Gå til innhold

BioShock 2, Diskuter det kommende spillet her

Anbefalte innlegg

Artikkelen er eksklusiv til GameInformer (eller hvilket blad det sto "exclusive" på).

Traileren til spillet er på Xbox Live. MS reklamerer ikke gratis for Sony; det er ikke sånn ting fungerer! :p

Håper fortsatt på at det er grov feilinformasjon. Det er jo å gå utrolig bort fra det som gjorde Bioshock Bioshock. Har ikke lyst på coop heller! Denne historien skal alle få oppleve hver for seg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det sto i et PS3 blad, jeg siterer "PS3 Exclusive".

Vi får se, det er vel en grunn til at spillet er TBA når det gjelder plattformer, men jeg håper at det kommer ut til både 360,PS3 og PC.

Coop er helt greit, hvis det blir gjort som i Halo 1 og 2, jeg vil ikke ha en person som hjelper meg i Rapture - Medmindre jeg kan manipulere NPC'er som i nr. 1.

Jeg har heller ikke så bra tilgang til Live, så i f.eks RE5 måtte jeg ha spilt med "retard-sheeva", noe som ikke er en fin opplevelse.

Lenke til kommentar

Har hørt noe om det blir tids-eksklusivt for PS3 en viss periode, men orker ikke finne kilder på det nå.

Får litt vondt inni meg når jeg leser dette her. Fjerner Big Daddy (som er en av tidenes mest genialt designet spillfiende), legger til co-op og lar oss slåss mot kommunistene. Får håpe de har en dypere plan ved dette..

Lenke til kommentar
Nye detaljer er ute, og for meg virker det som at Bioshock 2 blir et lusent spill i forhold til nr1.

-Only one Big Sister (Mastermind of game)

-Big Daddies are no longer in the game, but new enemies include dogs and soviets

Some other goodies

-Completely new levels of Rapture, including a fully explorable zoo.

-Underwater exploration levels

-New weapons and plasmids (Including a telepathy and time control)

-Challenge maps

-2 Player co-op. (No mention on who second player is)

-New Health and Revival System

Jake won’t be the only one investigating Rapture. At some point in the story, Soviet agents arrive from a submarine, hoping to acquire Adam and use it to gain an advantage over the Americans in the Cold War. Soviet enemies will be much smarter than splicers, using cover and flanking maneuvers and working in groups.

Ok, de har fjernet Big Daddy, man kan kontrollere tid til en viss grad, og man skal sloss mot kommunister fra Russland.

HVA FAEN?!Kilde

...og der var jeg ikke lenger interessert.

Ahahaha fy fader, snakk om å dra et helt ok spill ned i gjørma. Og så flytte det over i digre mengder hundebæsj.

Lenke til kommentar

Nå har det kommet ut ekte informasjon, og spillet virker faktisk til å bli en verdig etterfølger!

You’re a Big Daddy, and you get to use the drill and rivet gun. And you can use plasmids too. You can take little sisters from other Big Daddies and take them around Rapture to collect ADAM like you see happening in BioShock 1.

296d8ag.jpg

r052.jpg

Kilde

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

So far so good må jeg si... har ventet lenge på en fortsettelse av dette spillet :)

Spilte igjennom Bioshock og satt igjen med en deilig følelse om at dette var et fantastisk spill som jeg aldri blir å glemme.

Nå er det bare enda bedre å vite at det kommer ett til jeg kan glede meg med... og denne gangen spiller man som en Big Daddy!

Lenke til kommentar

Hvis de skal ha MP i Bioshock 2 håper jeg inderlig det er noe de lager etter de er så ferdige med SP'n som de kan bli, eventuelt har noen få mennesker satt av til. Singleplayeren til Bioshock er udiskutabelt den ene og alene mest atmosfærefylte og overbevisende spillverden jeg noen gang har blitt dratt inn i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...