Essem Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Han åpnet for at en ny bruker skulle poste neste oppgave. Det gjorde lolidude, og sfRoyal svarte. Så da er det nok sfRoyal sin tur. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Har ikke noen skikkelig PC i nærheten, så blir en enkel oppgave. Hva heter voffen? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) max. ? men vi skal vel gjette filmen? har bikkja og filmen samme navn? men jeg tror bikkja heter max og filmen i am legend :3 Endret 7. mai 2009 av Svenning Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Bikkja heter vel Sam, og kommer fra I am Legend. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Sam er rett Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Nice, da gjelder det å finne en ny oppgave. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Hvis ikke jeg tar helt feil er det Romeo and Juliet fra slutten av 60-tallet Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Juliet my juliet... Orginale Romeo og Julie Edit: For sen. Endret 7. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Det er så korrekt som det kan få blitt. 1968 om ikke jeg husker feil, og ikke spør hvorfor jeg postet bilde av den filmen fra det året. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Det er etter min mening den beste Romeo og Juliet filmen Noen andre kan ta neste ettersom jeg ikke har noen tilgjengelig akkurat nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Det er så korrekt som det kan få blitt. 1968 om ikke jeg husker feil, og ikke spør hvorfor jeg postet bilde av den filmen fra det året. Det kan jeg si deg. Det er fordi Julie i denne filmen er en skjønnhet av dimensjoner. Ord kan ikke beskrive hennes skjønnhet. Siden oppgaven er åpen tar jeg neste. Endret 7. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Silence of the Lambs Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 You are correct. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 (Klikk på bildet for større versjon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå