testuser Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Er det noen som vet hvordan man kan finne ut informasjon om minnebrikkene man bruker? Har en stasjonær pc som jeg fikk bygd opp fra grunnen av, det er altså ingen standardmaskin, så vet ikke eksakt hva slags type teknologi (DDR2 SDRAM, DDR3 SDRAM etc.) og minnehastighet de brikkene jeg har baserer seg på. Ville vært fint å kjøpe noen like ettersom jeg tidligere har opplevd kompatibellitetsproblemer (vanskelig ord gitt, + trøtt). EDIT: Fant forresten denne artikelen hvor det nederst linkes til en side som sjekker dette(over). B) Endret 11. mars 2009 av john-m Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Du kan laste ned ett lite men genialt program som heter CPUID (CPU-Z 1.50), det gir deg all nyttig informasjon du trenger, om cpu, ram mm. Se her for mer info: http://www.cpuid.com/ Endret 11. mars 2009 av Desdichado Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) ..Eller hvis du vil ha informasjon om hele bunchen, så går du for SI Sandra Lite Den kan også benchmarke. Det er kult det. Endret 11. mars 2009 av ErlendA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå