Gå til innhold

BioShock 2, Diskuter det kommende spillet her

Anbefalte innlegg

Kommer på tirsdag, om 2 dager altså. Blir moro å besøke Rapture igjen. Har vært der 3 ganger tidligere. Men spørs om jeg ikke må vente til onsdag før spillet er i hus, regner med elkjøp sender det avgårde i morgen. Men siden jeg holder på med Mass Effect 2 skal jeg nok klare å vente en dag eller to ekstra B)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når kommer dette spillet? Frister å runde enern en gang til først, men det ligger hos en kompis! Argh

Ute nå. Kjøpte min kopi på fredagen, har rundet spillet på god. Må runne det igjen som ond. Sykt bra, byen føles like levende og creepy som 1ern. Du er Big Daddy, Delta.

Delta i likhet med fyren fra filmen Taken, du har ett oppdrag og det er å redde _din_ little sister

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Fikk akuratt en mail fra platekompaniet om at special editionen er forsinket på grunn av det ekstreme været på kontinetet i det siste, hehe.

Men dem håpet og få den inn i dag.

Lenke til kommentar

Gametrailers er kjente for å være veldig rause med karakterene, men med Bioshock 2 overrasket de. Det virker veldig undervelmende i forhold til forgjengeren, noe som skuffer. Lineæritet lyder ikke videre digg ut, det samme med skriptede Big Sister-treff. Men, tar det i mot med åpne armer og håper på det beste!

Lenke til kommentar

Nå har jeg da Bioshock 2 collectors edition! Jeg har spillt litt single player og multiplayer! Jeg må nesten si at single player er en helt utrolig opplevelse, det er ganske spesielt må jeg si! Multiplayer..tja, jeg kunne ha spillt 2314 timer til uten å gå lei og jeg har spillt i 30 minutter :) Helt utrolig hva 2k marine fikk til :o mwaha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...