Joachim_F Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Capcom jobber med et nytt Resident Evil-skytespill til Wii. Les mer Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Flott! Elsker Resident Evil spillene =) Lenke til kommentar
Materie Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Uff. Liker ikke lyspistol-gameplay :/ Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hmmm... auda. Ville ha annet gameplay. Jaja, fint for de som liker det Old RE2-style > RE4-style > Lyspistol-style Uansett er RE5 først ute. Blir kjekt det. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Capcom strikes again... Hadde det ikke vært for Monster Hunter 3 så hadde jeg ikke sett på Capcom som en seriøs Wii-utvikler. Er det virkelig så vanskelig å lage et nytt Wii-spill som ligner på RE4? En remake av et av de gamle spillene hadde også funket bra. Konsollen har nok on-rails spill allerede. Jeg håper at Fatal Frame 4 kommer til vesten snart og at Cursed Mountain blir så bra som trailerene får det til å se ut. Eller at ryktene om Silent Hill Wii stemmer. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg kjøpte UC, og jeg må inrømme at lyspistol-skytere ikke er min greie. Kommer ikke til å kjøpe denne her. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Elendig at de kjører videre på det on-rail pisset. Kjøpte RE:UC for ein billig penge og det var bare greit. Elendige lyder og..ja gameplayet ødela stort sett alt. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) arghh ikke mer resident evil med on-rail. kan de ikke heller porte over noen av de eldre resident evil spillene til wii. det hadde vært noe det. Endret 12. mars 2009 av rbr Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Såg noen scans fra spillet i dag,selvfølgelig ikkje i beste kvalitet. Men eg må inrømme at eg likte det eg såg Bare så synd at det er on-rail. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 arghh ikke mer resident evil med on-rail. kan de ikke heller porte over noen av de eldre resident evil spillene til wii. det hadde vært noe det. Wish granted. REmake og RE0 er på vei til Wii. De blir en del av en "Resident Evil Classics"-serie til Wii. Jeg kommer til å spy hvis Capcom bestemmer seg for å porte over RE2 og RE3 til Wii uten å pusse opp grafikken(de portet de over til GC). Det har for øvrig dukket opp en trailer for Darkside Chronicles: Link Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Spøker vel litt for ein remake av 2`ern...muligens pga. RE2 settingen blir brukt på dette spillet her? Eg hadde ihvertfall blitt hinsidig glad dersom Capcom kom med ein ekte Remake av RE2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå