når det gjelder utviklingen av spillet.

 

Bioshock er et fantastisk singelplayerspill og jeg skulle ønske de kunne holdt det sånn, og hatt fokus bare på den delen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Håper ikke MP blir som i FEAR2, Dark Sector eller Far Cry2. Bortkasta tøv, som kan gjøre SP dårlige, og deg bare irritert. Nei, hold dere til SP only sier jeg!

Lenke til kommentar

Nei, jeg er også av den oppfatning at Bioshock burde forbli en enspilleropplevelse. Multiplayer i det spillet kan jeg ikke se for meg bli noe som helst annet enn en gimmick, og vil mye heller at de skal ha fokuset på det arbeidet de utførte så rilliant i det første spillet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Flott video, herlig action – spesielt delen hvor vannet flommer inn på området. Likevel er jeg mer spent på handlingen og karaktergalleriet i spillet. Sjefene og personlighetene en blir kjent med i lydopptakene var utrolig viktige i det første spillet, og noe lignende trengs definitivt i oppfølgeren. Håper utviklerne slenger opp et nettsted med profiler og lignende, for å sette stemningen i forkant av lanseringen. Ellers håper jeg som mange andre at mekking av flerspillerdel ikke går utover kvaliteten på enspilleren. Det ville vært direkte tragisk.

Lenke til kommentar

Tydelig at en har kommunikasjon med Tannenbaum :D . Noe som også kan gi grunnlag til flere karakterer du hører fra igjennom Bioshock. Grafikken ser ikke ut til å skuffe i det hele tatt, trengs et nytt kort her hos meg ihvertfall :) .

Håper bare det ikke blir for mye av "vi har med denne muligheten fordi vi kan", som gjør spillet tungt og unødvendig vanskjelig/kjedelig.

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk ikke at hvilken plattform det er på vil ha noen innvirking på noe som helst.

Begge konsollene vil nok se så like ut at det kun er PC spillerne som kan si at de har det bedre enn oss andre.

Sant, men det er morsomt å vite om de spiller på en PC eller en av konsollene her. Av PC kan vi forvente det utenkelige, det er morsomt å få vite hvordan det ser ut på konsoller i det stadiet spillet er nå. At det blir fantastisk på alle plattformene er det nok ikke noen tvil om. (Bioshock ser fortsatt fantastisk ut den dag idag)

 

@drugiS: De har vel bekreftet at det skal være med multiplayer. Om det blir noe gjennomført eller noe som er der for å være der vet vi ikke enda, selv om det hadde vært vannvittig morsomt å se folk løpe rundt å kaste plasmids på hverandre. CTF med little sister, anyone?

Lenke til kommentar

Fy Sigurd. Slem Sigurd. Bioshock ånder singleplayerhet.

 

Om de faktisk klarer å implementere en spennende og konkurransedyktig multiplayerdel, uten å korte ned på noe i singleplayerdelen, da er jeg all in. Men det har jo vist seg gang på gang at singleplayerspill med added multiplayer får en rimelig kjedelig multiplayer, og vica versa. Den delen som ikke har hatt prioritet kjenner man veldig ofte igjen rimelig fort. Når man i tillegg tar med det ekstremt harde miljøet som er multiplayerspilling så har man en god grunn til å beholde Bioshock som en singleplayeropplevelse. Det er rett og slett andre spill der ute som gjør multiplayer så bra at jeg ikke har noen tro på at Bioshock vil kunne konkurrere på noen nivå annet enn rett etter launch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...