Laland Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg visste det! En annen får ta seg av neste - VLC låser seg hver gang jeg prøver å ta et snapshot. :-/ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Kanskje litt lett P: Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 The Big Lebowski? Korrekt. Sa den var lett Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Problemer med VLC selv, faktisk! Men for å komme med en oppgave: En film med blandt andre Harvey Keitel og George Clooney som starter dårlig for enkelte karakterer, og som fort blir verre for alle involverte. Litt ut i filmen møter en stripper med en plutselig unormal trang til noe. Hva heter hun som spiller denne stripperen? Nevermind, ble slått mens jeg skrev oppgave Endret 6. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Lock, Stock and Two Smoking Barrels. That's Gloria. Nå kan jeg ta oppgaven min: En film med blandt andre Harvey Keitel og George Clooney som starter dårlig for enkelte karakterer, og som fort blir verre for alle involverte. Litt ut i filmen møter de en stripper med en plutselig unormal trang til noe. Hva heter hun som spiller denne stripperen? Jada, imdb.com er jo lett å bruke nå, men prøv å tenk litt først da Endret 6. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Salma Hayek? Svaret ditt på min oppgave var riktig, forresten. :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Salma Hayek er riktig! Filmen heter forøvrig From Dusk till Dawn. Lock, Stock har jeg sett over 30 ganger, og kan store deler av den utenat hehe Endret 6. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Tilbake til fremtiden Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Med norsk oversettelse og greier? Plusspoeng til deg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Skal kjøre et maraton av dem i helgen, så har forberedt meg litt. Marty McFly og hans herlige DeLorean<3. Noen må atter en gang ta neste oppgave. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Ikke noe land for gamle menn. Call it, friend-o. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Enda flere norske oversettelser? Plusspoeng sendt i posten til deg også. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Hvilken film har ett soundtrack, som er lagd av denne personen: http://storage.canoe.ca/v1/blogs-prod-stat...EddieVedder.jpg Jada, jeg hvet att dere ser hvem personen er. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Har hørt på det soundtracket mange nok ganger til at jeg gjetter basert på url'en, Into The Wild. Herlig film, herlig soundtrack. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 woot? er det ikke altf4 sin tur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå