BioDex Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kommer på tirsdag, om 2 dager altså. Blir moro å besøke Rapture igjen. Har vært der 3 ganger tidligere. Men spørs om jeg ikke må vente til onsdag før spillet er i hus, regner med elkjøp sender det avgårde i morgen. Men siden jeg holder på med Mass Effect 2 skal jeg nok klare å vente en dag eller to ekstra B) Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Når kommer dette spillet? Frister å runde enern en gang til først, men det ligger hos en kompis! Argh Ute nå. Kjøpte min kopi på fredagen, har rundet spillet på god. Må runne det igjen som ond. Sykt bra, byen føles like levende og creepy som 1ern. Du er Big Daddy, Delta. Delta i likhet med fyren fra filmen Taken, du har ett oppdrag og det er å redde _din_ little sister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fikk akuratt en mail fra platekompaniet om at special editionen er forsinket på grunn av det ekstreme været på kontinetet i det siste, hehe. Men dem håpet og få den inn i dag. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Synd for deg. selv må jeg bare en tur innom gamestop i morgen for å få spillet mitt^^ Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fikk akuratt en mail fra platekompaniet om at special editionen er forsinket på grunn av det ekstreme været på kontinetet i det siste, hehe. Men dem håpet og få den inn i dag. Fikk samme mail fra platekompaniet. Huff... <_< Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fikk akuratt en mail fra platekompaniet om at special editionen er forsinket på grunn av det ekstreme været på kontinetet i det siste, hehe. Men dem håpet og få den inn i dag. Har ikke fått den mailen. Fikk bare mail der det stod at de hadde sendt Bioshock SE. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Forbanna cdon gav meg xbox 360 versjonen når jeg hadde bestillt pc versjonen. (collectors edition). Da må jeg vell vente en uke til. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Er litt usikker på om anmeldelsen fra GT er postet, men her er den i hvert fall. Hva synes dere? http://www.gametrailers.com/video/review-bioshock-2/61279 Endret 9. februar 2010 av Lonely Link Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gametrailers er kjente for å være veldig rause med karakterene, men med Bioshock 2 overrasket de. Det virker veldig undervelmende i forhold til forgjengeren, noe som skuffer. Lineæritet lyder ikke videre digg ut, det samme med skriptede Big Sister-treff. Men, tar det i mot med åpne armer og håper på det beste! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Forventer man at noen skal bli overveldet i forhold til det første spillet? Det tror jeg nemlig ikke vil skje. Bioshock klarte seg så godt på sine egne bein at jeg tviler noen vil bli blåst av banen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg forventer litt The Matrix-oppfølger her. Første spillet er virkelig noe som står på egne ben, så får oppfølgere(n) leve sitt eget liv i skyggen, og de som vil kan bry seg om de. Syns det forøvrig er gledelig at spillet får generelt positive anmeldelser spillet får, Giant Bomb gir det 4 av 5 stjerner. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå har jeg da Bioshock 2 collectors edition! Jeg har spillt litt single player og multiplayer! Jeg må nesten si at single player er en helt utrolig opplevelse, det er ganske spesielt må jeg si! Multiplayer..tja, jeg kunne ha spillt 2314 timer til uten å gå lei og jeg har spillt i 30 minutter Helt utrolig hva 2k marine fikk til :o mwaha! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Virkelig? Jeg synes flerspilleren ser utrolig kjedelig ut.. det virker som om alle tåler vannvittig mye! Forhåpentligvis tar jeg feil, men hey, jeg elsker både MW2, Halo 3 og AvP. Hvor gærent kan det være? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tror du kommer til å like det jeg! MEN så tror jeg xboxen har en jævla bug! eller bioshock 2! hver gang etter jeg har lvla eller kanskje 15 sekunder etter jeg har gjort det..så fryser hele xboxen min! YEY! noen andre som har den? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Får ikke spilt multiplayer, noe har skjedd med nettet så nå har jeg ikke nat 2 lenger. Men nat 3. Men Startet opp singleplayer og det er fett så langt. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nå fikk jeg Bioshock 2 Special Edition på døra for 10 min siden , bestilt fra amazon.co.uk ^^ Da gjelder det bare og runde spill nr 1 da :rolleyes: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Si ifra om noen får sin special edition fra platekompaniet. Håper vertfall dem klarer og levere til helgen! Lenke til kommentar
flashback Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kjøpte det i går, det ser veldig bra ut - dog overraskende likt enern. Men det var vel forventet. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tipper at ingen andre har multiplayer buggen til xbox 360! meeeen spillet genialt så langt! fun fun fun! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ER spillet ute eller? Ser datoen på elkjøp er den 15.februar Damn da får jeg ikke kjøpt det riktig enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå