Gormers Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Det som overrasker meg gang på gang er hvor utrloig flinke Funcom er til å hype! De har nettop gått rett i dørstokken med AoC (er kanskje bedre nå) men likevel klarer de å få folk til å bli interreserte. Kudos til de folka i Funcom som driver med "hyping" de er søren meg gode. TSW har vært veldig lite hyping av funcom. Det eneste var vel den siden som ble til et forum når du løste gåten. Folk blir hypa pga settingen er original. Endret 12. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Gleder meg til dette. Vet ikke helt hva det vil være men velger å være optimistisk. Lenke til kommentar
Madmachinery Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan man forvente seg gameplay video tro, eller er dette for tidlig? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Tror ikke vi her hjemme kommer til å få sett noe, hvis ikke noen som får lov til å komme backstage tar å smugfilmer... Håper jeg tar feil da Endret 13. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Tellus_InnleggNO Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Når Funcom har settinger som ikke er funnet på før har det en tendens til å bli bra og storytelling og omgivelser er noe Ragnar kan. TLJ er jo et godt eksempel på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå