Sirius Cobra Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du kan ta neste, Simalarion, kommer ikke på noen spennende og litt vanskelige akkurat nå. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Ok. Nå følger jeg ikke helt reglene for dette er fra en serie. Grunnen var at jeg fikk litt lyst til å lage en Nostalgi tripp hos noen også ) , i alle fall for jeg det av dette. Spesielt av tittel melodien. Endret 12. oktober 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Helvete! Eneste jeg husker er at de dyra het for Bik og Bak(?). Også var det skumle punkerpirater med. Den gikk i alle fall på NRK på sent åtti eller tidlig nittitall. Endret 13. oktober 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Du har rett, men blir ikke kake før du legger prikken over I en. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 "Shagma"? Var det ikke det romskipet het. Eller "Arkadia"? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Er en serie som heter Shagma og reisen til jordens indre. Er det den da? Kan ikke huske at den så sånn ut... Eller heter den det? Nå ble jeg veldig usikker her... Endret 14. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Du var inne på det hele veien Miles men Cloudmyx stjal kakestykke. Orginal tittel er Les mondes engloutis. Jeg var vedlig liten når dette gikk på tv, men "kjennings" eller tittel melodien til denne tegnefilmen ligger godt på minnet. Husker på en annen side svært lite av handlingen. Endret 14. oktober 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hah! Jeg har sett serien har vært til salgs på Norli og på Platekompaniet. Det var fra der jeg kjente den igjen Skal finne en film nå... Hadde håpet denne ble utgitt med de norske stemmene på DVD, men akk... Endret 14. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er ikke det Tommelise da, en ganske bra gjennomført tegnefilm skulle jeg mene?. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Tommmelise ja. Den er veldig fin. Jeg hadde ikke den norske utgaven selv, men den er å finne på VHS og jeg har den engelske utgaven på DVD. Endret 14. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Tror jeg haddet den på VHS på Norsk, god kvalitet tværs mellom. Hentet et pr tips fra Disney dog. Men samtlige VHS filmer jeg haddet er borte vekk, er dårlig til å ta vare på ting. Nyere, men en undervurdert tegnefilm etter hva jeg vet, for nesten ingen jeg nevner den for har sett den. Endret 14. oktober 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hint1: Tegnefilmen er en nyskapning av en gammel klassiker. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Vill tipping basert på at skyene ser ut som CGI; "Treasure Planet"? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Troddet jeg fikk svart, men ser ikke ut til at det ble savet... Det er riktig ja, heftig tegnefilm i følge meg selv ). Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Crossroads? Eneste filmen jeg har sett britney spears i Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Oioi, den kom kjapt. Jepp, "Crossroads" er helt riktig. Ikke akkurat en fantastisk film, men det er faktisk ikke frøken Spears sin feil, for hun er slettes ikke den verste skuespilleren i denne filmen. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Husker ikke så mye av den, så skal ikke uttale meg om den heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå