Miles Teg Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Tydeligvis ikke mange som har sett den? Filmen kom er fra 2004, og handler om en kar som er ute å ta en gjeng med doplangere. Den er skrevet og regissert av samme man som to år senere hadde stor suksess med en film om engelske skinheads. Og enda et bilde: Lenke til kommentar
kompakk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har ikke sett filmen men gassmaska minner meg om Dead Man's Shoes. Skinheads-filmen er vel This is England? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 "Dead Man's Shoes" er aldeles riktig. Din tur. Lenke til kommentar
kompakk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Vi skal et stykke tilbake i tid. Lenke til kommentar
kompakk Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 En av de tidligere filmene til den kjente skuespilleren til høyre (han ble nominert til Oscar for rollen i denne filmen) : Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mr Smith Goes to Washington? Ser i alle fall ut til å være en ung James Steward. Lenke til kommentar
kompakk Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Harvey? James Stewart til høyre, noe kjent med dama til venstre. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ikke Harvey. James Stewart spilte i så pass mange filmer at det kanskje er på sin plass med et bilde til: Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Alfred Hitchcock's Vertigo? EDIT: Har egentlig lyst til å Rear Window, men den er da ikke i farger? Endret 11. januar 2011 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er 110% sikker på at det der er Rear Window. men den er da ikke i farger? Det er lenge siden jeg har sett den selv, men i følge coveret til Alfred boksen min og mitt selektive fotografiske minne så er jeg rimelig sikker på at den er i farger. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 "Rear Window" er fullstendig riktig, og ja, den er "filmed in Technicolor". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg gir oppgaven til Sirius siden det var egentlig han som fikk meg på sporet av filmen, så æren er hans. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Neida, ta den du, begynner egentlig å gå tom for filmer jeg tror kan være litt vanskelig å funne ut av xD Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ser ut til å være veldig lett.. Er det ikke denen vennegjengen på togsporet i Stand by me da?.. forøvrig usikker på om det er det filmen faktisk heter Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Den ER veldig lett, men jeg ville bare få ut en oppgave i en faderlig fart og da var det greit å ta en kjempe-film Men ja, Stand by Me er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå