Gå til innhold

BioShock 2, Diskuter det kommende spillet her

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-o2Xgh2

Tenkte bare jeg kunne informere om at Platekompaniet selger Special Edition til pc til 499,- og konsoll til 699,-. Kansellerte min ordre hos cdon.com da det er hele 200,- å spare her :)

Oi takk! Da blir heller der en cdon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte bare jeg kunne informere om at Platekompaniet selger Special Edition til pc til 499,- og konsoll til 699,-. Kansellerte min ordre hos cdon.com da det er hele 200,- å spare her :)

Få deg kundekort på Platekompaniet så blir det enda mer å spare.Annenhver gang jeg kjøper et spill der så får jeg hundre kr. i avslag.T.o.m de billigste spillene får du samme rabatten på.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvilken versjon jeg skal velge :(

Men siden Bioshock 2 skal ha en onlinedel så til nå så velger jeg det til PS3 der jeg kan spille online ;), men viss det blir bedre grafikk, da mener jeg "sånn Bayonetta port type" så kjøper det til 360 ;)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Vet ikke hvilken versjon jeg skal velge :(

Men siden Bioshock 2 skal ha en onlinedel så til nå så velger jeg det til PS3 der jeg kan spille online ;), men viss det blir bedre grafikk, da mener jeg "sånn Bayonetta port type" så kjøper det til 360 ;)

meh bare ta normal kamerat :p multiplayer mayhem blir det UANSETT :p ville egentlig anbefalt pc siden det er fps også da, men DET skal jeg absolutt ikke påtvinge :p

Lenke til kommentar

Slo meg litt som en bombe at dette å er rett rundt hjørnet så jeg bestilte det ASAP fra Elkjøp. En fin pris på 399 er aldri å forakte. Vanligvis ville jeg ikke forhåndsbestilt noe fra ELkjøkp mtp. de dragelige leveringstidenes deres, men nå som Mass Effect 2 kommer neste helg vil jeg tro at jeg ikke vil trenge Bioshock 2 på dagen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Yapp det kan man si Laland, helt utrolig hvor mye mass effect 2 tok over. Men nå syns jeg at Bioshock 2 tråden dør litt så jeg kommer med en morsom ide! "Hva gleder dere mest til med bioshock 2?" Jeg gleder meg til single player delen, jeg håper det er chill ^^ Gleder meg til å eie big sister i facen! anyway! Hva tenker dere? PS: Bestillte special edition her om dagen! woho plakatater og annet stæsj! heeeftig!

Lenke til kommentar

Få deg kundekort på Platekompaniet så blir det enda mer å spare.Annenhver gang jeg kjøper et spill der så får jeg hundre kr. i avslag.T.o.m de billigste spillene får du samme rabatten på.

Hvordan skaffer jeg et kundekort? Må jeg i butikken?

Lenke til kommentar

Bestilte også Special Edition på platekompaniet. Må si at jeg gleder meg noe sinssykt til BioShock 2! :D

Og jo.. btw, spiller man som Jack Ryan på 2'ern?

Man spiller som en big daddy! Men det kan hende det skjer noe mer ^^ Hehe jeg ble glad over at Bioshock 2 fikk bra karakter av IGN, men jeg tror det spillet er superb uansett..bra at jeg bestillte Special Edition ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...