Laland Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Artikkelen er eksklusiv til GameInformer (eller hvilket blad det sto "exclusive" på). Traileren til spillet er på Xbox Live. MS reklamerer ikke gratis for Sony; det er ikke sånn ting fungerer! Håper fortsatt på at det er grov feilinformasjon. Det er jo å gå utrolig bort fra det som gjorde Bioshock Bioshock. Har ikke lyst på coop heller! Denne historien skal alle få oppleve hver for seg! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, det sto i et PS3 blad, jeg siterer "PS3 Exclusive". Vi får se, det er vel en grunn til at spillet er TBA når det gjelder plattformer, men jeg håper at det kommer ut til både 360,PS3 og PC. Coop er helt greit, hvis det blir gjort som i Halo 1 og 2, jeg vil ikke ha en person som hjelper meg i Rapture - Medmindre jeg kan manipulere NPC'er som i nr. 1. Jeg har heller ikke så bra tilgang til Live, så i f.eks RE5 måtte jeg ha spilt med "retard-sheeva", noe som ikke er en fin opplevelse. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har hørt noe om det blir tids-eksklusivt for PS3 en viss periode, men orker ikke finne kilder på det nå. Får litt vondt inni meg når jeg leser dette her. Fjerner Big Daddy (som er en av tidenes mest genialt designet spillfiende), legger til co-op og lar oss slåss mot kommunistene. Får håpe de har en dypere plan ved dette.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nye detaljer er ute, og for meg virker det som at Bioshock 2 blir et lusent spill i forhold til nr1. -Only one Big Sister (Mastermind of game) -Big Daddies are no longer in the game, but new enemies include dogs and soviets Some other goodies -Completely new levels of Rapture, including a fully explorable zoo. -Underwater exploration levels -New weapons and plasmids (Including a telepathy and time control) -Challenge maps -2 Player co-op. (No mention on who second player is) -New Health and Revival System Jake won’t be the only one investigating Rapture. At some point in the story, Soviet agents arrive from a submarine, hoping to acquire Adam and use it to gain an advantage over the Americans in the Cold War. Soviet enemies will be much smarter than splicers, using cover and flanking maneuvers and working in groups. Ok, de har fjernet Big Daddy, man kan kontrollere tid til en viss grad, og man skal sloss mot kommunister fra Russland. HVA FAEN?!Kilde ...og der var jeg ikke lenger interessert. Ahahaha fy fader, snakk om å dra et helt ok spill ned i gjørma. Og så flytte det over i digre mengder hundebæsj. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 http://www.incgamers.com/News/15493/Biosho...ursUntrueSays2K De er bekreftet falske! Det var inderlig godt! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Takk Laland, du reddet håpet mitt for dette spillet! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nice find Laland, det begynte å ligne farlig mye på BioShock 2: Sea of Nightmares Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Nå har det kommet ut ekte informasjon, og spillet virker faktisk til å bli en verdig etterfølger! You’re a Big Daddy, and you get to use the drill and rivet gun. And you can use plasmids too. You can take little sisters from other Big Daddies and take them around Rapture to collect ADAM like you see happening in BioShock 1. Kilde Endret 13. mars 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Logisk, egentlig, med tanke på hvordan BioShock slutter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nå ble jeg glad! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 De har nå sagt at spillet kommer til 360, ps3 og pc! kilde Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Her er det også en del bilder fra spillet Clickylinky Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Kommer kanskje med multiplayer også! Kilde. Jeg må spilt gjennom eneren først Endret 16. mars 2009 av nypis Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ang MP så har Joystiq kommet opp med noen varianter de mener hadde passet, og må si denne hørtes moro ut: Splice and Dice: This mode is team-based, and features one side of melee weapon-wielding Splicers who are allowed one Plasmid power. The opposing side is composed of plain old humans. With guns. "Touch me, touch me" for link. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 So far so good må jeg si... har ventet lenge på en fortsettelse av dette spillet Spilte igjennom Bioshock og satt igjen med en deilig følelse om at dette var et fantastisk spill som jeg aldri blir å glemme. Nå er det bare enda bedre å vite at det kommer ett til jeg kan glede meg med... og denne gangen spiller man som en Big Daddy! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 JAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaa! Å var så bekymret for at toeren skulle bli slik. Lenke til kommentar
Chapper Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) @ Laland: Skulle til å si det, det er april utgaven av bladet, tross alt x) EDIT: hmm... quoten funka ikke Endret 16. mars 2009 av Chapper Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 :o Hva faen? Her leser jeg innlegget til Bertelsen og jeg får nesten hjerteinfarkt! Men heldigvis ordnet Laland opp Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis de skal ha MP i Bioshock 2 håper jeg inderlig det er noe de lager etter de er så ferdige med SP'n som de kan bli, eventuelt har noen få mennesker satt av til. Singleplayeren til Bioshock er udiskutabelt den ene og alene mest atmosfærefylte og overbevisende spillverden jeg noen gang har blitt dratt inn i. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jepp, jeg syns det lukter yet another failed multiplayer lang vei. Som jo da går utover kvaliteten på singelplayeren også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå