Filmvenn Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) "I det første filmklippet stod en ung kvinne på en strand med en Big Daddy-dokke i hånda og siden bygger videre på dette. En nyhetsartikkel skriver at en sju år gammel jente er blitt kidnappet av et vesen med hjelm og glødende lys på hodet, og et brev forteller at en mann fant en Big Daddy-dokke på en strand i nærheten. Utover det er det lite siden har å fortelle, men det er verdt å merke at det første Bioshock fant sted i 1960 og at Bioshock 2 tilsynelatende finner sted sju åre senere." -Gamer Den nye å forbedret "Big Sister"(?) Skjul Spillet er under utvikling for Windows PC, Xbox 360, og PlayStation 3. Release er i 2009, dato ikke bekreftet helt enda men det virker som release vil bli rundt høsten og jul. Offisiell side: http://www.ghostbustersgame.com/ Teaser side: http://http://www.somethinginthesea.com/ Teaser trialer: http://www.youtube.com Endret 13. juli 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dette virker spennende! Gleder meg Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Blir nok kult! Gleder meg Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Syntes Bioshock var utrolig bra så gleder meg til dette. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Big Sister ja. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Plattformene spillet kommer ut på er foreløbig TBA. Litt dumt å feilinformere. Lenke til kommentar
Forked Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg gleder meg ..tror snart det er på tide å spille gjennom det første en gang til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Håper plasmidene blir mer enn en middels gimmik i nummer 2, men faktisk mer fullverdige våpen det går an å kobinere utover vann og strøm. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tror dette spillet kommer til å handle om at du dreper faren din et par ganger mer. Respawn genen har du jo arvet fra han, så da burde han ha den også. Gleder meg som fy. Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Gleder meg som en unge. Elsket det første spillet. På somethinginthesea siden står det at jenteungen ble kidnapped av en skapning med rødt lys og som beveget seg veldig raskt. Tipper dette var en "Big Sister," ettersom at Big Daddy ikke er spesielt kjapp. Endret 11. mars 2009 av VIGGO123 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 When in doubt, add belts! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vrengpolvott: Instant win! Haha fader jeg lo. Atsjonas: Du har ikke arvet respawngenet, det er de repsawnstasjonene (jeg husker ikke hva de heter...) som bare er innstilt på å la din karakter, på grunn av genene, gjennoppstå der. Så sant jeg husker riktig da, jo lenger jeg kom uti forrige setning jo mer usikker ble jeg. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Gleder meg veldig til dette spillet. Bioshock var et herlig spill med en fantastisk historie, og et fengende univers. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Digg å se at de drar det i litt andre retninger fremfor å lage mer av samme setting slik som så mange andre oppfølgere. Det virker litt mer organisk og levende når ting skjer uten at du er tilstede (spillet foregår noen år senere) og Bis Sisters er jo en del av det. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Nye detaljer er ute, og for meg virker det som at Bioshock 2 blir et lusent spill i forhold til nr1. -Only one Big Sister (Mastermind of game) -Big Daddies are no longer in the game, but new enemies include dogs and soviets Some other goodies -Completely new levels of Rapture, including a fully explorable zoo. -Underwater exploration levels -New weapons and plasmids (Including a telepathy and time control) -Challenge maps -2 Player co-op. (No mention on who second player is) -New Health and Revival System Jake won’t be the only one investigating Rapture. At some point in the story, Soviet agents arrive from a submarine, hoping to acquire Adam and use it to gain an advantage over the Americans in the Cold War. Soviet enemies will be much smarter than splicers, using cover and flanking maneuvers and working in groups. Ok, de har fjernet Big Daddy, man kan kontrollere tid til en viss grad, og man skal sloss mot kommunister fra Russland. HVA FAEN?!Kilde Endret 13. mars 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bertelsen; verken tror eller håper det du skriver der er sant. Big Daddy er tidenes kuleste fiende, særlig på de vanskeligere nivåene! Håper Bioshock 2 blir som Bioshock; mer av det samme! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bertelsen; verken tror eller håper det du skriver der er sant. Big Daddy er tidenes kuleste fiende, særlig på de vanskeligere nivåene! Håper Bioshock 2 blir som Bioshock; mer av det samme! Helt enig. Virka veldig usannsynlig at informasjon som det der ikke ville vært postet på flere steder. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ser nå at kilden er det nyeste GI.. noen som kan avkrefte/bekrefte det? http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...p;postcount=510 Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har lest at det er fra GI. Det virker ikke usannsynlig at detaljene stemmer, men ærlig talt. Hvordan kan de gå så langt fra konseptet? Ryktene sier også at det blir ekslusivt til PS3, og da har de virkelig ødelagt Bioshock. Jeg har selv begge konsollene, og jeg ble meget glad når de annonserte BS til PS3, det er et herlig spill som alle burde få spille. Hvis BS2 blir ekslusivt til PS3 kommer jeg aldri til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå