Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tenkte bare jeg kunne informere om at Platekompaniet selger Special Edition til pc til 499,- og konsoll til 699,-. Kansellerte min ordre hos cdon.com da det er hele 200,- å spare her Oi takk! Da blir heller der en cdon Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Bioshock 2 får SecuROM visst Trodde virkelig at vi var ferdig med det dritet. http://www.spillmagasinet.no/article2808060.ece Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tenkte bare jeg kunne informere om at Platekompaniet selger Special Edition til pc til 499,- og konsoll til 699,-. Kansellerte min ordre hos cdon.com da det er hele 200,- å spare her Få deg kundekort på Platekompaniet så blir det enda mer å spare.Annenhver gang jeg kjøper et spill der så får jeg hundre kr. i avslag.T.o.m de billigste spillene får du samme rabatten på. Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 jaja kara, nå har jeg ikke akkurat tenkt smart og lett rundt omkring etter billigste, men bioshock 2 er ihvertfall kjøpt nå fra steam, med et koselig tillegg i form av originalen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Vet ikke hvilken versjon jeg skal velge Men siden Bioshock 2 skal ha en onlinedel så til nå så velger jeg det til PS3 der jeg kan spille online , men viss det blir bedre grafikk, da mener jeg "sånn Bayonetta port type" så kjøper det til 360 Endret 22. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Vet ikke hvilken versjon jeg skal velge Men siden Bioshock 2 skal ha en onlinedel så til nå så velger jeg det til PS3 der jeg kan spille online , men viss det blir bedre grafikk, da mener jeg "sånn Bayonetta port type" så kjøper det til 360 meh bare ta normal kamerat multiplayer mayhem blir det UANSETT ville egentlig anbefalt pc siden det er fps også da, men DET skal jeg absolutt ikke påtvinge Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg lurer egentlig på hvor langt jeg har egentlig kommet. Jeg der jeg skal konstruere enn bombe eller noe, og prøver å finne ting for å fullfører dette. For å komme til kontoret til han psyko duden Ryaen.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Foreslår at du legger det i spoiler, for å si det slik [spoiler ] [ /spoiler] uten mellomrommene. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg nå fått meg masse adams, men nå jeg glemt hvor jeg må benytte det. Eller hvor jeg skal for å oppgradere ting... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Slo meg litt som en bombe at dette å er rett rundt hjørnet så jeg bestilte det ASAP fra Elkjøp. En fin pris på 399 er aldri å forakte. Vanligvis ville jeg ikke forhåndsbestilt noe fra ELkjøkp mtp. de dragelige leveringstidenes deres, men nå som Mass Effect 2 kommer neste helg vil jeg tro at jeg ikke vil trenge Bioshock 2 på dagen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Gjorde det samme selv. Føler at Bioshock drukner litt i hypen til Mass Effect 2, det har ikke vært halvparten så mye i media (såvidt jeg har sett), men det endrer seg nok om et par uker. Gleder meg inderlig! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Yapp det kan man si Laland, helt utrolig hvor mye mass effect 2 tok over. Men nå syns jeg at Bioshock 2 tråden dør litt så jeg kommer med en morsom ide! "Hva gleder dere mest til med bioshock 2?" Jeg gleder meg til single player delen, jeg håper det er chill ^^ Gleder meg til å eie big sister i facen! anyway! Hva tenker dere? PS: Bestillte special edition her om dagen! woho plakatater og annet stæsj! heeeftig! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg gleder meg egentlig ikke så mye. Er heller nervøst spent på om de klarer å levere. Etter min mening burde det egentlig ikke kommet noen oppfølger til Bioshock da det sto så godt for seg selv. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg vet ikke om jeg kan være enig der ;p Jeg tror at di klarer å levere et spill som er like bra som sist. Men jeg er jo bitte litt skeptisk på å være en big daddy kan jeg si ;p Også multiplayer delen ^^ Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Bestilte også Special Edition på platekompaniet. Må si at jeg gleder meg noe sinssykt til BioShock 2! Og jo.. btw, spiller man som Jack Ryan på 2'ern? Endret 4. februar 2010 av Lonely Link Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tenkte bare jeg kunne informere om at Platekompaniet selger Special Edition til pc til 499,- og konsoll til 699,-. Kansellerte min ordre hos cdon.com da det er hele 200,- å spare her Få deg kundekort på Platekompaniet så blir det enda mer å spare.Annenhver gang jeg kjøper et spill der så får jeg hundre kr. i avslag.T.o.m de billigste spillene får du samme rabatten på. Hvordan skaffer jeg et kundekort? Må jeg i butikken? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 noe er fucked up med cdon! Jeg bestillte special edition den 02.02.2010 Også nå er den sendt..får jeg den før release eller på dagen? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 IGN review Har forhåndsbestilt allerede uansett så Lenke til kommentar
Citus Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Bestilte også Special Edition på platekompaniet. Må si at jeg gleder meg noe sinssykt til BioShock 2! Og jo.. btw, spiller man som Jack Ryan på 2'ern? Man spiller som en big daddy! Men det kan hende det skjer noe mer ^^ Hehe jeg ble glad over at Bioshock 2 fikk bra karakter av IGN, men jeg tror det spillet er superb uansett..bra at jeg bestillte Special Edition ^^ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Når kommer dette spillet? Frister å runde enern en gang til først, men det ligger hos en kompis! Argh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå