Sirius Cobra Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Lord of the rings, den animerte filmen? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ralph Bakshi's "Lord of the Rings" er helt rett. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Burde være lett: Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Mer Bakshi: "Wizards". Siden jeg vet jeg har rett, så tar jeg en ny på sparket. Denne bør nok være noe vanskeligere: Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hercules - The Titanic Wars ?. Eller Hercules Unchained "Ralph Bakshi's "Lord of the Rings" er helt rett. " Den gjordet de ikke ferdig, samt det var veldig ustabil kvalitet, vedlig mange steder ser man at man bare har klusset med farge over ekte film. Med andre ord ble veldig skuffet av dette som ung LoR (Boka ja) fan. Endret 27. januar 2011 av SimalarioN Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 "Hercules unchained" var vel den jeg var ute etter (hadde også godtatt bare "Hercules" siden Steve Reeves var med i flere og alle har alternative titler). Flere av Bakshi's prosjekter var plaget med mangel på både tid og ressurser. Bakshi satte seg ganske hårete mål, men så sprakk som regel budsjettet og han måtte ta snarveier og endre manus underveis. Spesielt i "LotR" og "Fire and Ice" er dette svært tydelig. "LotR" var vel egentlig planlagt som to filmer, men det ble aldri noe av nr 2 pga akutt pengemangel. En av snarveiene som ble tatt var å ikke fullføre rotoskopingen, men å bruke underlagsfilmen med i animasjonene. Noe som endte med å se ræv ut og er svært synd, for de action-scenene hvor rotoskopingen er fullført ser jævla bra ut. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Poster en ny og ikke så gammel enn jeg da Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er ikke det der broren til han hjemme-alene duden? I så fall tipper jeg "Scott Pilgrim vs the World". Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Stemmer Synd at den floppa. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Og et bilde fra en forferdelig teit film som gikk på NRK her om dagen: Endret 10. februar 2011 av Miles Teg Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det der må vel være SWAT? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det må vel være riktig. Kan ikke komme på å ha sett den før, men den var omtrent like forutsigbar som Top Gun og hadde et totalt uspiselig karaktergalleri. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Var ikke noe å skrive hjem om nei. Neste er up for grabs. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) There. Endret 10. februar 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har en mistanke om at jeg egentlig burde vite hvem det der er. Lenke til kommentar
kompakk Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Husker ikke navn, men filmen er vel Babel? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jo, det stemmer nok det. Så jo filmen, men kan ærlig talt ikke huske særlig av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå